Ebelin Pad for Peeling and Massage (Ebelin Gesichtspeeling + Massagepad)

Hi, girls! Today I have for you a review of Ebelin pad for peeling and massaging your face. This review will be very positive, because I adore this product.


Ebelin pad is in a pink color, which is not my favourite, but let's ignore that now. On one side it has a handle, where you can hold it while using it, and on other side it has small bristles, with which you clean your face. They say, it's from plant source. It's flexible, it won't brake, if you'll curve it. It's very gentle to skin and easy to use. I use it so, that I apply face gel on my face or on a pad and then I massage my face with circular motions. After that I wash the gel off and my skin feels smoother and cleaner as it does, if I use face gel only with my fingers. It's also very easy to clean. I wash it under warm water after every usage and periodicaly I use a shampoo to wash it (when I wash my brushes). It's perfect for every day use, because it's so soft. My friend told me, that it's also pefect for cleaning brushes and I'm thinking to get another one for that purpose.


The price of this pad is only 1,75 €, which is a bargain. It's totally worth the money and I think that people with sensitive skin can also use it, because it's very gentle. I recommend you this product. Cheap, but it works great. Ebelin products are available in DM. 

Have you tried this pad already, are you so impressed as I am? Thank you for reading!

27 komentarjev

  1. i havent seen this before, but i've been looking for something like this. thanks so much for the review, i'll try to catch it tomorrow. that pink color is so beautiful ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It's amazing, definitely try it. :D

      Izbriši
  2. i have l'oreal sponge that comes with a face wash and it's sooo awesome, so this one must be pretty nice too :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. This is definitely one of the best discoveries this year. :)

      Izbriši
  3. sem probala in mi je tudi kul, ne rabim več posebnih pilingov :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je najbolj všeč, da jo lahko uporabljam vsak dan in ne škodi moji koži. :D

      Izbriši
  4. Jaz sem tudi tole ful uporabljala, sem kupila kar na ebayu :) Ne vem točno zakaj sem nehala, ker mi je bila zelo všeč :) xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem pa začni spet uporabljati. :D

      Izbriši
  5. Tudi meni je všeč. Je kar nežna, ampak dobra za rahel peeling in masažo:)

    OdgovoriIzbriši
  6. nisem še slišala za tole zadevico, si me pa res prepričala, da si jo kupim, pa še poceni je :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo... tole pa rabim! Bom šla poiskat v najbližji DM! :D Sigurno je dobra za obraz in za čopiče (izgleda ful podobna gumijasti rokavici od Sigme). ;)

    Maja, Pink Mascara

    OdgovoriIzbriši
  8. bila sam danas u dm-u i nisam ga našla...možda još nije u hrvatskoj. ali podsjeća me na sigma čistač za četke ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali ga še ni ali pa je razprodan. Saj ga boš kmalu našla. :D Ja, res mu je malo podoben. :D

      Izbriši
  9. meni se sve te bockave stvari cine pregrube za lice, mogla bi probat kad kazes da nije tako, morat cu potrazit jel ima u nasim dmovima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se ta ne zdi. Zdaj je spet odvisno, koliko je občutljiva tvoja koža. Preizkusi ga, saj tako drag spet ni, pa boš videla, če ti bo ustrezal ali ne.

      Izbriši
  10. Tudi meni je super :) Morem sprobat še za čiščenje čopičev :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz bom v ta namen verjetno kupila kar drugega. :D

      Izbriši
  11. vidjela sam kod super nove, ali u našim dm-ovima nisam... morat ću drugi put malo bolje pregledat ebelin asortiman :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogoče pa še niste dobili in še boste. :D

      Izbriši
  12. Tale ideja za čistit čopiče je super!

    OdgovoriIzbriši
  13. Nisem še videla kaj podobnega. Mi pa je zelo všeč. Ko bom v DMu se morem spomnit (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je super za čiščenje obraza, ker je dovolj nežen. :)

      Izbriši
  14. Po tejle objavi sem kupila enega za čiščenje čopičev in enega za čiščenje obraza in res odlično opravi obe nalogi. Moja koža na obrazu je po čiščenju tko mehka & zadovoljna :) Čopiči pa super očiščeni in z manj truda kot prej :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3