Random Sunday #23

Hi, girls! I hope you spend nice Sunday today. I have another post for you today, because this week I have a bit more photos for Random Sunday and I didn't want to skip it.

I'm starting with today's FOTD. My darling and I went to the cinema and I decided to create an eye look woth Inglot palette. For the lips I decided to go with bright pink and I really like, how it looks on me. Photos are not the best quality, because it was already dark outside and I had to made them by artificial light.


My FOTD from the beginning of this week. I made very natural look on eyes and I tried new Catrice lipstick Matt About Pink. It looks a bit strange on me, because I had very dry lips (although I did used lip balm before). This was also my look for haul video I made, but it didn't succeed well, so I decided not to publish it.


Warm and sunny weather also means more different hair styles. I have enough long hair to finally make a nice fishtail braid. In winter I usually wear my hair down, also because of scarfs and caps, I'm wearing because of cold. In Spring and Summer, when I don't need them, I usually play with my hair more. I hope it's going to be better weather soon, so I can try more different hair styles. Please, forgive my strange face, I'm not wearing any foundation here.


In April I'm starting with a new DIY project - doing swatch sticks and swatching my whole collection.


This week was a package week. I received 2 packages from ličila.si


Our Easter basket. * Easter breakfast.


Easter eggs. We always colour them with some grass and onion peel. 
 

Bukovnica lake. The snow is melting and it's raining a lot, so we have a big problems with water in Slovenia. And it doesn't look, like it would be over soon.


My today's NOTD. I shortened my nails, because one broke and then I decided to paint them with pastel colors. I used Essence Makes Me Weak and Sally Hansen Mint Sorbet.


How was your week? I hope it was great. I wish you nice beginning of the new week. Thank you for reading!

30 komentarjev

  1. I love your mani!
    I can't wait to see the DIY project :3
    You are so pretty when you smile in your FOTD pics!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. :)
      I've heard, that I must smile more on my photos, when I'm photographing make up, so I'm following this advice. :)

      Izbriši
  2. Komaj čakam, da vidim tvojo kolekcijo :)
    Drugač pa res luštkan NOTD :) pomojem ga bom probala :)
    xx Dee :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malce bo trajalo, ampak bo. :D
      O, super, potem ga pokaži na blogu. :D

      Izbriši
  3. Tisti prvi make up mi je zelooo všeč, tebi ful paše. In manikura-super! Zelo všečna kombinacija barv:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tista roza šminka ti res ful paše, pa manikura mi je zelo všeč! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je kombinacija Look by Bipa Bonbon liplinerja in Essence lip tinta iz Hugs&Kisses kolekcije, ampak mislim, da sem odkrila popolno kombinacijo za pomlad. :D

      Izbriši
  5. Prvi make-up je super, kot sem že rekla ;) drugi je tudi lep, Catrice šminka je zanimive barve :) nevem, kako ste vse tako spretne z lasmi, jaz imam dolge pa praktično nič ne znam z njimi narest :D Manikura je pa prav luštna, moram kaj takšnega sama poskusit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Catrice šminka je ful taka svetlo pink, malo mi na neon vleče na ustnicah. Moram še naredit swatch za blog, pa potem objavim. :)
      Jaz gledan tutoriale za različne frizure na Youtubu in potem probam parkrat s svojimi lasmi kaj ustvarit. Mi pa seveda redko rata prvič, ponavadi parkrat ponovim, preden uspe kot je treba.

      Izbriši
  6. Krasna manikura in prvi makeup mi je zelo všeč! Šminka ti zelo paše :D

    OdgovoriIzbriši
  7. DIY izgleda zelo zanimivo, upam, da boš pokazala kaj več. Mislim, da se bom tud sama mogla počasi lotit česa podobnega :)Pa Essence lak je čudovit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bom napisala post o tem projektu. :)

      Izbriši
  8. Super mi je prvi look i manikura :D A ovaj Catrice matt about pink mi je lijep ali mi se cini jako slican onom LE Colour bomb iz revoltaire, nadam se da nisu ipak toliko slicni da si mogu opravdat kupovinu ovog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Sem ju primerjala in nista čisto enaka, Colour Bomb je bolj koralen, medtem ko Matt About Pink vleče bolj na pink stran. Bom naredila primerjavo (upam, da bo vreme sodelovalo).

      Izbriši
  9. Onaj makeup za kino mi je jedno od tvojih najboljih izdanja!!! U skladu s time su i točkasti nokti i pletenica. Ma ove si mi nedjelje baš skroz všeč!

    OdgovoriIzbriši
  10. Komaj čakam da vidim tvojo kolekcijo lakov =). Jaz sem si tudi kupila te palče in umetne nohte, ampak sem izbrala napačno lepilo, in so se mi nohti stopili. Sem se potem odločila, da si kupim najcenejše palčke na ebayu. Zaenkrat sem jih kupila 150, ampak še nisem začela z uporabo =). Čakam na lepše vreme, da bom imela več volje in energije =). Držim pesti, da bo tebi šlo mnogo hitreje =)
    Pastelne pikice so res lepe =). Morem tudi sama kaj podobnega narediti.
    MU je pa popoln kot vedno =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bo prišla, ampak bo malce trajalo, ker je moja kolekcija ogrooooomna. :) Jaz jih lepim s sekundnim lepilom in mi jih super drži skupaj. :D
      Hvala. <3

      Izbriši
    2. Dobra ideja, bom še to sprobala =). Ne vem zakaj nisem pomislila na sekundno lepilo =), Pa še hitro prime, jaz sem pri svojem čakala vsaj eno uro =(. Upam da ko bom videla vse tvoje palčke pobarvane, da bom tudi jaz prestavila enih par prestav višje =)

      Izbriši
    3. Res je. Jaz počakam kake pol ure, da je za ziher. Drži pa odlično, zaenkrat nisem imela problemov. Najprej imam namen poswatchati zelene lake, potem pa bo post (ker sem umentne nohte dobila za recenzijo), bom pa upam, da do konca meseca poswatchala celotno kolekcijo. Ko bo malce lepše vreme, bom pa pofotkala vse lake (stekleničke), ki jih imam in potem objavila post. :)

      Izbriši
  11. super fotke... moram priznati da nama u hrvatskoj nedostaje jedna trgovina poput vaše ličila :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVala. :) Verjamem, da vam. Lahko pa se še odpre v prihodnosti. :)

      Izbriši
  12. I made swatch sticks myself last year. One tip for you, instead of glue, use hot glue gun (silicone one). They hold better.. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Prvi makeup je ful lep in lepo ti pristaja! Drugače pa na ustnicah prvo uporabi scrub (ali kupljen scrub za ustnice ali ga narediš sama - olivno olje in sladkor), da odstraniš odmrle delce, potem balzam in potem šminko ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVala. :)
      Imam scrub in ravno na to sem pomislila, ko sem nanesla šminko. Drugič se moram prej spomniti. ;)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3