NOTD: Essence Grunge Me Tender (Floral Grunge TE)

Hi, girls! Today I'm showing you a manicure, that I'm currently wearing. Yesteday I finally found Essence Florar Grunge collection in Tuš drugstore (our Müller and DM still didn't have it). In person this collection didn't seemed really interesting to me, I only liked mint polish and a hair band.


Mint polish is called Grunge Me Tender and it drys in a suede finish. It also contains tiny shimmer, which is nicely visible on nails. The application of this one wasn't the easiest one, but if I applied it in thin coats, it was easier. I used 3 coats. 


 Grunge Me Tender with top coat (it looks a bit brighter here because of the light).

I had a feeling, that I have to upgrate this polish, so I did very easy nail art. I used Barry M Ridley Road and with it I made 1 flower on each nail. I really like, how it turned out, it's easy, but it looks nice.


Do you have any polish from Essence Floral Grunge collection? What do you think about this one? Thank you for reading!

46 komentarjev

  1. Did you get the hairband at the end? I got it and I love it :) Nice swatch BTW :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, I did, it's so beautiful. Can't wait to wear it. :) Thank you. :D

      Izbriši
  2. I love that minty color,its a great color for spring:) and I like how you upgraded it:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I agree, I just wish the weather would agree too and it would be spring here. :)

      Izbriši
  3. tole je top mint barva za pomlad! sem jo že mela na nohtih, perfeckt je, pa lepo ti je uspelo shimmer poslikat! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam. :) Hvala. :D Upam, da bodo tvojo fotke tudi kmalu na blogu. :D

      Izbriši
  4. Me ne prepriča :D Čeprav je lep!
    Edino tisti temni lak iz kolekcije sem danes gledala pa ga nisem vzela. Več sreče prihodnjič Essence :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bo vsaj denarnica varna pred njim, če te ne prepriča. ;)

      Izbriši
  5. joj, i ja totalno poblesavim kad vidim neki mintić, u zadnje vrijeme me baš pale svjetle i pastelne bojice :D
    super nail art, decentno i elegantno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mint imajo pri meni posebno mesto, jih imam kar nekaj. :D
      Hvala. :D

      Izbriši
  6. No pa si ga dobila :) Res je lep <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta je res najlepši v celotni kolekciji <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Naslednjič komot meni rečeš če rabiš kaj iz kakšne LE, pa ti spotoma kje poberem če najdem, mam kar nekaj drogerij blizu faksa (zato pa ves čas toliko zapravljam...). Super luštna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za ponudbo, ampak ni treba (edino, če bom kaj res zelo zelo želela;)). Sem se že tolažila, da vsaj ne bom zapravljala, če ga ne dobim, ampak sem potem itak naletela nanj. :D

      Izbriši
  9. Holy Wow, your mani is so cute, and I so need Grunge Me Tender

    OdgovoriIzbriši
  10. Super ti paše! Čudovit je! Pa naj ga gledam na slikah ali pa na svojih nohtih... Prav zaljubljena sem ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVala. :) Na tvojih nohtih je tudi krasno zgledal. :D

      Izbriši
  11. res je lep odtenek...ampak tudi mene ni preveč navdušil v celoti :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se zdi, da smo se že počasi naveličali Essence omejenih izdaj (vsaj jaz), ker se vedno bolj ponavljajo tako barve kot ideje in redko pridejo s čim zelo zanimivim in novim ven. Ja sem tale lak vzela samo zato, ker ima drugačen finiš, če bi bil glossy, bi ga verjetno preskočila.

      Izbriši
  12. Lovely colour! Hope this comes to Oz :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Vse imate te lakce :) Lep je :P pa lepe rožice si naredila:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nije mi nesto ovaj mintasti puno mi je ljepsi ovaj Barry M koji si koristila za nadogradnju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Barry M je tudi meni ljubši. :)

      Izbriši
  15. Preslatka boja i svidja mi se manikir :)

    OdgovoriIzbriši
  16. i like the color and those tiny shimmer :). Cute flowers!

    OdgovoriIzbriši
  17. Boja je baš predivno proljetna i manikura je fantastična :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Superca! Sem pa čisto padla iz Essence kolekcij, sram me bodi. :D

    OdgovoriIzbriši
  19. Meni so vsi trije pastelčki iz te kolekcije všeč, ampak sem se odločila, da ne bom kupila nobenega, ker že imam tako preveč lakov =). So pa flaške res zelo lepe =)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3