Nagradna igra za slovenske bralke

Živjo vsem skupaj! Odločila sem se prirediti eno nagradno igro samo za slovenske bralke, in sicer podarjam Beauty UK Day&Night paleto ter 2 Essence laka Electric Blue in Passion for Fashion. Sodelujete lahko tukaj na blogu ali pa na moji Facebook strani, ker pa je nagrada samo ena, prosim, da sodelujete samo enkrat, se pravi, da izberete samo ENO opcijo. 

Pravila so taka:
1. Biti morate že obstoječa spremljevalka mojega bloga (se pravi, da ste moj blog spremljale že pred to nagradno igro) prek GFC ali Bloglovina (spodaj v komentarju mi zapišite, kako spremljate moj blog in pod katerim imenom). 
2. Prav tako mi morate v komentarju postaviti neko vprašanje o blogu/bloganju, lahko tudi meni, na katerega bom odgovorila v prihajajočem Questions and Answers postu. 

Za sodelovanje morata biti izpolnjena oba pogoja. Časa imate do nedelje (22. 9.) do polnoči, nagrajenka pa bo razglašena v ponedeljek, 23. 9., na Facebook strani (pa tudi v tem postu spodaj bom objavila, če katera slučajno nima Facebooka). :)

EDIT: Zmgovalka je bila izžrebana, in to je  Nastja Perovnik, ki je sodelovala preko Facebook strani. Čestitke. :)


Vso srečo vsem!

*Paleto sem za nagradno igro prejela od spletne trgovine Ličila.si.

7 komentarjev

  1. Spremljam prek bloglovin in GFC kot Lux :)
    Kar se vprašanja tiče me pa zanima, kaj te je najprej navdušila nad blogganjem in kako si se odločila potem začeti? :)
    Tvoj blog je bil eden prvih slovenskih ki sem jih začela spremljat in ga berem že neki dve leti, tako da me zanimajo začetki :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Spremljam preko bloglovin in GFC, Sanja.
    Me pa zanima če si že kdaj razmišljala o tem, da bi začela delati manikure tudi na drugih?
    Js bi te definitivno obiskala :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Spremljam preko bloglovin in GFC kot Irena.
    Mene pa zanima, kdo/kaj te je navdušilo, da si se začela ukvarjati z manikurami? :)
    Hvala za giveaway ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super giveaway!
    Spremljam preko Bloglovin, Vanja.
    Kje vse dobiš navdih/ideje/inspiracijo za svoje čudovite manikure?:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Spremljam te preko GFC kot Kvacka.
    Mene pa zanima, ali bi si poleg pisanja bloga želela objavljati tudi videe na youtube-u? Oz. če si pač kaj razmišljala tudi v to smer? Mene bi tudi to namreč zelo zanimalo. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sledim preko GFC in Bloglovina' kot Ina. Hvala za giveaway <3

    Me pa zanima, če tvoji prijatelji, znanci vejo za tvoj blog in kako so reagirali? Pri meni ve samo moj fant in moja BFF

    OdgovoriIzbriši
  7. Spremljam prek bloglovin kot PolishYourDay.

    Zanima me pa katera kategorijo/temo na blogu najraje pišeš oz. si nanjo najbolj ponosna?

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3