31 Day Challenge - Day 10: Gradient Nails

Hi, girls! Today I'm having for you a new manicure in 31 day challenge. Day 10 are gradient nails and gradient is one of my favourite techniques, because it's so easy to do and it looks amazing. First I started with 2 coats of Flormar 423, which is bright blue creme shade. It has a bit watery formula, but application wasn't hard.


Then I used 2 other Flormar polishes to do a gradient - N002 and N015, both from their neon collection. 


Because only gradient wasn't enough for me, I decided to add a stamping design. I used one of the Essence plates (they all have same name :S), which has a birds design and because the base color was blue, I thought this design will be perfect for this manicure. I stamped it with Essence Stamp Me! Black polish.  


 I really love, how this came out. What do you think? Thank you for reading!

60 komentarjev

  1. Č U D O V I T A manikura! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. perfektno :) karkoli napišem, bo premalo :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, hvala. :D Taki komentarji mi vedno polepšajo dan. <3

      Izbriši
  3. que maravilla de uñas, de esmalte y de diseño. Me encanta. un beso

    OdgovoriIzbriši
  4. Stunning! :) The first blue looks amazing and the gradient with birds look great together :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. You should, it looks amazing in person. :)

      Izbriši
  6. čudovito! nekak se mi zdi da so mi modri gradienti najljubši, pa še ptički!

    OdgovoriIzbriši
  7. prekrasan plavi gradient! super ideja s ptičicama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. ;) Price in modro nebo mi grejo fajn skupaj. :)

      Izbriši
  8. Super kombinacija in lastovke so kjut :)

    OdgovoriIzbriši
  9. wow this is so pretty! i love that blue gradient and those birds are so nice, it looks just like they are flying in the blue sky!

    OdgovoriIzbriši
  10. What an awesome shade of blue,and what an amazing looking manicure <3 Love it!Well done my dear

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, this Flormar shade is amazing! Thank you. :)

      Izbriši
  11. Ajme, ovo je prepreprepunoprekokrasno xd
    predivnooo! Boje su predivne a sličica je tako dobro odštambiljana!!
    Kvragu, ipak ću i nju ić' kupit, nadala sam se da ću se uspjet suzdržat :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Lastavice su savrsene <3 super mi je i gradient i ovaj flormar u bazi :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlično ti je ispalo! Probala sam gradient manikuru jedno 11 puta, ne znam koji put je očajnije ispala. :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Saj gradient ni tako težek, obstajajo različne tehnike, kako ga narediti, probaj katerega drugega. ;)

      Izbriši
  14. wow, ovo je zbilja savršeno *.*
    lakići, gradijent, stamping... ma ne znam što mi je bolje, svaka čast <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Tole ja pa waaaaw. Kapo dol, čudovito :)

    OdgovoriIzbriši
  16. This manicure looks absolutely gorgeous! I love it :))

    OdgovoriIzbriši
  17. Ooo, čudovita <3 Sm kr kurjo kožo dobila, ker bi mela podoben tattoo :) Super

    OdgovoriIzbriši
  18. Noro lepo! moram dobiti tole ploščico in flormar lak - sem ga že zadnjič gledala, ko sem bila tam. Pa manikura me spominja ma moj tatu, ko je že Deja tatuje zgoraj omenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ful fajn. Si že pokazala tatu na blogu? Ne spomnim se,d a bi ga videla. :)
      Ta Essence ploščica je dobra, lepo se odtisne, lak pa tudi perfekt za pomlad. :)

      Izbriši
  19. Ovo mi je genijalno! Fakat me oduševljavaš.

    OdgovoriIzbriši
  20. This designs is so pretty! Love the gradient and the pretty little birds!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3