Random Sunday #28

Hi, girls! How are you? It's Sunday and Sunday means randomness on my blog. 

I really like Beauty World drugstore. They have Essence and Catrice stand and usually you can find untouched limited editions there, because not a lot of people are buying there. They still have Catrice Big City Life collection. They also have Kinetics polishes, which are good quality.


Enjoying alone in a coffeehouse, while waiting for an important meeting. 


The package is waiting for me on the post. Although I was at home, when postman came, he didn't call me. That never happened to me before. What was in the package, I'll let you know soon. :)


My new owl necklace. I love it.


I love neon nails lately. This manicure was inspired by MissJenFabulous. Mine isn't as perfect as hers, but people commented, that they like it and I liked it too. I used Ruby Kisses Tropical Green, CH Nail Lacquer 15 and a random black polish.


Coffee to go. I'm not a big coffee drinker, but in this post I already showed you 2 photos with coffee (shame on me:P). I don't know, why, but I like coffee with milk on Petrol very much.


Slovenian group Modrijani. Ti, ti, ti, ti, ti, ti, ti, ti moja rožica ...


My current manicure. I told you, I'm into neon nail polishes lately. :P More about it tomorrow in separated post.


"Ku-kuc."


"I don't want to go further for a walk. Let's play."


The last thing I wanted to say, is THANK YOU! There are more than 1000 of you, following my blog via GFC, and more than 500 of you, liking my Facebook page. You're the best. :)


That's it for this week. Next Sunday will be pretty special. Why? Because I have a Birthday! I think I'll have some interesting photos next Sunday too. Have a gorgeous week. Thank you for reading!

27 komentarjev

  1. Čestitke za 1000+ sledilcev, si zaslužiš in pa hvala za sliko od Petrolove kave, ne vem če se ne bi zdajle zapeljala do avtoceste, ker se mi jo je tako zluštalo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. <3
      Se ti je zaluštala, kaj? Saj meni se tudi, ko gledam fotke. :P

      Izbriši
  2. kok so mi všeč ti tvoji random sundays =)) Hip Hop kava je njam njam, samo se pozna na nekaterih črpalkah, da aparati niso dobro očiščeni... ni zmeraj povsod enako dobra =/ čestitke za sledilce, obviously YOU are the best! ;)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, hvala. :$ Taki komentarji mi res polepšajo dan. <3
      To je pa res. Midva jo zdaj skoz pijeva na isti črpalki in tu je odlična. :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Pridi k meni na obisk, pa te odpeljem. :)

      Izbriši
  4. Meni poštar nikoli ne pozvoni, ko sem doma. Vedno samo listek vrže v nabiralnik, grrrrr.

    Pa čestitke za 1000 sledilcev!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni pa vedno, če me pa ni, babica podpiše. In potem jo sprašuje, zakaj vedno dobim toliko paketov. :)

      Hvala. :)

      Izbriši
  5. Super mi je neonska manikura :D I cestitke na 1000 :D

    OdgovoriIzbriši
  6. divne slike :)
    cestitke za 1001 :)

    OdgovoriIzbriši
  7. meni se često zna desit da ne čujem poštara, muzika svira (pre)glasno ;)
    krasne manikure, morat ću ukrast koju ideju :D
    čestitke na četveroznamenkastoj brojci, definitivno si ju zaslužila :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz ga pa vedno slišim ali pa babica prevzame, zdaj me pa sploh ni klical.
      Ti kar. :)
      Hvala. :)

      Izbriši
  8. Čestitam za 1000 sledilcev *.* Naši super poštarji mi pa puščajo pakete kar zunaj, pred hišo, brez da bi pozvonili al pa karkoli

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Saj meni tudi, ko ni treba podpisati, pusti v nabiralniku, ampak tu je bilo treba podpisati za prevzem. :)

      Izbriši
  9. Iiiii kk lepa muca maca :D Pa čestitke za zdej že 1050-ko ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Congrats on 1000+!!!
    Love your owl necklace! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. I love that owl necklace! I made owl earrings for me a few weeks ago, I love owls :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3