31 Day Challenge - Day 18: Half Moons

Hi, girls! Today I have for you next manicure in 31 day challenge. This is the last manicure for about a week or two for this challenge, because nail on my middle finger on my swatch hand broke and now I have to wait, that they'll be long enough again to do swatches and nail art.

If I return on challenge, day 18 are half moons. I didn't want to do tipical half moon manicure, I wanted to try something different, so I came up with idea, that I'll do a half moon with dots. Well, in my head it looked much better than the final result.


As a base I used She 115. For dots I used Catrice Bye, Bye Birdy, Essence Makes Me Weak, Essence Bloom-a-loom, Sally Hansen Mint Sorbet, Essence Forget Me Not and Essence Edward.


So, what do you think about my half moon manicure? Thank you for reading!

36 komentarjev

  1. Kako lepo! Kombinacije barv so čisto poletne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Sem izbirala pastele, da bi bile čim bolj primerne temu sončnemu vremenu. :)

      Izbriši
  2. Meni se mnogo svidja! Veoma je originalan. :) Kako se maze taj beli She? Meni bi trebao beli lak pa ako valja da ga kupim. Zao mi je sto si slomila nokat. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Ta beli She ima precej vodeno formulo, ampak je prekriven v dveh slojih, jaz ga ponavadi nanesem malo debelejših slojih. Sem pa kupila She, ker bel lak veliko uporabljam za nail art in tudi ni bil drag.

      Izbriši
  3. Bas su ti proljetne ove tockice :) Ne mogu vjerovat da je ovaj S-he tako pigmentiran, koliko ti slojeva treba, jel ga preporucas, u potrazi sam za dobrim bijelim lakom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Jaz ga ponavadi nanesem v malo debelejših 2 slojih, ampak ima precej vodeno formulo. Za to ceno ni slab, jaz sem ga vzela, ker bel lak veliko uporabljam za nail art, drugače bi verjetno raje vzela kakega bolj kremastega.

      Izbriši
  4. Ovo mi je divno... Baš proljetno...

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštniii! Pa pismo imaš lepe nohte! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :* Taki so bili prej, zdaj jih več ni. :( Bodo pa zrasli nazaj: :)

      Izbriši
  6. so cue, it makes your nails look so pretty!

    OdgovoriIzbriši
  7. I really like your blog! Beautiful pictures, great ideas..wow. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. predivna manikura, super ideja, jako mi se sviđa :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3