Recap: 10 Days Summer Challenge

Hellou, everyone! Today I'm publishing a recap of 10 Days Summer challenge. I actually wanted to write a review today, but then I spend hours reading your posts, answering on comments on my blog and browsing on Internet and now I feel too tired to write longer review. And I wanted to post this recap few days ago, but I was finishing my degree (which is finally in hands of my profesor) and the time just flew by.












My favourites are day 2, 3 and 4. Which are yours? Thank you for reading!

34 komentarjev

  1. 4 in 8! Čeprav je prav vsaka po svoje lepa:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVala. :) Mi je pa zanimivo, ker meni 8. niti ni bila tako lepa, ampak vam je pa všeč. :)

      Izbriši
  2. I love ALL of these looks; especially the one inspired by summer jewelry and the warm colored one :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. Warm coloured was my favourite. :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Thank you, that one is probably my favourite from all. :)

      Izbriši
  4. 1,2,5,9 so mi top.. Ostali so pa prav tako zanimivi in lepi po svoje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Jaz sem najbolj ponosna na 2., ki mi je res lepo uspela. :D

      Izbriši
  5. they're all extremely beautiful <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi su super ali prvi mi je najlepsi! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Svi su mi odlični!
    Ali posebno mi se sviđaju 2,4 i 9! :D

    OdgovoriIzbriši
  8. 4 dan mi je najbolji od svih deset :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Ah, 2, 4, 6 <3 Si želim, da bi js tud mela potrpljenje za kaj takega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Probaj, mogoče ti bo ša všeč in se naučiš potrpljenja. :D

      Izbriši
  10. 4., 8. i 10. dan definitivno su mi najljepši :)

    OdgovoriIzbriši
  11. sve su lijepe, ali 2 mi je apsolutni favorit! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Meni je ta tudi najljubša. ;)

      Izbriši
  12. Wow! 4. in 9. dan! Katera znamka je tale moder lakec?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misslyn Royal Blue, še vedno je na voljo v Müllerjuh. :)

      Izbriši
  13. plaža i neonci su mi zakon premda ni ostale manikure nisu loše, ali ove dvije su mi savršene <3

    OdgovoriIzbriši
  14. I can't pick a favourite, I like all of them! ;P

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3