Random Sunday #37

Hi, girls! I totally feel without energy at the moment. I was editing photos for future posts for last 2 hours, so I'm only in the mood to go to bed. But I decided to write today's Random Sunday anyway, because it'll be short post, I don't have much photos.

One of my go to hairsytles, when I go somehwhere - a braided bun. 


China Glaze Hightlight of my Summer. I think this is my new favourite neon polish, it was a love at first sight. More decent swatches will be published, when my nails will be in a better shape (as you can see, nail on my index finger broke :( ).


This week I received a  prize, that I won in a giveaway on Jelena's Wonderful Colors blog (go check her blog now, if you don't follow her already). Jelena packed my prize so nicely, that I didn't want to open it. I had to take photo first. Thank you, Jelena, I love everything! Polishes are China Glaze Atlantis, Zoya Valeria and China Glaze Highlight of my Summer.


The best coffee in the world! I'm not a huge coffee fan, but I could drink a coffee from Petrol every day, it tastes so good. Luckily I don't have it close to my home (I also published this photo, because you can see my manicure, I wore that day :D).


Sorry, I don't have more photos. I'll try to make next Random Sunday post longer. Have a nice week! Thank you for reading!

32 komentarjev

  1. Čudovit lak od China Glaze <3 Figa mi je všeč, jaz isto nosim da se znebim las v tej vročini :) Pa Petrolova kava je res najboljša, lahko bi živela od nje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bila je ljubezen na prvi pogled. :)
      Ta vročina mi ravno zato gre najbolj na živce, ker nimam kam las dat.
      Jaz tudi, zato pa sem vesela, da je nimam blizu, ke rbi jo pila vsak dan: :P

      Izbriši
  2. Super hairstyle:) zavidam tvoje lase:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Saj včasih so bili katastrofalni, sploh mi niso mogli dlje zrasti kot do ramen, ker so bili tako uničeni, zdaj pa so bolj zdravi, sem kar ponosna na njih. :)

      Izbriši
  3. You have a beautiful hair, I love that bun! :]

    OdgovoriIzbriši
  4. Super frizura in rožice na nohtih :) xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale lak je res lep in frizura je luštna :) <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Braided bun is so gorgeous, wish I knew how to do that!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I'll probably film a tutorial, if I'll have enough time this week. :)

      Izbriši
  7. Noro z lasmi pa vročino, ane? (:
    Super figa, jaz tudi le tako preživim te vroče dni >.<
    Lak China Glaze je pa tudi noro dobr!

    p.s.: really nice blog (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, katastrofalno je zdaj poleti. :/

      Hvala. :D

      Izbriši
  8. Čudovita frizura, obožujem Petrolovo kavo, pa tudi tale tvoja manikura mi je ful ful všeč! =))) Pa čestitke za osvojen giveaway @zebra-nails! ;))

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa frizura <3 in čist hud ChG lak, wau res!

    OdgovoriIzbriši
  10. Figa z kito res veliko lepše izpade, bom od zdaj naprej si takšno delala :) Pa lak je res krasen :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kita malce popestri figo, da ne izgleda tako dolgočasno. :)

      Izbriši
  11. Super mi je manikura na zadnjoj slici, a sto se pundje tice, jel to imas onu krafnu unutra ili je to sve samo tvoja kosa?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Ne, imam tisti "krof" v laseh, ker moji lasje žal niso zelo gosti. Dvomim, da bi samo z njimi dosegla tak učinek.

      Izbriši
    2. A oce bit kakav tutorialcic kako napravit :D

      Izbriši
    3. Ja, razmišljam, da bi ga posnela. Sem ga mislila že danes, pa mi ni uspelo, upam, da ta teden bo. :)

      Izbriši
  12. Nema na cemu Taya <3 Drago mi je da ti se svideo paketic, a narocito lakovi. Vidim da ti ovaj zelenko divno stoji. Jedva cekam utiske i za ostale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala, hvala. Zoyo sem že tudi nosila in mi je odlična, samo še Atlantisa nisem imela na nohith. :) Ko nohti malce zrastejo, bom poseatchala vse 3. :D

      Izbriši
  13. vidila paket i lakiće, predivni <3
    krasne fotke... super frizurica :D

    OdgovoriIzbriši
  14. I love a braided bun and green neon too! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Super frizura pa tud lak gre na mojo wishlisto :) Petrolo kavo sem pa samo enkrat pila in se mi je zdel dobra (ampak sem pa tudi bila tako utrujena, da bi bilo verjetno karkoli s kofeinom dobro :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3