Random Sunday #38

Hi, girls! I haven't done Random Sunday for ages and because I took few photos in last few weeks, I decided to post one today finally. It's actually Monday already, because it's already one, but it doesn't matter, I'll name it Random Sunday anyway. 

There was a little surprise hiding in this cute bag for me.


It was Essie Bahama Mama, a gorgeous plum color.


Some time ago I won a giveaway on Zebra-nails blog and last week I received my package. Beside giveaway prize she send me few more goodies.


First polish, I tried, was Golden Rose Holiday number 55, a beautiful glitter blue polish.


Another photo of my manicure with GR polish in the sun.


There's no better plac for sleeping as shoes. That's what Taček thinks.


One of the things, that made me busy last 2 weeks. We have 2 fields of pumpkins and we clean them all manual and that takes some time.


Ris.


Just I. :)


Baby cola.


Cooking home-made tomato souce (it's actually mezga in Slovene, but disctionary translated that into a jam, which is not a correct word and I'm not even sure, if souce is a correct word for this). I prefer it over ketchup, which I try to avoid, so I decided to cook some tomato souce at home. I probably haven't told you yet, but I could totally live only from eating tomato and tuna.


I got a sample of famous Moroccanoil with magazine Elle. I haven't try it yet, but as soon as I will, I'lll let you know, what I think about it (so follow me on Twitter or Facebook ;)).


Pizza. It's a bit more "healthy" version, because I used spelt flour and home made tomato souce plus a lot of vegetable.


This weekend I did a bit of shopping. I bought Aveo remover again, because after a month of using Essence one I didn't notice any difference on my nails (they still break like crazy), so it probably wasn't the problem in acetone. I also got Essence I Love Extreme mascara, Catrice eyeliner, Catrice lipstick, tweezers and 2 Vollare polishes.


And swach of both Vollare polishes. They have numbers 40/1 and 40/2, quite boring. but they're pretty shades. 
Excuse my horrible nails situation, they just can't stop breaking.


I hope, you'll have amazing week. Thank you for reading!

40 komentarjev

  1. I love that GR Holiday polish! Must find it :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It's amazing, definitely go and get it. :)

      Izbriši
  2. Mmmm piiica!pa paradižnik<3 Kul fotke :) xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Vollare polishes look so pretty! Congrats on your giveaway win!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja bih ovog Essiea i ovu picu, izgleda yummy!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essie je na nohtih zelo lep, pica pa je bila odlična. :)

      Izbriši
  5. Mm, sm kr lačna postala ko sem pico zagledala :D Pa zelo sta mi všeč ta zadnja dva laka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če sta ti všeč, ti ju priporočam, sta čisto poceni, 0,99 €. :D

      Izbriši
  6. uuu Bahamo Mamo imam že tudi jaz nekaj časa nagledano. Moraš narediti objavo o laku!
    Pa srečnica da si zadela giveaway :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Objava bo takoj, ko mi nohti zrastejo do lepe dolžine. Se mi je en glih strl, ko sem ga mislila poswatchat, pa ni uspelo. Upam, da bo to še septembra. :)

      Izbriši
  7. Ti si velika sretnica!! Svaka dva mjeseca vidim da si negdje osvojila giveaway! :)
    Taček i Ris su preslatki i svi lakovi koje si kupila/dobila. Čini mi se da u Rijeci nema nigdje mjesta gdje bih mogla kupiti Vollare lakove a ova dva su predivni!
    Sad kad sam vidjela bundeve još više sam uzbuđena zbog jeseni! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa zadnje čase se me res nekaj sreča drži. :)
      Meni pa jesen ni nič kaj preveč všeč, ker bo spet deževno in bom pogrešala sonce.

      Izbriši
  8. Uf pica :) Vollare laka pa zgledata zanimivo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je bila okusna. :) Super sta na nohtih, lepo, da tudi oni izdajajo zanimive odtenke. :)

      Izbriši
  9. Bahama mama <3 Jst bi tut lahko preživela s tuno in paradižnikom. :D Drugače mi je bilo pa kar smešno, ko sem videla, da sva kupili dva čisto ista lakca od Vollare. Ju nisem še sprobala, pa vidim, da sta kar lepa na tvojih nohtkih. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jej, potem bi morali živeti skupaj, moj fant pa sploh ne mara paradižnika.
      Hehe, super ti bosta, sta prav zanimiva odtenka. :D

      Izbriši
  10. Super su fotke! :))
    Nokti su ti divni, a tek ova pizza..mljac! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. The polishes look really pretty. They actually remind me of those expensive Deborah Lipmanns.
    Your tomato sauce could use some of those pumpkins! I guess you already use it profusely or else...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. These 2 are actually pretty cheap, only 99 cents. :D
      I freezed it, so I can use it in winter, now we still have fresh tomato and I'm using fresh one while cooking. :D

