Random Sunday #34

Hi, girls! It's time for another Random Sunday post.

My blog has more than 600 followers on Facebook, so I prepared a little giveaway. You can check it and enter on my Facebook page, if you haven't yet. ;)  Read more about giveaway here.


I wore a giraffe manicure few days ago. My nails were nubbins and now they're even shorter, because nail on my middle finger broke. :(


I bought an organizer in Kik for 4 € to store my makeup. In this one I store blushes, pigments, gel liners, mono eyeshadows and mascaras. I'm thinking about getting another one. Ok, the quality is not the best, but it's practical.


And this is part of my makeup collection. Brushes, lipglosses and lipsticks are stored one drawer above this one.


Flowers.


2 new Essence TE collections Tribal Summer and Me&My Ice Cream are already available in Müller.


My catch from Essence Tribal Summer collection. Post about these products will be up in few days.


And for the end, my blog passed 500 000 views today, so a big THANK YOU to all for reading it!


How was your week? I wish you happy next week and thank you for reading!

26 komentarjev

  1. Manikura z žirafo je čisto preveč cute. Mi je kr sladkor narasel :) Drugače pa komaj čakam, da tud moj lokalni DM dobi tile kolekciji od Essence, ampak so takooo počasni, da bo verjetno šele čez kakšen mesec :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Če bo DM sploh kaj dobil, upam, da bo. :)

      Izbriši
  2. Uuu novi šminki, komi čakam oceni :)

    OdgovoriIzbriši
  3. super fotke! Ja još nigdje nisam naletila na Me&my ice cream, želim sve lakiće iz kolekcije :)
    lijepa kolekcija šminke, hoćemo li je vidjeti u cjelosti uskoro?? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Najprej bo verjetno v Müllerju, potem pa še v DM-u.
      Bom videla, mogoče naredim kak post o zbirki, čeprav bolj razmišljam o tem, da bi posebej naredila poste o zbirki palet, šmink, lakov ...

      Izbriši
  4. Hitno najhitnije bi swatcheve ovih ruzeva :D nadam se da cu naletit na tu kolekciju samo radi njih, ova ice cream me ne zanima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. So že poswatchani, edino stestirati jih še moram. Ice cream tudi meni ni bila zanimiva.

      Izbriši
    2. cekam tvoje swatcheve, maloprije sam vidjela tu kolekciju i samo jedan ruz, ali sam se ipak sprijecila od kupovine, previse crvenih imam XD

      Izbriši
  5. Komaj čaka Me&my ic v našem DM & luštna manikura :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tribal Summer and Me&My Ice Cream are not yet in Spain... congrats!! wooowww! 500.000!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I bet they will be soon. :)
      Thank you, it's a big number. ;)

      Izbriši
  7. Meni se ponavadi zlomi sredinec in tudi občutki so temu primerni :) Sem hotela rdečo šminko iz Sumer tribal, pa so mi vse pobrali, samo roza sem dobila. Komaj čakam ocene

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, I feel you. :)
      Pri nas sta še bili obe na voljo in sem vesela, da sem dobila obe, ker sta prekrasni. :)

      Izbriši
  8. Vijoličen lak izgleda super in upam da ga ulovim. Me pa mikata tudi šminki in samo še čakam na tvoje mnenje če bosta tako dobri kot iz preteklih LE, potem pa šibam v Millerja ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pihmentiranost obeh šmink je odlična, edino obsojnost se mi zdi malo slabša kot npr. pri šminkah iz Home Sweet Hom kolekcije, ampak vseeno, Essence je spet naredil odlično delo, tako da priporočam. :)

      Izbriši
  9. go girl!
    žirafica je božanstvena <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaz sem iz Me & my ice cream kupila vijoličen in roza lak, ful sta luštna

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3