Manicure with Bourjois Turquoise Block and In the Navy

Hi, girls! So, I couldn't wait and I had to try Bourjois polishes, that I bought last week (I showed them in Random Sunday post). I couldn't decided, which one to wear first, so I made a skittle manicure with both of them. I have to admit, they look amazing together.


Although the name of the green shade is Turquoise Block, to me this polish isn't turquoise at all, because it doesn't have blue in it. I would say, it's a nice spring green color. In the Navy is a cobal blue shade. Both polishes have cream finish. I know, some of you don't like their wide brush, but I don't have problem with it. Maybe the polish is only a bit harder to apply on my pinkie, which is the smallest finger, but on others I didn't have problem with application at all. The formula of both polishes is amazing, they are very opaque, I needed only one coat for full coverage. Although I usually use 2 coats of polish, no mather, how opaque it is, I used only one here.


I couldn't leave them alone, I had to do some nail art, so I did something very easy - leopard print. I'm a huge fan of this print, I never get bored of it.


In the bottle is In the Navy very similar to new Essence Show Your Feet polish in Electric blue. I made a  comparison between them on a nail wheel, because I wanted to know, if they're dupes or not. As you can see on the photo, no dupes here. Essence is much brighter than Bourjois. For someone they're maybe close enough, but I like both and I'm glad to have both in my stash.


I bought Bourjois polishes in DM, when they were 25 % off. I'm not sure, if this discount it's still running. I know, also Müller had their polishes 25 % off. If you like any of their polishes, I think it's better to buy them, when they're on sale, becase they're not so cheap.

What do you think about these 2 shades, do you like them? Thank you for reading!

67 komentarjev

  1. A ne da sta krasna :) Vidim, da je Electric blue precej drugačen od In the Navy - potrditev, da rabim tudi tega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrasna. :) Če si ljubiteljica take modre, potem še Essence res res dodaj zbirki, sploh za to ceno. :)

      Izbriši
  2. Predivne nijanse! Leopard manikura <3
    Turquoise Block će biti moj! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Tale je res lep dodatek k vsaki NP kolekciji. :)

      Izbriši
  3. Lepa sta =) Sem gledala predvsem In the navy, pa se mi je zdel preveč podoben Essencu, zdaj pa vidim, da ni. Pa ga rabim =P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni sta se v steklenički tudi zdela zelo podobna, ampak na nail wheelu (in verjetno tudi na nohtih) je druga zgodba. :)

      Izbriši
  4. <3 these polishes are just perfect- I love each colour but together they are just stunning. The leopard print is awesome :) adore it!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. nice nail polishes but leopard manicure with these colours is for me ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. OMG!! this turquoise and blue are amazing, but both are sublime!! love your mani!! congrats!!
    Kisses ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. One coat for the turquoise? That's amazing! I always struggle with that kind of colours!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, this polish requires only one thicker coat for full opacity. It's really amazing. :)

      Izbriši
  8. these shades look perfect together!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepi su! Mozda mi je plavi mrvicu lepsi jer takve boje obozavam! Super ti je leopard! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Vaaau, kakšna lepa manikura - kakšni nohtki :)!! Pa res lepa odtenka, moram si nabavit en ta lakec, zdaj si me dokončno prepričala :).
    Super tekst.

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Poskusi kak Bourjois lak, meni sploh niso slabi, čeprav ene punce pravijo, da jim ne zdržijo dolgo.

      Izbriši
  11. Odlična manikura. Moram kdaj probat:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Fora je ovaj neobicni leopard, jos nisam probala takav uzorak, nisam ja bas od zivotinjskih, ali morala i se jednom natjerat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Enkrat poskusi ta dizajn, mogoče ti bo pa všeč na tvojih nohtih. ;)

      Izbriši
  13. awesome! I love those nail polish <3 the leopard manicure is great, love it!

    OdgovoriIzbriši
  14. Jst se tudi nikoli ne naveličam leopardjih vzorčkov, pa še niso tolk težki za narisati :) Oba laka sta mi všeč, sploh ker rabiš samo en nanos

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sploh ne, samo en dotting tool rabiš, pa je. :)
      Zadnje čase pri Bourjois presenečajo, res izdajajo same lepe odtenke. :)

      Izbriši
  15. aaaa, kok so dobri, in kot leopardi in samostojno!

    OdgovoriIzbriši
  16. Great job!!! Love the colors :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Love this mani! These color are fab together.

    OdgovoriIzbriši
  18. They are both beautiful *.* Turquoise one seems to be the perfect turquoise shade!

    OdgovoriIzbriši
  19. prekrasne bojice, ne znam koju bih prvu uzela... bourjois i ja se baš ne slažemo pa sam preskočila kupnju istih :(
    i leo je zgodan, ne trebaš niti sumnjati <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj če ti Bourjoisovi niso všeč, pa lahko poiščeš kakšno alternativo. :)
      Hvala. <3

      Izbriši
  20. Jaz sem izkoristila bourjois popust v tuš drogeriji in sem kupila 3 lake, pa odstranjevalce laka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri nas pa Tuš drogerija nima Bourjois lakov, sem hotela kakega vzeti zase pa še za nagradno igro. :/

      Izbriši
  21. Čudovita, sploh z leopardjim vzorcem <3

    OdgovoriIzbriši
  22. Amazing combination and manicure!

    OdgovoriIzbriši
  23. Turkizna je za umret lepa! Pa ful mam rada širše čopiče, tko da je že na mojem wishlistu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je. :)
      Sem na FB objavila primerjavo z Barry M Greenberryem in sta si kar malo podobna, ampak meni sta vseeno oba lepa. :)

      Izbriši
  24. Kot sem napisala: iste barve sem kupila ;)
    Trenutno imajo v mullerju spet akcijo, mislim, da dobiš 50% popust, če kupiš dva laka. Sem samo na hitro ujela. Samo druge barve me spominjajo na barve lakov, ki jih že imam, tako da bom verjetno akcijo preskočila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično si izbrala. :)
      Sem videla v DM-u, da imajo po novem tudi tako akcijo. No, ja, zdaj je več ne rabim, ker ni več odtenkov, ki bi mi bili šeč (oz. rumen mi je lep, ostale pa že imam). :)

      Izbriši
  25. Gorgeous and this combo is stunning

    OdgovoriIzbriši
  26. Those polishes are so beautiful, but I have to admit that I don't have Bourjois polishes in my collection.And, I have to say that I love the shape and lenght of your nails! I want nails like you hihi :P

    OdgovoriIzbriši
  27. Bas mi se svidja ovaj turquise block. A leopard je odlican!

    OdgovoriIzbriši
  28. waaaaw prečudovito!!!!Barve so top =)
    http://cherryfashion-k.blogspot.com/

    xx
    K.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3