How To Make a Braided Bun

Hi, girls! Some time ago I showed you one of my go to summer hairstyles - a braided bun. Many of you asked me, how I do it, so I decided to film a video. I have very long hair, but I'm sure, it will work with a bit shorter hair too (it's probably enough, if braid goes around your bun once).


I was filming a video in my room, where I don't have a mirror, so I actually didn't had a clue, if I was doing it good or not. And I kinda always make my buns more on my left side, never right in the middle of my head.

I didn't mention in the video, but you'll need:
- 2 bigger hair elastics
- a hair doughnut
- 1 or 2 clear hair elasctics
- few hair pins

P. S. Ignore that yellow elastic on a back of my shirt, I forgot to cut it off. I didn't notice that until I didn't edit a video and I didn't want to re-film it, because I already out so much time in this one. :/


I hope you like this video and you'll try to do this bun yourself too. Thank you for reading!

35 komentarjev

  1. Super video, jaz velikokrat naredim figo z kitkami, ker je praktična in lepo zgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Se strinjam s tem, kar si napisala. :)

      Izbriši
  2. Zelo lepo, pa super da si naredila video, jaz sem se ravno z gledanjem filmčkov na YouTube-u naučila tako figo delat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Saj jaz se tudi veliko frizur naučim na Youtubu. Mogoče v prihodnosti še posnamem kak video, če bom imela kako zanimivo idejo. :D

      Izbriši
  3. Zelo lepe lase maš pa zelo zdravi zgledajo, sploh konice <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Mi je prav zanimivo, ko mi vsi to rečejo, meni pa se zdi ravno nasprotno, ampak ponavadi si sam svoj najstrožji sodnik. :) Bo pa verjetno še ta teden objavljen post o moji trenutni negi las. :)

      Izbriši
  4. This is a wonderful tutorial, I really like it! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Super video, upam da posnameš še kakšnega :) Pa ne morem, da ne bi rekla, da raje uporabljaj gumice brez tistega kovinskega dela, ker te niso tok fajn za lase pa čeprav imaš lepe :) upam, da ne zameriš, ker pametujem..:) xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če bom imela kako zanimivo idejo, zagotovo. :)
      Mene nasveti sploh ne motijo, tako da ti kar povej svoje mnenje brez zadržkov. :) Pa saj to sem že brala, da je boljše uporavljati gumice brez kovinskega dela, ampak potem ponavadi vedno kupim take, ki ga imajo. Si bom zdah zagotovo zapomnila za naslednjič in vzela ene brez Hvala za nasvet. <3

      Izbriši
  6. O, ful fajn! Vedno iščem kaj bi počela s svojimi lasmi, da ne bi bil standarden čop. Moram poskusiti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, upam, da boš z veseljem nosila tako figo. ;)

      Izbriši
  7. Great tutorial!! I finally realized how to use that hair doughnut I bought at H&M ages ago!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. :D I also didn't know at the beginning, what to do with it, so this bun was a perfect way to use it.:D

      Izbriši
  8. e ovo definitivno moram probat, malo sam lijena za frizure inace, al ovo mi super izgleda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, pa fajn jo je nosit, ker ni standardna figa in lase imaš stran od obraza, sploh pri višjih temperaturah. :D

      Izbriši
  9. Ehi! Really interesting.... I also have long hair, I'll try this for sure :-)
    Thank you for sharing!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lep video! Jaz si jo ponavadi naredim čisto na vrhu glave, mi nekako boljše izgleda kot zadaj. Ampak tudi ponavadi nikoli ne stoji na sredini, ampak na eno stran:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa ne, ker mi potem padajo dol tisti majhni laski in mi to ni najbolj všeč. Samo, da nisem edina. Ko gledam Youtube videe, vse naredijo tako perfektno, da sem kar malo dvomila, če bi objavila video ali ne, pa sem ga na koncu vseeno.

      Izbriši
  11. Jeej, zdj si bom končno znala to nardit :) lep video :) Sam me skrbi da mam js mal predolge in pretežke lase za tole...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz ponavadi uporabim še lak za lase (če kam grem), samo tega v videu nisem pokazala, za doma pa kar brez, mi je potem vseeno, če zelo lepo stoji ali ne. Po moje ti bo z lakom lepo držalo. :)

      Izbriši
  12. Super lepo zgleda, mogoče se celo opogumim in probam :)

    http://vivalavida-fashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Ti kar probaj, sploh ni težko pa lepo izgleda. :D

      Izbriši
  13. this is sooooo gorgeous, i love it soo much! :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Super je frizura! Moram ju što prije isprobati. :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Jaz ponavadi naredim kar brez krofka, je še hitreje ;)
    Lase samo spnem v čop in spletem eno debelejšo in bolj rahlo kito in jo obvijem okoli in pričvrstim z lasnicami in je ok

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj jaz ponavadi tudi nosim figo brez krofka, samo zavijem jo, pa je. Drugače pa to nosim bolj ob kakih priložnostih, ko grem kam ven, na zmenek, dogodek ... :D

      Izbriši
  16. Obožujem to figico :) Jaz ponavadi lase samo zvijem okrog krofka in ne pletem kitk, drugače pa dobra ideja :)
    J.
    http://fashionandpinkheart.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3