Monthly Favourites - May 2013


Hi, girls! This month I'm pretty fast with my favourites, I'm publishing them on the first day of a new month and not almost in the middle of the month as usual.

Ombia Cosmetics Eye Make Up Remover is my all time favourite remover and I'm using it for years now. Before I was using Balea's 2 phase remover, but I discovered, that this one works better for me. It's available in Hofer for a bit less than 3 € and it lasts quite some time (it contains 200 ml). I love it, because it removers my eye make up perfectly, no mather, how much make up do I use, and it also removes  waterproof make up very good. It doesn't irritate my eyes, which is a big plus. 

Since I got Lady Lya Bionature 3in1 polish, I use it as a base coat with almost every manicure. I do like it, because it drys fast, a polish is very easy to apply over it and it works good with all brands of NP. I reviewed it here

I think Misslyn Royal Blue has become my all time favourite polish. I love the finish, application, color, everything. I also love, that this one lasts a bit longer on my nails than usually other polishes do. It's a pure perfection. You can see swatches here.

I know, Maybelline Faint For Fuchsia was in my favourites last month, but I wore it a lot this month too. You can see swatches and a full review here.

Other lip product, that I wore a lot this month, is Essence Guerilla Gardening Mission Flower lip cream. Athough it's not as good as those from regular assortment, I love the color, so I reach for it a lot. You can see swatches and read a review here.

Next product, I'm loving for months now, is Avon Advance Techniques Maroccan Argain Oil treatment. I've heard a lot of girls talking about it, so I decided to try it. My first impression wasn't that good, but after some time I totally felt in love. I use it, when my hair is still wet and I use 2 pumps only on my ends, not over a whole hair. It makes my hair soft and silky. This treatment contains 30 ml and it lasts few months. I don't know the exact price of this product, because Avon often has a sales and sometimes in costs less, sometimes more (but I think the full price is around 4 €). 

The last product, I have to mention, are Essence Pure Skin purifying nose strips. This was a love at first usage. They really do, what they promise, they clean pores perfectly. I was very surprised, how smooth my skin on the nose was after first usage, I've never had so smooth skin before. Now I use them once a week. In one packaging you get 3 stripes and the price is around 1,80 €. 

So, these are my favourites of last month. Did you try any of these products? What do you think about them? Thank you for reading!

39 komentarjev

  1. Imam AVON tretman za vrhove i super je :D moram probati essence flastere, baš me zanimaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem tudi navdušena nad Avonovim tretmajem. :)
      Meni so super in mi super ustrezajo, ampak kot berem po komentarjih, očitno niso vsem puncam všeč.

      Izbriši
  2. Take obliže kot so od Essence, sem imela že leta nazaj od Nivee. Meni je bil občutek, kot da sem pol kože potegnila stran, efekta pa nobenega, tako da sem dala križ čez vse te flajštr zadeve.
    Od teh maybellinovih colour whispers imam pa coral ambition na wishlisti, samo se zdaj malo nazaj držim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. essence so čist ok. samo treba biti pozoren da jih res snameš ko je čas, a ne da pozabiš in jih maš še 10 min :D

      Izbriši
    2. Kot je rekla Shine Eye, res je treba paziti, da jih pravočasno snameš, jaz jih imam včasih gor še manj kot 10 min. Moja koža okrog nosu je katastrofa, suha, zamašene pore in mi te nalepke res pomagajo. SE pa strinjam, da če jih imaš predolgo gor, res boli in imaš občutek, da si si potegnil pol kože stran (tako je bilo tudi po moji prvi uporabi, ampak sem se potem navadila, da jih pravočasno snamem).

      Uf, jaz sem zadnjič v Tušu hotela vzeti še 3 odtenke, ker so bili znižani na 6 €, ampak sem se potem zadržala. Moram začeti malo šparati na kozmetiki in uporabljati to, ki jo že imam. :P

      Izbriši
    3. Jaz se drugače zmeraj ful držim navodil, pa mam celo uro/štoparco zraven (se zavedam, da sem weird). Ne vem, mogoče so ti boljši od tistih Niveinih, al so se pa kaj spremenil v vseh teh letih. Mogoče bojo pa tile od Essence za sprobat :)

      Kaj res, 6€ so v tušu? Oh man, zakaj ni tuš drogerije v NM? Saj navadnih in velikih tušov mamo pa en kup.

      Izbriši
    4. Hehe, bi te bilo potem zanimivo videti s štoparico. :)
      Probaj pa boš potem videla, kako bodo tebi ustrezali. :)

      Ja, akcijo imajo in to je res lepa cena. Pa saj je fajn imeti Tuševo drogerijo blizu, se zna včasih dobiti nekatere stvari zaradi akcij bolj poceni kot v Müllerju ali DM-u. Je pa res, da so redke po Sloveniji.

