Random Sunday #32

Hi, girls! Last week I skipped Random Sunday, lately I'm just always forgetting my camera at home, when I go somewhere or I don't go anywhere, so I don't take a lot of photos. But today I do have some photos for you, this week I remembered to photograph some things (mainly food). And I know, you like these random posts, so I have to continue with them. 

New Essence collection Ticket to Paradise is already available in Müller. I really liked polishes on promo photo, but in person they didn't convince me. But I did get both lip pencils, I just have to test them out and then write a review.


There was also new Catrice collection Matchpoint. My BF said, that I have to get a red polishes, because he likes it, so I did get it. We have to listen to our darlings, right? :P


After a long time we went to eat in Chinese restaurant. I really love their food. For appetizer we had vegetable wrap and for main meal I got "2 dragons" (dva zmaja), a meal with chicken and squid in sauce. Everything was very tasty. He are duck, which I don't like.


Poor Ris. Summer is just not his season, it's too hot.


Cherries.


 My mum make a cherry pie/strudel ("češnjev retaš"). It was so jummy. :)


Home made fruit coctail (I'm not sure, what is the right expression in English, we call it "sadna kupa" in Slovene). 


Bukovnica lake.

 
New in. I'm really looking foward to test all these products.:)


That's it for this week, I hope you'll spend gorgeous, not too hot week till next Sunday. Thank you for reading

31 komentarjev

  1. Njam za štrudel, še dobro, da sem ga včeraj jedla, drugače bi ga zdajle že pekla :) Imam pa tudi tale Body&soul concealer čopič in mi je kar všeč no :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Češnjev je meni najboljši. :)
      Jaz jih še moram stestirati, mi je zdajle prevroče za makeup.

      Izbriši
  2. Češnje <3 Z Risom se pa verjetno počutiva isto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nista edina, meni tale vročina tudi ne de preveč dobro.

      Izbriši
  3. Wonderful pictures. Essence new coll is nice. I hope it will come to Serbia too :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. :)
      It's not that bad, specially if you don't have similar shades yet.

      Izbriši
  4. I´ve never eaten cherrie strudel (only classic apple or apple-poppy) but looks great (btw... čerešne & čerešňová štrúdľa :o) )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. You should try it, it's much better than the apple one. :)

      Izbriši
  5. joj, kod nas se tek parkirala kolekcija 'miami roller girl' :(
    razumijem risa i suosjećam s njim <3
    štrudele obožavam, moja bi baka radila najbolje na svijetu, živa istina <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če najdeš tole kolekcijo, vzemi blush, super je.
      Jaz jih tudi obožujem, sploh češnjeve. :)

      Izbriši
  6. Odlicne su ti slike! Ne znam koja mi je lepsa, da li sa Risom, jezerom ili sa strudlom. :)
    A da. Zaboravih da kazem da su ti super noviteti. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. this home made 'cherry pie' looks so so yummy <3

    OdgovoriIzbriši
  8. You gotta share your mom's recipe for cherry strudel! It looks so yummy!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. She was just doing it yesterday again and I forgot to tae photos for post. :S
      I have to ask her for exact recipe, I'll share it then in the comment.

      Izbriši
  9. Meni so tile random Sunday posti super! Ampak je čudno, v müllerju v Kranju niso imeli niti Girl on tour in mislim da tudi Ticket to paradise nimajo

    OdgovoriIzbriši
  10. Mislim da je fruit salad kod njih :D A od ovih standica crveni i rozi catrice lak mi najbolje izgledaju tako da dobro da si poslusala decka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisem bila ziher, sploh ker se mi zdi fruit salad pojem za sadje brez soka in smetane.
      Ja, moj fant ima včasih orav dobre nasvete. :)

      Izbriši
  11. Woah that food looks amazing!! :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Mmmm, češnje in štrudel.
    Komaj čakam na prihodnje poste ko boš stestirala nove stvari. :)

    P.S. Pri nas še mački dihajo z odprtimi gobčki kot psi, tako je vroče.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pridejo kmalu, edino za čopiče bo treba počakati, ker mi v tej vročini ni preveč za ličenje.

      Izbriši
  13. So se mi kar sline pocedile ob pogledu na štrudel :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3