RETO 2013: Colors

Hi, beauties! It's week 8 in RETO 2013 challenge and this week's challenge is inspired by colors. I was inspired by neon colors, which I really love and this summer they'll be trendy again. I decided to do a skittle manicure with 5 different neon shades. I didn't just stay by skittle manicure, I used white polish to do lines and dots and then I applied neon dots in the middle of white dots.


Neon polishes, I used with this manicure, are Depend 035 (thumb), China Glaze Sun Worshiper (index finger), GT Cosmtics No 2 (middle finger), Flormar N015 (rind finger) and Lovie No 148 (pinkie). White polish, I used, is She 115. In the end neons had a party on my nails, but I really liked this manicure, it was bright and cheerful, totally reverse from the weather, we have in the moment here in Slovenia (it's snowing again, so still nothing from Spring weather).


What do you think about my bright neon colorful manicure? Thank you for reading! Don't forget to check, what other girls did.

42 komentarjev

  1. Love it! The most interesting and fun design with dots and lines I've ever seen!

    OdgovoriIzbriši
  2. this is so cool :)! so bright and fun and reminds me of summer :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. Yp, it's pretty summery. :D

      Izbriši
  3. Jao totalno su lude kombinacije svidja mi se i sami skittle i ovo s tockicama :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahaha odlicno! Predobar manikir!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah, i kod nas snježi.. Ma, čim sam vidjela tvoje happy nokte odmah mi je nekako podiglo dan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me veseli. :)
      Upam, da sneg hitro izgine in bosta kmalu tu pomlad in sonce. :D

      Izbriši
  6. Hey, I love this nail styling! It looks so cute :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. čista ludnica! već zamišljam kako to blješti pod neonkama <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, verjetno bi izgledalo kar noro. :D

      Izbriši
  8. PREDIVNO!!! *____*
    I ja sam počela vaditi neonce, ulovila me želja za ljetom :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Ja, vem, kako ti je, jaz sem se že davno naveličala zime.

      Izbriši
  9. oooh i love this! neon colors are so fun, you did an amazing job!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sm vidla tutorial pr Miss Jen Fabolous. Hudi so :)

    OdgovoriIzbriši
  11. I love neons and love dots too, so I have to love your mani!! is so bright and fun, perfect for summer time :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Que hermosos colores...este veranito van a triunfar estas uñas, muy bonito dibujo un bst!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Podsjeća me na Austin Powersa!!! Grooovy...

    OdgovoriIzbriši
  14. Ena najboljših manikur kar sem jih videla, it's perfect! Prav super za pomlad in poletje :) Tale moder neonček gre pa definitivno naslednjič ko bom v Supernovi z mano, se mi zdi primeren za navajanje na neon barve na nohtih :)

    Lovely Little Lux-uries

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :$ Jaz obožujem neone in rada ustvarjam z njimi. Ja, tale moder je res super, v živo je še malo temnejši, tokrat mi je fotoaparat preveč spral barve, se pa strinjam, da je perfekten za navajanja na neon barve. :)

      Izbriši
  15. Razumes i srpski. :) Mnogo mi se dopada ovaj manikir! Skroz je blesav. Rado bi ga nosila. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, edino pisati ne vem, ker bi bilo verjetno ogromno napak. Hvala. :)

      Izbriši
  16. Ful so dobri, pa tile vzorci me vedno spomnijo na That 70's Show. :D

    OdgovoriIzbriši
  17. muyyyy bonita tu mani :)
    besitos
    Yazmin YG

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3