      Izbriši
  3. Enkrat sem probala te Essence obliže pa ni bilo ravno nekega učinka :/ Bom še enkrat kupila, da vidim, če bo zdaj kaj boljše :) xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so super, je pa mogoče, da ne ustrezajo tvoji koži (saj itak nimamo vsi iste). :)
      A uporabljaš katere druge obliže ali kaj drugega za pore na nosu?

      Izbriši
  4. definitivno se slazem za lak i lipcream :D ostalo nisam imala priliku probat

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oboje je zakon. Ravno razmišljam, da bi si spet nalakirala ta lak. ;)

      Izbriši
  5. Tele Essence obliže moram tudi jaz probat, da ne bom več mrcvarila kože na nosu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poskusi, meni so zelo všeč. :)

      Izbriši
  6. Is the makeup remover oil free?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, it's 2 phased and one phase is oily (now I see, that that isn't very visible on photo :/).

      Izbriši
  7. Kakšen pa je občutek s tem Avon arganovim oljem? Obteži lase, zlepi, zmasti, al je ful lahek, da ne občutiš nič posebnega?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, jaz nisem imela nič občutka, da bi mi obtežil lase in če ne uporabiš prevelike količine, jih tudi ne zmasti in ne zlepi, ampak je lahek in naredi lase lepo sijoče. Občutek je, kot da ga sploh ne bi bilo, le da so lasje lepši z njim kot brez njega. :P

      Izbriši
  8. Odavno želim probati ovaj essence nose strip ali uvijek zaboravim na njega kada kupujem te stvarčce. Moram ih i ja probati :)

    Btw. there is a giveaway on my blog so feel free to enter :)
    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/2013/05/outfit-kill-them-with-kindness-and.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naslednjič ne pozabit. :)

      Hvala za link, bom preverila. :)

      Izbriši
  9. I like the Avon Maroccan Argan Oil, it smells nice and makes my hair so soft!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I totally agree with you, the smell is also divine. :)

      Izbriši
  10. super favoriti! imam i ja balein dvofazni ali me nakon njega oči uzasno peku

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Mene po Ombia odstranjevalcu sploh ne pečejo oči, poskusi potem raje tega namesto Balee. :)

      Izbriši
  11. Tale Avonov oljček je res čudovit :)
    Zdaj me pa res čedalje bolj mikajo Misslinovi laki, semi je pa najbolj prikupil svetlo turkizni odtenek. Sem bila kar presenečena ko sem videla, da imajo tudi testerje v Millerju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Še ena zadovoljna uporabnica. ;)
      Poskusi kakega, jaz sem čisto navdušena nad njimi. :)
      Ja, mene so testerju tudi presenetili, ampak podpiram. Ne bi bilo slabo uvesti testerjev pri vseh lakih, potem bi vsaj vedeli, s čim imamo opravka, še preden jih kupimo. :)

      Izbriši
    2. Točno tako. Da lahko probaš v trgovini kakšen je odtenek pa še tiste 'packe', ki jih rade odpirajo in pri tem pol laka razlijejo po pokrovčku ali pa uničijo čopič, tega ne bi več počele

      Izbriši
    3. Mislim, da bi testerji za vsak izdelek marsikaj rešili. Mene tako jezi, ko vidim kak izdelek za prodajo in je v večini odtis prstov noter, katastrofa. Ali pa ko vidim, da se punce ličijo v trgovini in to ne s testerji ali pa si lakirajo nohte. :/

      Izbriši
    4. To pa nisem še nikoli videla, če pa bi bi ji pa poslala enega izmed mojih 'pogledov' rekla pa najbrž ne bi nič. Bi si človek mislil, da jih trgovke vidijo. Mene vedno zasledujejo in mi gledajo pod prste, da je že kar neprijetno

      Izbriši
    5. Jaz sem kak mesecnazaj videla, da sta se mati in hči ličili v Müllerju in nobeni se to ni zdelo nič čudnega. Ponavadi imamo tam na kupu 5 prodajalk, takrat pa nobene od nikoder. Jaz sem se tudi jezila in me je imelo, da bi jima kako zabrusila, ampak me je fant odvlekel stran. Česa vsega človek ne doživi.

      Izbriši
  12. Tale eye MU remover pa morem kupit, sploh če res tako fajn odstrani. Najbolj sovražim, če moram preveč drgnat, ker se mi zdi, da mi bodo vse trepalnice odpadle :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Super su ti favoriti! Taj plavi lak je predivan! <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Definitvno moram probati te Essence flastere!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj in potem poročaj, kako si ti všeč. :)

      Izbriši
  15. eto, sad sam se sjetila što sam zaboravila kupit - trakice za nos ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, potem jih drugič le vzemi. :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3