31 Day Challenge - Day 15: Delicate Print

Hi, everybody! I'm on the half of 31 day challenge, yay (last day is a re-creation of one of the manicures). Lately I'm pretty good with doing manicures for this challenge. Day 15 is a "delicate print" and this one is the hardest of them all. Why? Because I have no idea, what delicate print means. I googled nail desings, tying to figure it out, what it means, but there were so many different designs, that it didn't tell me anything. In the end I decided to do vintage flower nail art, which I wanted to try for a very long time. I hope, these are "delicate" enough.


First I started with 2 coats of Essence Upper Green Side. Then I used a thin brush and Catrice Bye, Bye Birdy to do vertical lines. I made flowers with Essence Forget Me Not and Essence Bloom A Loom and leaves with Manhattan Urban Jungle and Sally Hansen Mint Sorbet. Idk, why I always thought this manicure is harder to do. It takes a bit time, but the final result is amazing. 


I was very satisfied with this manicure, although I'm not sure, if it is delicate. What does delicate print means to you, what would you do? What do you think about my flower nails? Thank you for reading!

26 komentarjev

  1. Iiii ful lepo <3 Ti je vzelo veliko časa?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Če pomislim, nekje uro pa pol za obe roki, ker sem čakala, da so se mi vmesni sloji posušili.

      Izbriši
  2. prekrasno! kombinacija boja me skroz oduševila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne,nježne boje,i super izvedba ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nujno so moram kupiti en temno zelen lak, da si bom lahko rožice risala. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj kak svetlejši tudi lahko uporabiš. ;)

      Izbriši
  5. zelo lepo :) Pa kako ti rata, da na vsakem nohtu zgleda čisto enako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Pa saj ne izgleda čisto enako. :P

      Izbriši
  6. Ne znam sta znaci "delicate print" al ovo je fenomenalno! :)Odlican izbor boja!

    OdgovoriIzbriši
  7. sasvim delikatno, sviđaju mi se i bojice i uzorak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Jaz res nisem imela pojma, kaj naj bi delicate print pomenil. :P

      Izbriši
  8. jedino mi ova tamno zelena nije bas delicate, ali prolazi manikura za izazov :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok, da vem za naslednjič. :) Jaz nisem imela pojma, kaj naj bi ta print pomenil. :P

      Izbriši
  9. čudovito! <3 pa jaz bi si tudi kakšen tak motiv pod 'delikatno' predstavljala :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Mislim, da si zadela! Odlična izvedba :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3