Random Sunday #24

Hi, girls! It's a first Sunday in April and I have few photos from my first April week for you.

Pink Diamond inspired me with this post on her blog to do a dessert with vanilla pudding and some fruits. I used bananas and sour cherry compote. First I cooked pudding, then I put it some into a dish, added some bananas, more pudding, sour cherrys and in the end a bit more pudding on the top. It was very delicious, so I'm definitely doing it again.


Yesterday I mentioned, that I did a manicure, inspired by rain. Here you can see inspirational photo and my manicure. 


 Two things, I got from Essence Floral Grunge collection - nail polish Grunge Me Tender and a hair band, which is so pretty.


Slovenian online store Zapikonai send me Sleek Acid palette and OPI mini polishes from Germany collection. Nail polish swatches will be up on my blog tomorrow.


That's it for this week. I hope you spend an amazing week and the next one will be even better, full of sunny days. Thank you for reading!

16 komentarjev

  1. Super mi je kisna manikura :D a i desert izgleda veoma animljivo, mislim da bi ga mogla probat jednom kad nadjem visnje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Sladica je bila odlična, definitivno probaj.;)

      Izbriši
  2. That's me, that's me!!! :) hehe... zgleda slastno :) Ravno včeraj sem delala nekaj podobnega spet, ampak tokrat ni bilo na razpolago fotoaparata :) manikura je pa itak no comment :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, si me čisto navdušila s to sladico in ker doma nisem imela hagod kot ti, sem naredila z višnjevim kompotom in bananami in je odlično izpadlo. Hvala tebi za odlične recepte. :)

      Izbriši
  3. Mmm puding izgleda slastno :) kul manikura in paketek :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale puding s sadjem bo pa treba poizkusit, sem obsedena s tem višnjevim kompotom pa bi lahko kdaj kaj naredila z njim, ne da vse skupaj kar samo pojem :D Manikura je pa luštna, ful ti je dobro uspela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, meni je bil odličen. :) Jaz tudi obožujem višnjev kompot. :D Hvala. :)

      Izbriši
  5. manikura je odlična! jedva čekam slike palete i lakova

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Laki so že, paleta pa še pride ta teden. :)

      Izbriši
  6. njami njami... manikura ti je genijalna :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Mmmm, tistale puding zadevca zgleda zelo okusno. Jaz sem včasih puding kar s sirupom jedla. :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3