Yellow Neon Nails

Hi, girls! Today I don't have a Random Sunday post for you, because I didn't take any photos for blog this week, except those of my nails. So for today I decided to show you another neon polish, this time a yellow one.


This one is CH nail lacquer in shade 15. I have to admit, that I prefer it over the green one, because by my opinion this one looked much better on me. I started with 2 coats of Essence White Hype and then I applied 2 coats of shade 15 (ah, those numbers). As you can see, white color isn't showing out by this one as it does by green one; this one is more pigmented. Next time I'll definitely wore it on its own. It was very easy to apply. I didn't do any nail art with it, but I see it as a great base for stamping or any other nail art. To me this is a perfect shade for summer.


Don't forget to use my code, if you're going to shop in Born Pretty Store. When it'll be used 10 times, they'll sponsor a giveaway for you. ;)


I started this week's blogging with yellow and I'm finishing it with yellow. What do you think about neon yellow polishes, do you like them? Thank you for reading!

*This product was send to me for review. For more information read my Disclosure Policy.

22 komentarjev

  1. Ovaj bih i ja mogla nositi. Sviđa mi se.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljivo izgledaa.. Na jednoj slici pastelno, a na drugoj totalno neon. Izgleda da moram svratiti do born prettya xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je zanimiv. Na nohtih res izgleda malo pastelen, ampak v steklenički je popolnoma neon in ker so v tej liniji samo neon odtenki, sem se odločila tega tudi dati med neon lake. Je pa res krasen na nohtih. :)

      Izbriši
  3. Ohhh, super je! Se mi zdi, da s čim takšnim bi lahko tudi jaz začela neon barve na nohtih nosit, zelo mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tale je res krasna rumena, ker zraven vleče še malo na pastelno. Moram ga preizkusiti še samega, mogoče bo pa to rumen lak, prekriven v dveh slojih. :)

      Izbriši
  4. Svidja mi se, jer nije previseo neon. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res ni tista tišična neon rumena. :D

      Izbriši
  5. looks very cool :)!! i love yellows so i might have to grab this one :). and i'll be definitely using your code from now on hah :D!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. THank you. :D It's a great addition to my collection. :)
      Thank you. I hope soon it'll be use 10 times, so I can do a giveaway then. ;)

      Izbriši
  6. Fajn bi bilo, če bi tvoja sončkasta manikura priklicala sonce in pomlad. Jooooj ta sneeeeeg speeet pada :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, se popolnoma strinjam, jaz rabim veliko sonca za svojo aktivnost. :D Pri nas pa dežuje. :/

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Yes, it has nice pigmentation. :)

      Izbriši
  8. krasan, meni više izgleda pastel nego neon ali baš dobro izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na nohtih res vleče bolj na pastel, v steklenički pa na neon, pa sveti se pod UV lučjo, zato sem ga dala me neonce. :D

      Izbriši
  9. Definitivno nijansa za ljeto :) doduse meni vise izgleda kao pastelno zuta nego neon zuta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam, super bo tako za pomlad kot poletje.:D

      Izbriši
  10. Ponavadi mi neonske barve niso preveč všeč, ampak tale pa res wow zgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjetno, ker ni tako vpadljiva. :) Priporočam. :D

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3