Random Sunday #30

Hi, girls! It's Sunday and for my blog this means Random Sunday post. I have to admit, I wasn't planning to write it today, because I though I don't have enough photos and I wanted post this week's photos next Sunday, but when I went through them, I saw, that there is enough photos for one post, so here it is. Some nails, some food and some hauls.

I wore Essie Avenue Maintain at the beginning of this week (after I removed Misslyn Royal Blue).


I decided to spice up a bit my manicure, so I added some pastel dots and matte top coat. I really like, how it looked in the end. 


Doughnuts from Trojane.

 
A chocolate doughnut from Trojane. It's not that bad, but those with jam are much better.


 The best sandwich to eat, when you're on the road and you're hungry.


New Ebelin brushes finally came in Slovenia. For the beginning I bought brush for make up and concealer and a sponge for washing and pilling face. I also want to get a stippling brush and a beauty blender, although I haven't saw the second one in our DM.


Bourjois polishes are 25 % off in DM, so I took my chance and bought 2 polishes from my WL, Turquoise Block and In the Navy.


Wearing Misslyn Royal Blue again. Now I'm wearing it for the third day, it's second day with top coat (first day I wore it alone) and it still didn't chip. Ah, pure love.


I hope, you'll have fantastic week. Thank you for reading!

29 komentarjev

  1. Plavi Essie je prelep, a ostatak posta - mnjam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je prečudovit. :) Hvala. :)

      Izbriši
  2. Čudovita manikura s pikicami. Trojanski krofi so pa tako ali tako nepremagljivi, borovničeva marmelada... <3 Upam, da boš napisala, kako se kaj obnese čopič ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Trojanski krofi so res odlični. :)
      Sem že dobila prošnje za oceno, tako da bom, samo prej ga moram malo stestirati. :)

      Izbriši
  3. <3 I really like posts like this one!

    OdgovoriIzbriši
  4. It was a blue week for you :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, it actually was. But I love blue color. :)

      Izbriši
  5. Plavi lakovi <3 Avenue maintain je bas divan, zapeo mi je uzivo za oko vise puta, al me cijena svaki put ohladi. Krafne dobro izgledaju, vec sam od Ivane (Ivana thinks pink) cula da su jako fine

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam, Essie laki so čisto preveč dragi.
      Odlični so, če boš kdaj v bližini, definitivno probaj. :)

      Izbriši
  6. Ahhh Bourjoisejev turkizen-jaa:)) Super manikura z mat pikicam, zgleda odlično:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Ta Bourjois lak je res lep, čeprav se meni kljub imenu ne zdi nič turkizen, ker sploh nima modre v sebi, ampak je čista zelena. Ampak to je spet moje dojemanje barv. :)

      Izbriši
    2. Jaz se strinjam, meni tudi ne deluje ravno turkizen, je pa vseeno taka zanimiva barva:)

      Izbriši
    3. Barva je res prekrasna, ne glede na ime. :)

      Izbriši
  7. Essiev lak mi je odličan!!! A bome i klopa poslije ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. I want those sandwich! LOL
    Last photo made me breathless <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. This is the best sandwish I've ever ate. <3
      I think this is getting ym favourite polish. :)

      Izbriši
  9. Zgleda sem edina, ki ne mara krofov, sploh pa ne trojanskih krofov :) Misslyn lak je pa čudovit, v Murski sem dobila zadnjega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah jaz sem že na splošno velika ljubiteljica krofov, verjetno zato, ker jih zelo redko jem. :) Sicer pa po moje nisi edina, ki ne mara krofov. :)
      Jej, me veseli, da si dobila. Zadnjega? Potem pa novi lakci po čudežu prihajajo zraven, jaz sem danes videla še 2 steklenički Royal Blue odtenka na stojalu. :P

      Izbriši
  10. haha. Ista dva laka od Bourjois sem kupila v nedeljo v Mullerju :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, razmišljave podobno. In kako sta všeč tebi? :) Meni sta prelepa. :)

      Izbriši
  11. http://niralapublications.com/evoking-the-himalayas-a-reading-in-berkeley-by-yuyutsu-sharma/#comment-8764

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3