Random Sunday #21

Hi, girls! I'll be short today, because I'm not really in the mood for rambling, so let's go to photos, I have this Sunday for you.

While I was photographing nail polish to try to capture its real color, Ris was looking at me like: "You crazy woman, what are you doing?"


And our cat Taček wanted to play with me.


This year we don't have a lot of snowdrops in our garden/meadow, so I'm always happy, when I see them blossoming. 


I did a "little" shopping this week. I bought some new Essence and Catrice products. Müller only had new Catrice polishes and not other products, so you can expect more hauls from me next week. :D


My darling decided to surprise me on international women's day. 


 And then he decided to surprise me even more and he took me to Chinese restaurant. I really love chinese food, specially fried bananas. But this time I decided to skip the desert.


 My today's FOTD, made mostly with MUA products (eyes, cheaks, lips). I wanted to post this in it's own post, but photos didn't succeed me the best, so I included it in Random Sunday post.


Eye look from close. I used MUA Glamour Nights palette. 


My aunt made birds from dough. So pretty, I have to try them myself too (on Tuesday is Gregorjevo, our holiday of love and I remember my grandmother use to bake birds for this holiday, maybe I'll do them then).


I hope you enjoyed today's post. Thank you for reading.

21 komentarjev

  1. ummm, love this gramma bird!! its really cool!! send a kiss for gramma ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Well, this one was made by my aunt. But yeah, whe knows, how to do it. :)

      Izbriši
  2. Lušten mucek :) Moja se mi vedno pod nogami mota ko slikam za blog :)
    Teli ptički izgledajo dobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D Ja, pri meni sta oba poleg, ko fotkam in iščeta pozornost. :D

      Izbriši
  3. Yummi, teli prički zgledajo super! Pa verjetno so tudi dobri. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. So bili. Delala jih je iz istega testa kot perece. :D

      Izbriši
  4. Hahaha,pas je prekrasan,i mene moja tako gleda kada slikam nokte ;)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, očitno jim je čudno, kaj delamo. :D

      Izbriši
  5. Njami kitajska :D pa lakci in živali <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz obožujem kitajsko hrano. :D
      Swatchi lakov pridejo v naslednjih dneh. :)

      Izbriši
  6. Kuža <3 In tvoj MU je čudovit, kot vedno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Visibabe :D doslo nam je proljece :D A Ris je prekrasan model, ocito zna pozirat, sto god mislio ;) A Taceka pomazi malo i od mene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Začuda mi zadnje čase Ris res pogosto pozira, ni v njegovi navadi. :D

      Izbriši
  8. odličan post a ti si predivna

    OdgovoriIzbriši
  9. lijepe su mi te tvoje nedjelje... A pas i mačka su ti mrak!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ptiček iz testa, ježeš, je luškan <3
    Pošiljam pozdrave tudi pesotu in macotu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, moja teta obvlada. :)
      Jima bom prenesla pozdrave. :P

      Izbriši
  11. krasni su ti prijatelji, ptičice izgledaju preslasno, dobar ti je make up (volim ljubičasto na očima) ali skroz si me ubila s ovim 'malim' shoppingom, toliko lakova nisam kupila zadnjih 6 mjeseci ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3