Essence That's What I Mint Tape Manicure

Hi, girls! Finally I'm showing you some old swatches from my unpublished folder, which were waiting for their moment for too long. Now, that I'm waiting for my nubbins to grow a bit longer, so I can continue with 31 day challenge, I'll publish few posts with old swatches, otherwise it will take even longer, before I'll show them to you. I decided to start with Essence That's What I Mint, a lovely mint shade. It contains a slight shimmer, which isn't so visible on nails. In my notes I've written, that application was a bit tricky. I don't remember anymore, what was the problem (I wore it few weeks ago). I used 3 coats. I'm preparing a mint comparison for my blog, I promised it some time ago on Twitter. I hope next week we'll have nice weather, because I want to make a video first and then compare them on my nails.


I admire all girls, that make striping tape manicure perfectly. No mather, what I do, mine is never as good as I want it to be. I used Kiko 347, a dark green creme shade, here. I really like this combination, but now you alread know, that I'm a huge fan of green polishes.


Have you try Essence That's What I Mint polish? What do you think about it? Do you like striping tape manicures? Thank you for reading!

36 komentarjev

  1. ne znam što se buniš, manikura izgleda savršeno <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako izgleda, ker sem jo malce obdelala, čeprav se meni še vedno ne zdi popolna kot pri drugih puncah. Sem pač bolj kritična do sebe. :P

      Izbriši
    2. vjerujem, same smo sebi najžešći kritičari... a ne bi trebale biti, treba si dopustiti i nesavršenosti :*

      Izbriši
  2. It turned out so good, I don't think I can manage tape mani. I'll give it a try one day but I'm not optimistic lol!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Try it once. Girls say, the best think with this tape is to remove it immediatelly after you apply second coat. I always waited few minutes, so I have to try it that way myself too.

      Izbriši
  3. So pretty I am ubr jelly :) *have 0 striping kills*

    OdgovoriIzbriši
  4. I have similar nail polish from Catrice and I think it´s better. And I really love these stripes on the nails :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Is it I'm a Blue or Green? I have this one too and I agree, it's better. I'll do comparison between all my mint polishes soon. :)

      Izbriši
  5. Tebi je perfektno ratala tale tape manikura, ne vidim nobenega problema. Pri meni pa to zgleda malo drugače, haha. Vedno se mi ponesreči pa vse razmaže. Packarija uglavnem. Sem že obupala. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Priznam, sem jo malce obdelala, v živo ni izgledala tako lepo. :P

      Baje, da je najboljše trak odstraniti takoj, ko namažeš lak čez, pride najlepše (jaz sem vedno malo počakala in zato je ponavadi nastala packarija).

      Izbriši
  6. imam ga i ja i obozavam ga! super manikir :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hudo! Tale mint je že sam po sebi čudovit :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa super ti je ispala manikura!

    OdgovoriIzbriši
  9. Really cute, I love tape manis!

    OdgovoriIzbriši
  10. eh kaj govoriš...ti je pa res lepo uspelo ;) edino jaz bi za zgornjo plast izbrala še nekoliko temnejšo barvo. Mi na prvi sliki izgleda čudovito (ko so nohtki zaradi svetlobe nekoliko temnejši) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je fotka s trakcem malo obdelana, zato tako izgleda. :P
      Tukaj sem želela preizkusiti nov Kiko lak, ki mi je božanski. Ga moram še samega poslikati. :)

      Izbriši
  11. Nice mint! And I love your manicure! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow, this is such a pretty shade! And I love the outcome of the stiping tape nails!
    xx

    OdgovoriIzbriši
  13. Ne znam u pogledu čega te je zezao, ali krajnji rezultat izgleda super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lak se mi je razmazal, ko sem vlekla trak dol, sem potem fotko malo obdelala. Hvala. :)

      Izbriši
  14. Super mi je konacna manikura, uzorak na kaziprstu mi je bas fora

    OdgovoriIzbriši
  15. Oba laka sta prekrasna! Pa čist lepo ti je uspelo!!
    Btw kaj uporabljaš za urejanje fotk?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Za urejanje uporabljam GIMP, in sicer za vse, obrezovanje fotk, napis, obdelovanje napak ...

      Izbriši
  16. i love that mani, those colors are perfect!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3