NOTD: Misslyn Royal Blue

Hi, girls! In this post I'm showing you swatches of Misslyn Royal Blue polish. Before I continue - you NEED it in your life. :) This polish was a birthday present from my darling and I promised him, I'll wore one of the polishes, he got me, on my birthday day, so I decided for this one. I'm in love (with both of course, my boyfriend and this nail polish :P).



Royal Blue was part of Velvet Diamond collection (I'm not sure, if this one was LE or it will be part of permanent line). I showed you swatches of other 3 polishes from this collection here. I have no idea, why I haven't bought this one at the beginning, because it's the prettiest shade in this collection. It's a royal blue shade with bright blue and violet shimmer. It's a bit darker in person, I don't know, why my camera made it brighter. I wore it without top coat, the rough finish doesn't bother me at all. I used 2 coats, they were enough for full opacity. I love these polishes, I have a feeling, that they last longer on me. I washed dishes wearing this one and it didn't chip at all. Other polishes chip immediatelly, if I'm washing dishes or cleaning. I'm still wearing it and I already see, the removal will be PITA, but it doesn't matter. I'll wore it again soon (after I try my other new goodies).


If you want to see, how it looks with top coat, check Katja's swatches here. Her swatches were the reason, I felt in love with this polish and I wanted to have it. 

What do you think about this shade, do you like it? Thank you for reading!

44 komentarjev

  1. Sooo pretty! I really need to take a look at this collection...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. They have some amazing polishes, I think you'll love them. :)

      Izbriši
  2. It is just perfect!!! *__* I have the green one, but I also wanted this one..looks I'm not the only one crazy for it :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, you're not, these polishes are amazing! :)

      Izbriši
  3. I love this color, this polish is really perfect! :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ah, lepotec! Pa ni ga tak problem odstranit, sem mislila, da bo huje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz ponavadi take lake s folijo odstranjujem, če me spomin ne vara, pa res niso taka katastrofa za odstranjevanje, kot ostali glitter laki (in kot sem jaz napisala). :)

      Izbriši
  5. this is the best blue sand I have ever seen!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ful lepo, ne morem se nagledati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, hvala za linkanje! =)))
    Fuuuul je obstojen, pa sploh ni PITA za odstranjevat s folijo. =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni za kaj. :)
      Tudi brez folije ni bil problem za odstranjevanje. Ne vem, zakaj sem pričakovala, da bo huje. :)

      Izbriši
  8. Čudovit moder odtenek.

    Moj blog: http://pink-blescica.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eden najlepši modrih lakov, ki so v moji zbirki. :)

      Izbriši
  9. wow..!! odlično zgledata oba modra + champagne zgleda mamljivo sam primanjkuje normalnih swatchev na netu. :) vprašanje za ljubljančanke - kateri müeller ima te lake na voljo, oz. kolekcijo velvet diamond. čopova jih je imela, pa jih ni več, ali tega sploh ni blo na spregled, katera kaj ve..? ker danes jih ni blo videti tam. mogoče supernova, btc..?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se mi zdi, da Misslyn znamka ni tako popularna in zato niti ni veliko swatchev njihovih lakov.
      Sem na FB strani postavila tvoje vprašanje, ko bo odgovor, ti napišem tukaj. ;)

      Izbriši
    2. oo hvala..! cenim in sem ful hvaležna. :) res so lepotci tile velvet diamond.

      Izbriši
    3. Sem dobila odgovor. Na Čopovi jih baje sploh niso dobili, v BTC-ju je izropano, na Rudniku pa je baje polno stojalo. :)

      Izbriši
    4. hvala..! veš da sem sestro poslala v btc, ker dela blizu, tako da sem dobila royal blue (očitno preden so dokončno izropal, ker sem tudi svetlo modrega hotla pa je rekla da ga ni bilo več). :) bom pogledala na rudniku kako kaže. :)

      hvala za prijaznost..!

      Izbriši
  10. This is a beautiful blue! I like the texture, too!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Everything about this polish is perfect. :)

      Izbriši
  11. Odgovori
    1. Seveda in zelo dobro me pozna. :)

      Izbriši
  12. Prav imaš, rabim ga <3 Samo mislim, da v Ljubljani ni več te kolekcije :/ Bom pa za vikend v vaših koncih :) Müller v Murski še ima to kolekcijo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadnjič sem videla, da še je stojalo, ampak ni bilo vseh odtenkov. Preveri, če boš tu, ker sem jaz pogledala bolj na hitro in nisem videla, kateri manjkajo.

      Izbriši
  13. samo sam ga jednom nosila a vec ga obozavam :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Waaaaaww, ta je pa res FUL lep!

    OdgovoriIzbriši
  15. Lijepo, ali ja nikako ne brijem na taj finish. Ja sam "visoki sjaj" djevojka ;) (kad su lakovi u pitanju...)

    OdgovoriIzbriši
  16. Omg, I need :)! Zelo lepo.

    xx

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3