31 Day Challenge - Day 9: Rainbow

Hi, girls! Today I'm showing you new manicure in 31 day challenge. Gosh, I'm slow with this challenge, in March I published only 8 manicures and that means, I have to do them 23 more (well, 22, if I count out today's manicure). I wanted to finish it till the end of April, but I think I'll prolonged it till the middle of May.

Day 9 are rainbow nails and for this task I decided to use pastel nails, becuase they seemed appropriate regards to the season, although according to weather it's still winter outside. 


Then I decided to do scotch tape manicure, because I haven't done it for ages. But remember! With scotch tape use opaque polishes, one coaters, which pastel polishes aren't. I learned that a hard way. On some nails my manicure looked pretty thick, because I had to use at least 2 coats of every polish to make it opaque and if I count together 3 different colors + top coat after every color to make it dry faster ... Sum is thich nail polish on my nails. Next time I have to use one coaters.


Polished I used for this manicure, are Essence Bloom-a-Loom, Essence Forget Me Not, Essence Makes Me Weak, Essence My Yellow Fellow and Sally Hansen Mint Sorbet.


Although the manicure was a bit thick, I really like the final result, I think I chose colors, that match perfectly.

What do you think? Do you still do scotch tape manicures? Thank you for reading!

30 komentarjev

  1. Cute :) Zelo pomladno, če bi se vreme obnašalo kot je treba in bi bila dejansko zdaj pomlad :D Makes me weak izgleda super na tebi, na meni mi nikoli ni bil všeč, pa zdaj po temle postu razmišljam da bi mu dala še eno priložnost :) Scotch tape manikure so pa super, pa kakšne res noro izgledajo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D Glede vremena se strinjam, vrh glave že imam te zime in sneženja.
      Se ti zdi? Meni se pa ne zdi, da bi preveč dobro izgledal na meni, mogoče je tukaj tako zaradi svetlobe. Bolj ga uporabljam za nail art, ker drugače ga bolj redko nosim.

      Izbriši
  2. Ovi nokti su ti baš Uskršnji, ko' pisanice. Koja je nijansa ova boja breskve? Jako mi se sviđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence Makes Me Weak, ampak ga že dolgo ni več na voljo.

      Izbriši
  3. Okej pomojem sem 5 minut samo gledala v ekran pa obcudovala tele barve :)
    Sploh ne morem prebolet kolk so cute :)
    Sem že čist v Spring mood, samo vreme se mora še spraviti v voljo pa bo vse super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala. :) Jaz sem tudi v pomladnem razpoloženju, edino rada bi videla, da bi bilo tudi vreme, pa bi bilo odlično. :)

      Izbriši
  4. Im sure you get this a lot but.. your nails are amazing !

    x

    http://holaflo.blogspot.com.ar/

    OdgovoriIzbriši
  5. waa kakšne lepe barve! :) super nohti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo kako lepi nohti. :) Barve me pa spominjajo na jajčke, ali pa penice (marshmallows - tiste pisane)

    OdgovoriIzbriši
  7. zelo zelo zelo lepo, čudoviti nohti! <3 =)) jaz pa bi hotela bit v pomladnem vzdušju, pa nisem, čakam pomlad, da bom...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Mogoče pa letos sploh ne bomo doživeli pomladi, ampak bomo šli direkt na poletje.

      Izbriši
  8. Soo gorgeous and cheerful <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Super lepe nohte imaš. Lila in oranžna...top barvi!

    OdgovoriIzbriši
  10. malo drugačija duga ali predivna manikura... baš sam komentirala na idućem postu kako su me pastelne boje totalno obuzele, drago mi je da nisam jedina :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisem hotela narediti tiste tipične, pa še pomlad me je inspirirala. :)

      Izbriši
  11. Ovo je malo meksa duga :D Super mi je konacni rezultat s trakama bas vuce na proljece, ko i sve ovih dana osim glupog vremena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, takšna mi je bolj všeč. :)
      Ja, upam, da bo kmalu lepše vreme (čeprav danes imamo malo sonca. :)).

      Izbriši
  12. Za te čudovite nohtke nisem pustila komentarja? Super manikura!! Kdaj lahko pridem na manikiranje? :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3