31 Day Challenge - Day 28: Inspired by a Flag

Hi, girls! Today I have for you next manicure in 31 day challenge and this time the theme was inspired by a flag.You probably already guessed from the photos, which flag was my inspiration - it was a pirate flag. I have to admit, I didn't have a clue, what do to for this theme. I wanted to do Slovenian flag, but I already did it for RETO 2013, and then I was watching Pirate of the Caribbean movie (again:P) and it came on my mind to do a pirate flag.


My stamping skils  weren't very flattering here, I just couldn't place a skull on the middle of my nail, so I placed it on one side. As a base I used Maybelline 25 and for stamping I used She 115, which already became very thick, because I almost finished it, and stamping plate QA5


What do you think about my manicure? Thank you for reading!

24 komentarjev

  1. Fifteen men on a dead man's chest. Yo ho ho! and a bottle of rum!...
    :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Another Pirate of the Caribbean fan. ;)

      Izbriši
  2. awesome manicure! I love Pirates and skulls so I looovee it! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. slatka manikura! i ja sam veliki fan Pirata s Kariba, Johnny Depp ne može biti zgodniji :D
    Moj S.he 115 je također počeo praviti probleme...pregust da namažem cijeli nokat, prerijedak da radim točkice..-.-
    Sada koristim essencov Lily bloom i nije ništa posebno ali sam zadovoljna. Bit će recenzija na blogu pa škicni :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ajme, meni pod hitno treba ovakva pločica <3
    savršena manikura :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Adijo, to je enostavno noro. Sem se sprehodila po tvoji strani in obstrmela na tvojih poslikavah in idejah. Zelo, zelo lepo. Le tako naprej (: Ker si mi res prava inspiracija te po novem spremljam na Bloglovinu. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ful dobro izgleda :) pa še na Hooka in OuaT me spomne tko da mi je sploh všeč :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Na Hooka pa se jaz sploh spomnila nisem, ampak ja, tudi on je pirat, in to prelep. :P

      Izbriši
  7. Nisam ja bas za mrtvacke glave ali je fino uredno, kad sam vidjela preview za ovaj post definitivno mi nije palo na pamet da je ovo inspirirano zastavom, al treba ponekad i nesto neocekivano

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3