OPI Germany Collection Ger-minis Nail Polishes

Živjo, punce! Prejšnji teden sem dobila od spletne trgovine ZaPikoNaI set OPI mini lakov iz kolekcije Germany in Sleek Acid paleto. Danes imam za vas swatche OPI lakov. Tole so moji prvi OPI mini laki, do zdaj sem imela samo njihove velike stekleničke. Ena mini steklenička vsebuje 3,75 ml laka. OPI laki so mi všeč, ker imajo zelo dobro formulo, edino pri teh minijih me moti čopič - je majhen, ampak ima dolge ščetine. Dokler se nisem navadila nanašati laka z njim, mi je povzročal kar nekaj težav, sploh pri kremastih lakih, ki jih nisem mogla nanesti najbolj enakomerno. Teh težav pri obeh šimrastih odtenkih nisem opazila. Ampak to je stvar osebnega preferiranja, jaz imam raje široke čopiče. Pri teh lakih me je navdušila hitrost sušenja. Medtem ko sem fotografirala posamezen odtenek, se je vmes posušil, tako da za njih hitro sušečega nadlaka verjetno ne bi potrebovala.

Hi, girls! Last week Slovenian online store ZaPikoNaI send me these mini set of OPI polishes from Germany collection and today I have swatches of them for you. These are my first OPI mini polishes. One bottle contains 3,75 ml of product. These polishes have very nice formula, but I didn't like the brush. It has long bristles, but it's small and it caused me few problems with application of creme polishes, because I couldn't apply them very even. But that are personal preferences, I am a fan of wide brushes. The thing I love about these polishes is, that they dry very fast. While I was photographing them, they dried, so I think one could wear those without fast drying top coat.


Don't Pretzel My Buttons je "nude" odtenek s krem finišem. Ponavadi nude odtenki grozno izgledajo na meni, saj redko najdem kakega, ki bi se ujemal z mojim tenom. Za tega moram priznati, da odlično izgleda na meni, kot da bi bil ustvarjen za moj ten in že ga vidim kot podlago za ustvarjanje raznoraznih manikur. Zanj sem potrebovala 3 tanke sloje.

Don't Pretzel My Buttons is a nude creme shade, which I have to admit, looks great with my skin. I usually don't wear nude polishes, because they look horrible on me. But this one looked perfectly on me and I already see it as a base for my nail art ideas. I used 3 thin coats for this one. 


Nein! Nein! Nein! OK Fine! je temno siv krem odtenek. Pod določenjo lučjo ima zelen odsev, kar ga naredi še posebej lepega. Tale je tudi moj najljubši iz te kolekcije. Zanj sem potrebovala 2 sloja.

Nein! Nein! Nein! OK Fine! is a dark grey creme shade. In some lighting it has a green undertone. This one is my favourite from this collection. Application was fine, I used 2 coats for swatch.


Unfor-greta-bly Blue je moder šimrast odtenek. Uporabila sem ga kot podlago pri tej manikuri in se je odlično obnesel. Nanašal se je zelo lepo. Za prekrivnost sem potrebovala 2 sloja.

Unfor-greta-bly Blue is a blue shimmery shade. I used it as a base for my manicure in this post. This one applied like a butter. I used 2 coats.


Suzi & the 7 Düsseldorfs je vijola šimrast odtenek, ki se prav tako lepo nanaša kot moder. Za swatch sem uporabila 3 tanke sloje, vendar se mi zdi, da bi bil prekriven že po 2, če bi nanesla malo debelejši drugi sloj.

Suzi & the 7 Düsseldorfs is a purple shimmery shade. This one was also easy to apply. I used 3 thin coats here, but I think 2 would be enough too, if I would do a thicker second coat.


Več OPI odtenkov najdete tukaj.

Ste že preizkusile OPI lake iz Germany kolekcije? Kako so vam všeč tile? Hvala za branje in komentiranje.
Did you try OPI polishes from Germany collection? What do you think about these? Thank you for reading!

*This product was send to me for review. For more information read my Disclosure Policy
* Ta izdelek sem prejela v oceno.

34 komentarjev

  1. Prva dva laka sta mi zelo lepa:P Saj sta druga dva tudi ok, ampak ne maram frost finisha :) Ampak pri tvojem popolnem nanosu itak lepo zgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je drugi popoln. :) Jaz tudi nisem ljubiteljica frost finiša, ampak pri takih šimrastih odtenkih se včasih znajo poznati poteze čopiča, kar pa jaz ponavadi rešim z nadlakom. :) Hvala. :)

      Izbriši
  2. tudi meni frost finiš ni ravno pri srcu zato sta mi prva dva lepša odtenka. In strinjam se da je ti je nude pisan na kožo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sem vesela, da sem našla popln nude odtenek, ker mi redko kateri pristoji. :)

      Izbriši
  3. potem sem jaz edina kera misli da so druga dva odtenka lepša :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po moje nisi edina, ampak vsak ima svoj okus in vsakemu je nekaj drugega všeč. :D

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Meni je popoln, končno en, ki mi paše. :)

      Izbriši
  5. nein nein nein mi je super, ostali onako, nisu bas moje boje

    OdgovoriIzbriši
  6. Prva dva! <3 druga dva sta sicer lepa, vendar nič posebnega, nude in siv sta pa perfektna :)

    OdgovoriIzbriši
  7. i love them all, but the first one is amazing!

    OdgovoriIzbriši
  8. They aloo look so nice! But I love the first one the most .)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Are you a fan of nude shades? :)

      Izbriši
  9. Nekako mi je neocekivano ali Nein nein mi je najljepsi od ove cetvorke

    OdgovoriIzbriši
  10. Drugi izgleda fenomenalno, sm čist navdušena nad njim :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super kolekcija, cak mi se i sivi svidja, sto obicno nije slucaj :)

    OdgovoriIzbriši
  12. OMG this Suzi & the 7 Düsseldorfs, lovely purple with my nick name :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. The name of this polishes reminded me on you. :D

      Izbriši
  13. Prvi mi je najbolj všeč! Shimmery laki mi glih ne potegnejo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz imam tudi raje tiste s krem finišem. :D

      Izbriši
  14. Luštni so! Prvi trije sploh! ;) Nisem fan vijoličnih lakov, amapak tudi ta ni slab :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Najviše mi se sviđaju najtamnija i najsvjetlija nijansa!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3