New In (September)

Hi, everyone! I'm back. It's actually hard to get back on track, when you don't post anything for few days, but I have a looot reviews, swatches and manicures prepared for you, so I'm starting to post every day again.
This week I was finishing my second degree (yes, I have to write 2) and on Thursday I was on my first blogger event (if you follow me on Facebook and Twitter, you already know that). It was really one of the best days of my life, it was amazing, but more about that tomorrow. It was Essence and Catrice event.
Today I have for you goodies, I got in September. I actually thought, that this post will be short and with minimal products, but then I got few products for review, a prize, that I won in Maybelline contest, I won another giveaway ...


If I start with poducts, that I bought, it's really not that much. There weren't any new LE collection, that would interest me much and I bought most of new Catrice and Essence stuff, that I wanted, before, so I bought only few things, I actually got much more for review purposes or as giveaway prizes. First is Sleek Vintage Romance palette, that I already swatched and reviewed on my blog. Next is Essence Glow in the Dark nail polish, which I adore and I also already swatched it. I also got a set of 5 Montagne Jennesse masks and 3 Baby Lips lip balms


I won a giveaway on Sandra's blog (thank you). I got Baby Lips Grape Wine, Sinful Colors Gorgeous nail polish and Bath&Body Works Bourbon Peach hand gel.


From Paula's Choice I got for review Resist Intensie Wrinkle Repair Retinol serum and face cream for normal skin. I'll probably review both products later today. I also got few testers.


From Moja drogerija I got Mememe Sultry Eyes palette and 2D stickers for nails. Both reviews will be up next week.


And this is the prize, that I won in Maybelline contest on Facebook. I got blush in 201, lipglosses in 377, 577, 589 and 297, 3 nail polishes in 83, 120 and 89 and 3 eyeshadows in 601, 410 and 809. 


That's it for last month. For next post I can already tell you, that it will be craaazy New in post, because I have a lot of new Essence and Catrice goodies, but more about them tomorrow. Have a nice day and than you for reading!

24 komentarjev

  1. Super pridobitve :) A od moje drogerije si tole v septembru dobila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Ja, tole sem dobila par tednov nazaj, ko sem naročila tudi Sleek paleto. Oktobrske akcije še ni bilo. :D

      Izbriši
  2. Ne znam zašto stalno izbjegavam kupnju colorama lakova, divni su :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od teh, kar sem jih jaz preizkusila, jih je večina res fajn. Edino ta nude, ki sem ga dobila, je bolj prosojen in rabi več slojev za prekrivnost.

      Izbriši
  3. Same fajn pridobitve :) Komaj čakam oktoberske pridobitve :D Sem mislila, da sem jaz veliko vzela (ker so rekli kao 5 produktov), ampak potem ko sem videla vrečke ostale, sem bila zelo zelo pridna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Uf, tisto bo zanimiv post. :) Jaz sem se najprej zadrževala, ampak potem, ko so rekli, da lahko vzamemo, kar želimo, sem si malce privoščila in vzela večino stvari, ki sem jih itak nameravala sčasoma kupiti ali pa stvari, ki jih že imam za rezervo. :D Pa gel set sem vzela, ker bi ga rada testirala, bom videla, če mi bo všeč. :)

      Izbriši
  4. Same super stvari :) Me pa zanima, kje si dobila tale set mask?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) V Müllerju sem ga kupila, edino ne vem, če je stalna ponudba ali pa je bilo samo par dni. Je pa bil set dosti bolj poceni, kot če bi kupila vseh 5 mask samostojno, ne spomnim pa se več točne cene.

      Izbriši
  5. Te Baby Lips me tako mikajo, prav vsi jih že imate, samo jaz se ne spravim do Müllerja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so super, še posebej ti navadni, ker res lepo navlažijo ustnice. :)

      Izbriši
  6. Uuu se pa imaš s čim igrat (No, sploh po Cosnova eventu). :D Baby Lips lovim že odkar sem v LJ, pa je vedno razprodano -.-

    ♥, moonchild beauty blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niti ne govori, mislim, da imam dovolj stvari za testirat za pol leta. :D
      Če ne boš našla, ti jih lahko jaz poiščem pri nas. :)

      Izbriši
  7. Same fajn pridobitve, komaj čakam ocene :) Pa zadnja slikca (Maybelline) prav super zgleda, vse tako pisano :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Raje več ne obljubljam, kdaj bodo ocene, ker imam toliko stvari za testirati. Haha, so že znali, kaj poslati. :)

      Izbriši
  8. Baby Lips, nujno moram do Müllerja :) Drugače pa super pridobitve!

    OdgovoriIzbriši
  9. Vidim da cemo svasta gledat u skoroj buducnosti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ogromno ocen pričakuj v prihodnosti. :D

      Izbriši
  10. Blago tebi!!! Kakav je Sinful Colours? Ja sam kupila slican al je dosta redak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadnje čase imam res neko srečo. :) V bistvu je kar prekriven, je pa bolj foil finiš, se poznajo proge čopiča.

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3