Random Sunday #27

Hi, girls! How are you? I hope you spend amazing holidays and you took a good rest before going back to faculty/school or working tomorrow. I didn't go anywhere on holidays, but I had pretty busy and interesting week. Although I was wearing my camera all the time with me, I made so little photos. I realized that today, when I was picking photos for today's Random Sunday post. I only have few boring photos for you. This week my darling had his 25th birthday and we were celebrating and everything. It was fun. :)

At the beginning of the week I was in Austria in Bad Radkerburd and I visited Bipa. Although there are many interesting brands, I didn't get anything for me, I just bought few things for giveaway.


Slovenian DM's got Essie stand. The blue polish on the top of the photo is screaming my name, but I haven't bought anything yet, because one polish, that I have from Essie, dissapointed me and I'm not so easy giving away those 10 € because of that.


May the Force be with you. Buying Kinder Surprise was always fun to me because of toys, not chocolate. At the moment there are eggs with toys from Star Wars. Getting 2 Obi Wan Kenobi's was kinda dissapointing ... I mean, Darth Vader, where are you hiding? :P


Šmarnice or Lily of the Valley. They smell amazing.


Last week I was participating in Isadora's #wonderfulwednesday and this week I got my prize - a lipstick, lipgloss and a sample of foundation (which will probably be too dark again). 


This week I also started with my first giveaway in May. Don't forget to check it. Have a nice week! Thank you for reading!

22 komentarjev

  1. Jooj kakšna drogerija <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V Bipi je prav fajn, škoda, da je nimamo pri nas. :)

      Izbriši
  2. :O Essie v Dm-u? Js res očitno živim v neki jami :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, prejšnji teden so postavili stojala. :)

      Izbriši
  3. aaaa :) jaz sem dobila Vaderja - končno en Star Wars po 10 jajcih :D
    Maš srečno roko da si dobila kar 3, hehe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si potem tista, ki je imela srečo. :)
      Ma ja, vmes majo prav bedne igrače. Upam, da mi uspe dobil še kako s Star Wars, avtomobilčkov pa res več ne rabim. :P

      Izbriši
  4. Darth Wader. hahahaha :D
    Za Essie sem slišala, da bodo v DMu, samo mi trenutno ni do nobenih lakov. Se mi zdi, da že vse imam (ne bo držalo :P).
    Čakaj, nekaj manjka med slikami. Živali! Kam so se skrile? :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekateri smo še otroci po srcu. :)
      Moja prva izkušnja z njimi je bila razočaranje, tako da mi je kar težko spet dati teh 10 €.
      Ta teden pa jih res nisem slikala, ampak nikoli nisem imela fotoaparata pri sebi, ko se je kaj zanimivega dogajalo.

      Izbriši
  5. Kinder surprise with Star Wars gifts? So cool! Can I have a shiny C3PO please? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, it does. It's kinda fun. I hope they'll have toys from other movies too. :)

      Izbriši
  6. Ajme, ove slike iz drogerije su pogubne za moju ovisnost ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ampak na fotkah jih ne škodi gledat, so bolj pogubne, ko si tam. :P

      Izbriši
  7. Oh dear lordy!!! Essie mamo?! Zdej pa lahko v miru umrem. Sam prej grem celo kolekcijo pokupit. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, imamo. Postajamo malce bolj v koraku s svetom. :P
      Saj imaš čas, stojala ne bodo nikamor ušla. :)

      Izbriši
  8. Jao onaz Essie i mene yove, ali jos uvijek nisam spremna pljunut njihovu cijenu za lakove mozda ako naletim na kakav popust :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je tudi kar škoda 10 €, sploh po prvem vtisu, ki je bilo popolno razočaranje. Upam, da DM pride kdaj s kakim 25 % ali 50 % popustom na te lake, potem si verjetno kakega privoščim.

      Izbriši
  9. Super slike! :) Ali gdje je Ris? :O
    I ja škicam Essie lakiće ali je cijena :'(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Z Risom se ta teden nsva fotkala, ampak drug teden zagotovo bo. :)
      Ja, res škoda, da niso cenejši. :/

      Izbriši
  10. Meni so pa te essie lakci še vedno predragi:P en me je razočaral in ne vem, če jim dam še eno šanso :) hehe...

    mmm Kinder jajček <3:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj nisi edina. Tudi moj prvi vtis je bil razočaranje. Jaz bi z veseljem še kakega probala, ampak samo, če bi bili cenejši. 10 € ni malo.

      Izbriši
  11. joj, ova bipa u koju sam ja išla nema ni četvrtinu police ove tvoje :(
    đurđice su krasne, samo ih se treba čuvati jer su otrovne ;)
    i jedva čekam swatcheve isidorinih stvarčica

    OdgovoriIzbriši
  12. Prva slika je neverovatna, mogla bih ziveti tu :))

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3