Random Sunday #35

Hi, everyone! I hope, you had an amazing Sunday. I have another random post for you today.

My NOTD. I used Essence Electric Blue, Essie Avenue Maintain, Flormar 423 and She 115. I like this manicure, I think it makes my nubbins look longer.

 
 I made a healthy pancakes by Maja's recipe, which you can find on her second blog here. They were very tasty, I'm definitely doing them again soon.



Home made ice cream.


Taček and Ris


I was in Ljubljana this week and I did a bit shopping in Tally Weijl, because we don't have this shop in Murska Sobota. I got new yellow neon shoes, which I adore, a black bag, 2 rings and a orange neon necklase.


Flowers.


I wish you all a gorgeous week. Thank you for reading!

26 komentarjev

  1. Super fotke pa kakšni čudoviti nohti!!<3

    OdgovoriIzbriši
  2. Your photos are always so interesting!!!
    I love the design from the 1st photo and this ice cream looks so yummy :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko su fenomenalni nokti!!! Prelepo i prezanimljivo! A i kuca je mnogo sladak :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Jaz sem se takoj zaljubila vanje, na srečo so imeli mojo številko. :)

      Izbriši
  5. super haul! taček i ris slatki kao uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
  6. nokti savrseni! fotke prelepe :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za omembo glede recepta! :D Bom se potrudila še kakšne "skupaj spravit". ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni za kaj. Komaj čakam kak nov recept. :)

      Izbriši
  8. super fotke, posebno mi se sviđaju NOTD i sandale :)

    OdgovoriIzbriši
  9. super fotka, totalno sam htjela reći što i Sanela :D

    OdgovoriIzbriši
  10. crte ti definitivno izduzuju nokte :) pohvaljujem i izbor boje :P a od shoppinga mi se torbica bas svidja :)Tacek i Ris su zgodni ko i uvijek <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem vedela, da bo modra tebi všeč. :)
      Torbica je meni takoj ukradla srce. :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3