10 Days Summer Challenge - Day 5: Sunset Nails

Hi, everyone! Today I'm publishing my fifth manicure for 10 Days Summer challenge and that means, that the half of the challenge is already over. This time the theme was sunset nails and I have to admit, I had a bit problems with this manicure, because I wasn't really sure, what I want to do. Then I chosed 3 nail polishes and did a gradient, which I didn't really like, so I upgraded it with some palm trees and then it looked better.


For this manicure I used Essie Bahama Mama, Essence Orange Sunset (suitable name :D), Essence Inti Inka and Maybelline 23.


You probably noticed, that this week I didn't publish any post series, but I didn't want to publish 2 posts a day, I decided to rather publish only one and I'll rather continue with all series next week. The day 6 in this summer challenge are tribal nails and I already see, that I'll do a mess, I really don't like doing tribal manicures. 

Other girls, participating in this challenge:
 - Shadow
Cat

 What do you think about my sunset nails? Thank you for reading!

45 komentarjev

  1. Super ti je uspelo, prav všeč mi je :) Pa dobre barve si izbrala, res lepo izpade :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Barve so bile prva izbira, ker mi pa gradient ni preveč uspel, sem dodala še palme. :)

      Izbriši
  2. Wow! These are gorgeous. The detail is amazing!

    Follow me on my blog: www.nailedition.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. I as well didn't like my gradient before I added the black camels and pyramides :D After it was cool ^^ You did good!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I saw yours, it's amazing!
      Thank you. :D

      Izbriši
  4. I po ne znam koji put.... R E S P E C T!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je prelepo, kombinacija boja je divna kao i ideja. Svaka ti cast.

    OdgovoriIzbriši
  6. predivno! :)
    ja se baš veselim tribalu, to mi je najdraži nail art! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Meni je bil pa tribal najmanj ljub od vseh, najbolj pa neon in textured nails. :D

      Izbriši
  7. Super:) zelo všeč kombinacije barv:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Nekako mi je z vijolično ljuša kombinacija barv kot z rdečo, oranžno in rumeno. :D

      Izbriši
  8. ma dobar je i gradijent, nemaš razlika bit nezadovoljna, ali s palmicama mi je manikura kompletnija <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Palme so bile pika na i. Hvala. :D

      Izbriši
  9. Luštn manikura, verjetno je šlo kar nekaj časa vanjo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ja, ampak saj vmes je tudi kaj drugega za počet na računalniku. ;)

      Izbriši
  10. i meni se sviđa kako je na kraju ispalo :)
    slažem se za tribal, to će biti katastrofa haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      P.S. Na koncu ni bil, krasno ti je izpadel tribal print. :D

      Izbriši
  11. mislim da su palme bile odlican izbor kao dodatak svidja mi se ovaj zalazak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pame so res pika na i. :D Hvala. :)

      Izbriši
  12. Predivno <3 i essie je krasne nijanse

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Essie je zelo lep, ga priporočam: :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3