Bio Nature 3in1 and 954 Nail Polishes

Pozdrav vsem skupaj! Danes vam na blogu predstavljam novost v Sloveniji - lake Lady Lya Bio Nature. Gre za lake, ki so 85 % sestavljeni iz sestavin naravnega izvora. Jaz sama sestavin ne morem komentirati, ker se ne razumem v njih, lahko pa kaj več o njih povejo punce, ki jih razumejo (sem priložila fotko). Ne vsebujejo formaldehida, toluena in BDP-jev. V oceno sem prejela 3v1 lak in lak v odtenku 954 Laquered Mauve.

Hi, girls! Today I'm showing you Lady Lya Bio Nature nail polishes! They're 85 % from natural indigredients and do not contain folmaldehyde, toluene and BDP.


Če povem najprej nekaj besed o laku 3v1. Gre za lak, ki se lahko uporablja kot podlak, nadlak ali pa kot samostojen prozoren lak. Stestirala sem vse 3 možnosti in po mojih izkušnjah se odlično obnese kot samostojen lak, ker daje zelo lep sijaj nohtu, in tudi kot podlak. Po nanosu na gol noht se lak zelo hitro posuši. Kot nadlak mi ni preveč všeč, verjetno zato, ker sem preveč navajena na Essencov hitrosušeč nadlak, ki lak posuši v trenutku. Ta lak se kot nadlak tudi posuši dokaj hitro, po kakih 15 minutah, ampak kljub temu ni popolnoma suh. Nanesla sem ga par ur, preden sem šla spat, ampak so se mi zjutraj vseeno poznali odtisi rjuh na nohtih. Tako da tale lak bo pri meni v uporabi le kot podlak (redko imam gole nohte brez barvnega laka), ker se odlično razume z različnimi znamkami lakov.

First I'm going to review 3in 1 nail polish. It's a polish, that can be used as a base coat, top coat or clear polish. As base coat and clear polish it works great, it gives a shine to nails and it dry fasts. As top coat I don't like it very much. It drys in around 15 minutes, but not 100 %. I applied it few hours before going to bed, but in the morning there were prints from sheets. I'll use it as a base coat, but as a top coat I'll rather use Essence fast drying TC. 


954 Laquered Mauve je odtenek "mauve" barve, bolj tak umazano pink. Sam lak ima super formulo, ki ne povzroča težav pri nanosu, je pa formula nekje med krem in jelly. Za prekrivnost so potrebni 2-3 sloji, odvisno od tega, kako tanke/debele sloje nanašate. Kar mi je zelo všeč pri tem laku, je čopič. Ravno prave velikosti in malo ploščat, zato se lak z njim res super nanaša. Kot verjetno veste, jaz nikoli ne govorim o obstojnosti lakov, ker pri meni ponavadi zdržijo kak dan, potem pa se mi začnejo krušiti in to ne glede na to, katere znamke lak uporabim. Če perem posodo, mi ne zdržijo niti en dan. Moram pa pohvaliti ta lak. Nosila sem ga le 2 dni, sem pa vmes 4-krat prala posodo in se mi je začel krušiti šele pri zadnjem pranju. Sem pa kot manikuro nosila 3v1 lak kot podlak, 2 sloja odtenka 954 in 3v1 lak kot nadlak. Pri ostalih puncah, ki imate boljše izkušnje z obstojnosti, verjamem, da bi zdržal še dlje.

954 Laquered Mauve is a mauve shade, that has formula between cream and jelly. Application was good, because the formula is ok and the brush is great. I needed 2 or 3 coats to make it opaque, it depends, if I used thin or thicker coats. It drys fast. I wore it for 2 days as my manicure and although I washed dishes around 4 times in between, it started chipping no sooner than by the last washing, so I think it would last even longer, if I wouldn't wash the dishes.


Odtenek 954 sem pofotkala še z nadlakom in tu se vidi, da daje lak 3v1 odličen sijaj.

I applied 3in1 polish over 954. It gave it a great shine.


Lady Lya Bio Nature laki so na voljo v spletni trgovini Zapikonai, vse odtenke pa si lahko ogledate tukaj. Oba laka, tako 3v1 kot barvni lak, vsebujeta 12 ml izdelka. Embalaža je prav luštna, pokrov je zelen, s čimer nakazujejo, da gre za bio lake.

Ste že preizkusile Lady Lya lake? Kakšno je vaše mnenje o njih? 

Did you try Lady Lya Bio Nature polishes? What's your opinion about them? Thank you for reading!

*Oba izdelka sem prejela v oceno, kar pa ne vpliva na moje mnenje.

22 komentarjev

  1. Ti si pa dobila najlepši odtenek <3

    OdgovoriIzbriši
  2. I usually don't believe 'all in one' promises so I'm not so suprised that it doesn't work well as a top coat.
    The second polish is awesome :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Well, I guess I learned, I must not believe in these promises also. :)

      Izbriši
  3. Glede na to, da so bio izdelki po navadi slabših kakovosti, izgleda ta lak kar dobre kakovosti:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je zanimivo že to, da je lak bio izdelek, ampak je res, da me je kvaliteta presenetila, definitivno je boljši, kot nekateri drugi laki (Essence, Catrice, Manhattan ...). Edino kar je škoda, je da ni večje izbire odtenkov.

      Izbriši
  4. Ova mauve nijansa mi se dopada jer vuce na roze. Jako lepo izgleda na tvojim noktima. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvič slišim za tole znamko =) Žal barva ni ravno po mojem okusu, ti pa pristoji =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po moje je to precej nova znamka, ker tudi Google bolj malo najde o njej. :)

      Izbriši
  6. Nikad cula za ove lakove, ali lijepa mi je ova mauve boja :) ne bi mi bila favorit bas za ljetne dane, ali tamo vec na jesen taman :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram reči, da čeprav vleče na pink, je meni tudi všeč. :)

      Izbriši
  7. nikad čula, ali bojica nije loša :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj nisi edina, ki še ni slišala za njih, ni zelo znana znamka. :)
      Ja, barva je kar luštna. :)

      Izbriši
  8. Tako blizu, a tako daleko.... Ja ih kod nas ne vidjeh.

    Btw, na noktima izgleda odlično!

    OdgovoriIzbriši
  9. Te lakce sem že na nekem drugem blogu ujela, zgledajo fajn! Barva tudi ni slaba :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3