      Izbriši
  12. LOL Taček is trying to sleep on aaaall shoes at the same time! haha how can someone not love cats?
    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He was lying on shoes (I guess he thinks they're comfortable) and when he saw me with a camera, he just started to rool around. He's such a poser. :D

      Izbriši
  13. bahama mama <3 taček je zagotovo punca, ste nekaj zamešali :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ne ne, je fajn, očitno pa misli, da so čevlji udobni. :D

      Izbriši
  14. To je puno buča... Sorry, pod dojmom sam ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo dve njivi, tako da se jih nabere. :)

      Izbriši
  15. Toliko zanimivih in čudovitih slikic, da si jih je kar težko vse zapomniti ;)
    Bahama mama je edini Essie odtenek za katerega bi zapravila toliko €, tako da si ga bom najbrž morala kupit, ker zdaj ga ima pa res že vsaka. ;)
    Slikica s prstanom je čudovita, kje si ga pa kupila? Mogoče e-bay ali kakšna lokalna trgovina?
    Njami buče, mezga in pica. Kaj pa naredite z bučami? Jaz najraje jem mezgo s kuhanim krompirjem-, samo krompir in mezga, njami.

    P.S. Kje pa kupiš Volare lake? Bel s pikicami mi je blazno všeč

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Meni je ta odtenek tudi prelep, poleg Mint Candy Apple edini, ki je res vreden nakupa, ampak MCA nisem vzela, ker imam že ogromno mint odtenkov.
      Prstan sem kupila nekaj časa nazaj v Tally Wallyu, sta bila 2, en je zlat.
      Te buče imamo zaradi semena. Vse ročno spucamo, seme posušimo in potem delamo olje.
      Mezga je meni najboljša na pici, potem pa v omaki.
      Volare lake pa sem kupila v Müllerju, če jih slučajno v svojem ne najdeš, mi kar piši, jih je bilo pri nas še veliko. :)

      Izbriši
    2. Meni pa tale MCA ni nič posebnega, srce se mi ustavi samo pri Bahamam mami ;>
      Najraje imam bučno juho pa solato z bučnim oljem, go dobimo od enih, ki ga tudi sami delajo in res ni primerjave. Domač je najboljši.
      Glede Volare lakov bom pa pogledala v Millerju, mogoče so kje skriti pa jih nikoli nisem opazila, hvala za info. :)

      Izbriši
    3. Evo, sem morala najt tale tvoj post z Vollare lakci, ker sem jih ravno danes jaz gledala in sem našla dva s temi pikicami. En je bil pistacijevo zelen (mogoče je isti kot tvoj, ampak ga nisem vzela), sem raje kupila rozastega s pikicami, ki izgleda kot jagodni šejk in ga bom zdaj namazala na nohte in če mi bo všeč grem še po zelenega ;)

      Izbriši
  16. Še en P.S. Mislim, da nam še nikoli nisi pokazala slikice na kateri se smehljaš in sem potrebovala kar nekaj sekund da sem ugotovila da si to ti, si čisto drugačna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem si zamudila moj post prejšnji ponedeljek, tam sem objavila ta makeup in mislim, da imam tudi nekaj fotk, kjer se smejem. :) Saj vse mi pravite, da se moram več smejat na fotkah, pa se trudim. :D

      P. S. Pa hvala za tako dolg komentar, redko kdo toliko komentira. ;)

      Izbriši
    2. ja, sem kasneje videla cel post. Nisem ga prej videla, ker berem poste od zadnjega konca ;)

      P.S. Za dolg komentar si si pa sama kriva, si preveč slikic objavla in vsaka je imela veliko vsebine in mi je dala misliti, zato sem pa mogla napisat malo daljši sestavek, da sem izvedela vse kar me je zanimalo ;)

      Izbriši
  17. Jao Tacek na cipelama :D Essie ce ti bit super sad za jesen taman prava boja :) svidja mi se i look i zadnja manikura :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Zadnja manikura je noro lepa..:O

    OdgovoriIzbriši
  19. taček i ris su zvijezde, nemoj kukati zbog posla oko buča, vidim da je ris pomogao ;)
    joj spava mi se, već sam zaboravila što sam vidjela na fotkama... eh da, irinin paket je genijalan, i ja bih takav... i ovi vollare lakići predobro izgledaju :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Lijepe fotke, a tvoja najljepša. Jao koliko divnih lakova <3

    OdgovoriIzbriši
  21. Ta zadnja dva laka mi zgledata ful lepo!

    Sandra - The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3