Ocena: Sleek Acid paleta (Review: Sleek Acid Palette)


Živjo, punce (in fantje, če je kak tu;)). V včerajšnji objavi sem vam za danes obljubila oceno in swatche Sleek Acid palette, ki sem jo prejela v oceno od spletne trgovine ZaPikoNaI. Kot že sedaj verjetno veste iz mojih postov, sem velik oboževalec Sleek senčil, ker so odlično pigmentirana, dolgo zdržijo in so preprosta za uporabo. Acid paleta je ena starejših palet, ki ni zapakirana v kartonast ovitek, ampak ima sliko in ime na zgornji strani palete. Na začetku sem imela probleme z odpiranjem, saj je bila dobro "zapečatena", ampak sedaj po večkratni uporabi gre lažje odpirati.

Hi, girls! As I promised yesterday, I have swatches and review of Sleek Acid palette for you, that I received from Slovenian online store ZaPikoNaI. Maybe you know by now, that I'm a huge fan of Sleek palettes - their eyehshadows are great pigmented, last long and are easy to use. Acid palette is one of their oldest palettes, so it doesn't came in cardboard packaging, but it has design on the palette. At the beginning I had problems with packaging, because I couldn't open it, but now after few usages it's easier to apply.


Acid paleta vsebuje pravo barvno mavrico različnih senčil - od modre, sive in neonskih barv do olivno zelene in barve fuksije. Senčil je 12, 3 so šimrasta, ostala pa so mat. Pigmetacija se razlikuje od senčila so senčila. Šimrasta so zelo dobro pigmentirana, medtem ko je pri mat senčilih odvisno, nekatera imajo odlično pigmentacijo, nekatera pa zelo slabo. Moram priznati, da sem pričakovala, da senčila v neon barvah ne bodo imela dobre pigmentacije, ampak so me presenetila v pozitivnem smislu, sploh rumena, oranžna in zelena, medtem ko je roza senčilo izredno slabo pigmentirano. Z vijoličnim sta najslabše pigmentirana v celi paleti. Ti sta tudi trši na otip, medtem ko so ostala mehkejša. Sleek senčila se ponavadi prašijo in padajo pod oči pri nanosu. Acid paleta ni  izjema, čeprav sem opazila, da se mat senčila manj prašijo in padajo pod oči kot šimrasta. Ko uporabljam Sleek senčila, vedno najprej naličim oči in šele potem obraz. Senčila so zelo preprosta za blendanje (priznam, ne poznam pravilnega slovenskega izraza za to). Na mojih normalnih vekah dolgo zdržijo in mi ne zlezejo v očesno gubo. 

Acid palette contains different color combination eyeshadows - from blue, grey, few neons to olive green and fushsia. There are 12 eyeshadows. 3 are shimmery and others are matte. The pigmentation in this palette is very different. Shimmery eyeshadows are very good pigmented, but by matte eyeshadows it depends from each eyeshadow - some are great pigmented and some very bad. I expected, that neon shades won't be very pigmented, but they surprised me. Yellow, green and orange have very nice pigmentation, while pink shade is so bad pigmented, I could barely made swatch. Also purple, first eyeshadow in lower row, is very bad pigmented. These 2 have the worse pigmentation in this palette. They are also harder than others, which are pretty soft on touch (I made swatches with my fingers). Sleek eyeshadows usually dust and fall out. These were not exception, although I noticed, that matte eyehsadows don't dust and fall out as much as shimmery do. They're very easy to blend and don't crease (at least on my normal lids they didn't). They last pretty long and they don't fade out after hours of wearing. 


Swatchi so narejeni brez podlage za senčila in poslikani tako na naravni svetlobi kot v lighboxu. 
Swatches of the palette in natural light and in lightbox. I made them without eyeshadows base underneath.

Natural light.
Lightbox.

Na paleti ne piše, koliko gramov vsebuje, ampak ponavadi je eno senčilo težko 1,1 g. Dobite jo v spletni trgovini ZaPikoNaI za 10,75 € (spletni popust). Več Sleek ličil najdete na tej strani.
Jaz sem z Acid paleto zelo zadovoljna, saj mi omogoča ustvarjanje različnih make upov - od živih in barvnih do temnih in metalnih. Enega sem vam že pokazala včeraj, naslednji pa bo objavljen danes zvečer. Senčila, ki jih bom največ uporabljala (šimrasta, črno, belo in olivno zeleno) so dobro pigmentirana, tako da lahko slabo pigmentacijo vijoličnega in roza senčila spregledam. Neonska senčila se mi zdijo krasna za ustvarjanje kakih bolj drznih lookov poleti.Za tistega, ki vam ga bom pokazala pozneje, sem tudi uporabila neonska senčila.

On the palette isn't written, how many g of product it contains, but one eyeshadows has usually 1,1 g. I'm personally I'm very satisfied with this palette, it enables me to make different types of make up - from bold and vidid to dark and metallic. One make up you already saw yesterday and another one I'll publish today in the evening.

Kakšno je vaše mnenje o Sleek Acid paleti? So barve prave za vas ali ste ljubiteljice naravnejših senčil? Hvala za branje in komentiranje. 
Do you own Sleek Acid pallete? What do you think about it, do colors suit you or do you prefer natural looking make up? Thank you for reading!

*This product was send to me for review. For more information read my Disclosure Policy
*Ta izdelek sem prejela v oceno.

20 komentarjev

  1. Zanimivo, da ena paleta združuje tako veliko različnih barv. Spominja me na kakšne Lime Crime palete, ki so sicer veliko dražje, ampak imajo tudi tak "nor" izbor barv :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sleek znajo imeti precej zanimive palete. In odlične kvalitete. :) Lime Crime so pa res dragi, malo predragi za moj žep.

      Izbriši
  2. Izbor nijansi definitivno nije za mene, ali voljela bih njihovu paletu s nude nijansama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz imam Storm, ki vsebuje naravnejša, ampak šimrasta senčila. Odlična je. :)

      Izbriši
  3. predivne boje, naročito ta neon zelena i narančasta poviše njih *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, z neon senčili se še imam namen igrati. :)

      Izbriši
  4. Prva i neon roza su mi favoriti, doduse bilo bi bolje da su malo pigmentiranije, ali pretpostavljam da bi baza tu bar malo mogla pomoc

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem delala look z njimi (bo danes pozneje na blogu, če mi uspe), pa niti baza preveč ne pomaga. Čez bel svinčnik se je poznala malce intenzivnejša, ampak zame še vedno premalo.

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Res je, ampak so odlične za ustvarjanje. :)

      Izbriši
  6. Uffff... Ovo je stvarno nešto novo, ali za mene samo u teoriji. U praksi ne bi često došle na red.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za ustvarjanje so te barve odlične, ker se da z njimi ustvariti veliko barvnih lookov, ampak če si na vsakodnevnik bazi bolj za naraven look, jih verjetno res ne bi veliko uporabljala.

      Izbriši
  7. Meni so tole malo prehude barve, ampak za tiste, ki delajo kake ekstremne looke, se mi zdi pa zelo fajna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za nekoga kot jaz je perfektna. :)

      Izbriši
  8. wow i love those colors! they are really bright and fun, can't wait to see what looks you create!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I'm glad, you're a fan of this palette. 2 are already published and few will probably came in future too. :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3