Random Sunday #20

Hi, girls! How are you? Today we had such a great Sunday, sun was shining and it was gorgeous day for a walk and spending a day outside. I feel, like the spring it's just around a corner and soon each day will be warmer and warmer and sun will shine every day. :)

This week I tried Milka with caramel for the first time. I didn't like the flavour, too much caramel for me.


Something, I really like drinking here and there (but not too often) - Müllermilk with banana flavour, the only one I like. 


I need to remember, that doing notes for diploma and painting my nails doesn't go together. I poured China Glaze polish on my notes. Well, luckily only on the end of the paper, so I can still read, what I wrote. 


My grandmother's orchids. They're gorgeously blossoming


 While fields and meadows are flooded, a swan found a place to swim there.


First snowdrops in our meadow. Spring is coming.


Somebody is enjoying in the sun. 


I hope you had a nice week and that next one will be even better. Thank you for reading!

17 komentarjev

  1. <3 kuža
    Jaz tudi nekako dobivam zagon za diplomo in zaenkrat še nisem polila zapiskov. Ko jih bom, bo prava drama. haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem ukvarjam z dvema, malo z eno, malo z drugo, vmes lakiram nohte in pišem blog, pa vse to ne gre najbolj skupaj. :P

      Izbriši
  2. Jako lijepa nedjelja. I ja sam u njoj još malo više uživala zahvaljujući tvojim slikama ;).

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni ja nisam fan nove Milka čokolade. Orhideje su prelepe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem mislila, da bo boljšega okusa.
      Babici kar lepo uspevajo. :)

      Izbriši
  4. Super su mi fotke, pogotovo orhideje i ovaj zalutali? labud :) A Milka s karamelom, nisam probala ali imam osjecaj da u zadnje vrijeme je sve s ili mirise na karamelu, a meni se dize zeludac na miris pa izbjegavam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Nimam pojma, če je zalutal ali pa je samo poiskal novo mesto za plavanje. :)
      Meni je karamela dobra, ampak v majhnih količinah, v tej čokoladi pa je je preveč.

      Izbriši
  5. Luškan kuža:) razumem kako je, ko lak poliješ po zapiskih (been there,done that)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Res ni ravno najbolj prijeten občutek. :/ Meni je enkrat Ris, ko je bil še mladič, prežvečil zvezek z zapiski za izpit, tako da je polivanje laka dosti manjši problem zame.

      Izbriši
  6. krasne fotke, stvarno sve nekako već miriše na proljeće :D
    ma to si samo malo ukrasila papir lakom ;)
    ris predivno izgleda, kao i uvijek <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Kod nas su visibabe već odavno prošle :)
    Ris je presladak, kao i uvijek!
    Što se tiče lakiranja noktiju i učenja, znam kako ti je! S tim da uvijek si više koncentrirana na nokte :D

    OdgovoriIzbriši
  8. U tole karamelasto zadevo pa moram sprobat, sem velik fan karamele :) Labod je pa lep, tak "like a boss" pogled ma :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne odobravam čokolade in tega napitka, odobravam lepo naravo in psa ;)
    dobro, da nisi z acetonom polila! Meni je že uspelo :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful pictures, I love spring!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Če malo laka poliješ je še ok, večji problem je ko se ti kakšen kakav razlije čez vso mizo in zapiske. Been there done that.

    P.S. Tale labod je pa res car. :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3