Recap: 31 Day Challenge

Hi, everyone! For today I though to share on my blog once again all manicures, I did in 31 day challenge to remind you, what you saw (or maybe missed) and to give you an inspiration for your future manicures. I started it at the beginning of March and finished it few days ago. It lasted a bit longer, than I planned, but during this challenge my nails were breaking like crazy and I had few pauses because of that.

 







 






















I'm very satisfied, how this challenge went. I really can't say, which are my favourite days, because I like them all. What do you think, which ones are your favourite? Thank you for reading!

30 komentarjev

  1. Waw za vse, tud če bi hotela, ne bi mogla izbrat najljubše :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsaka po svoje čudovita! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. omg, vse so tok čudovite, sploh se ne morem odločit za najljubšo!

    OdgovoriIzbriši
  4. manikure su fantastične! crveni lakovi su me osvojili ali i oni sa pastelnim bojama!

    OdgovoriIzbriši
  5. teško je izdvojiti samo jednu manikuru, svaka je posebna na svoj način :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Waw. Pravi talent. Najbolj zanimivo je pa to, ker se vidi tvoj napredek. Si mogoče razmišljala, da bi bila manikerka? Pomoje bi razturala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ne nisem, ker dvomim, da bi mi bilo delanje gel manikur zanimivo, bi pa seveda z veseljem na drugih probala kak nail art. :D

      Izbriši
  7. bome ne znam sto bi izdvojila, ima toliko sjajnih manikura :D Mozda eto lastavice kao najpamtljivije

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Da, lastovke so meni tudi ena najlepših. :D

      Izbriši
  8. You did a great job with the challenge! Your manis look great!

    OdgovoriIzbriši
  9. Great job! :) I can't pick my favourite too, I love too many of them!

    OdgovoriIzbriši
  10. Amazing mani :) All very beautiful ;) You have talent!


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. I checked your blog too and I like it. ;)

      Izbriši
  11. Half moon are just amazing and perfect :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Res imaš krasen smisel za nail art. :) Moji najljubši najbrž ... green nails, blue nails, pa halfmoons si fantastične ustvarila ... in pa mačkice, seveda! :) Challengi so vedno zabavni za gledat, ampak imam izrazit občutek, da bi se jaz prehitro naveličala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Tale je res dolg in jaz sem ga dolgo delala, ampak sem ga končala in sem precej ponosna na to. :) Je pa res, da se vsak dan ne splača delati nov izziv, ker izgubiš inspiracijo.

      Izbriši
  13. It's great seeing all the challenge photos altogether!! So hard to spot the favourites, really! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Jesus, prekrasni nokti, ne znam koji bi dan izdvojila, stvarno! Svaka ti čast :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Fuuuul so vse lepe, meni osebno se pa najbolj dopadejo 10 in 11. :)

    Sandra - The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši
  16. micamace, galaxy, supernatural, avengersi... ma ženo sve su fantastične, super posao <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3