New In (March)

Hi, beauties! After a long time a have a haul post for you. I wanted to make a video, but unfortunatelly it didn't succeed (I look horrible in it), so I decided to show you photos of my new stuff.

First is Essence. I got some stuff from their new assortment: All About Matt fixing compact powder, nail polishes in Edward, Romeo, That's What I Mint, gel tint in Pink Exposed and Nail Cuticle Softener pencil, which I used, when I'm doing swatches.


Next is Catrice. I also got 8 nail polishes, but I already showed them to you (here and here), so I didn't include them in this post. Other products I bought are: Prime and Fine eyeshadow base, Camouflage Cream in Ivory, lipstick in Matt About Pink and 2 longlasting pencils in New Kids On The Black and Brown Town Girl.


I also did a little shopping in Flormar, which opened this month in Supernova in Ljubljana. I got 5 nail polishes:  from their duochrome collection DC04, from neon collection N014, from their regular assortment 390 and 423 and from Pretty collection P23. I also bought one eyeshadow palette in P041.


Then I put a little order in slovenian shop Ličila.si. I ordered Barry M Textured Nail Effect polish in Ridley Road and I got as a gift MUA palette Dusk Till Dawn and BYS lipstick Raspberry Diva. Special thanks here goes to Mateja from Mateji ustvarjata, who told Maja from Ličila.si about my blog and who knew, I got Dusk Till Dawn palette on my WL and helped me to get it. Thank you, Mateja. :*


Then Maja contacted me and asked me, if I want to test some products for them and I said yes. She send me: Barry M Textured Nail Effect Station Road, Barry M Gelly Hi Shine nail polish in Blood Orange, MUA Fur-effect Nails in blue color, MUA polish in shade 12 and Barry M Chameleon Blue


I think I'll have to go on a no buy, until I don't show you at least a half of a things, I'm planning to post on my blog. But this month new Catrice assortment came and then Flormar and I went a bit crazy. Some of the polishes I already swatched and will be on my blog this and next month. If you have any request, what do you want to see the most (nail polish swatch, any product review), just let me know and I'll try to post it ASAP. 

Which products/nail polishes from my haul would you like to try? Thank you for reading!

38 komentarjev

  1. Nice shopping! :)
    I would like to see what is that Barry M fur-effect powder! :3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you.

      I'm planning to do a video about this powder, but after holidays, so next week will be up. :)

      Izbriši
  2. Vauuu , baš si se obskrbila ovaj mjesec! Blago tebi xD jel' mi možeš reći jesi li zadovoljna essencov gel tintom i twinisićem edwardom ? ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res sem se. Zdaj, ko je vse na kupu, vidim, koliko stvari sem kupila.
      Z Edwardom sem zelo zadovoljna, lak se lepo nanaša, prekriven v dveh slojih, edino malo je temnejši na nohtih. Gel tint mi pa ni preveč všeč. Sem ga ta teden testirala in mi zelo izsuši ustnice kljub uporabi balzama (zdaj, ko je tako vreme, mrzlo in sneg, imam še posebej suhe ustnice, mogoče bo poleti drugače?), se pa lepo vpije v ustnice in jih staina, ampak meni po eni uri začne izginjati najprej v notranjosti ustnic in mi ostane bolj ob zunanjem robu. Čez kaki 2, 3 ure pa se mi pozna le še tu in tam na ustnicah. No, taka je moja izkušnja. Bo pa prišel še podroben post kmalu, ker vidim, da ste zainteresirane za gel tint. :)

      Izbriši
  3. Jedva cekam gel tint da dodje! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakve divote! :)Posebno mi se svidjaju BarryMcici. Ja bih volela da vidim Barry M Chameleon Blue.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok, ga bom pofotkala in objavim. :)

      Izbriši
  5. Let us know how well the powder works. I wanted to get the old version now that it is being discontinued.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I will. I plan to make a video with it after holidays, so expect post next week. :)

      Izbriši
  6. Super pridobitve :) Flormar Duochrome so limited edition?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisem ziher, ampak po moje niso LE. Sem preverila na njihovi spletni strani, pa nič ne piše, da bi bili LE.

      Izbriši
  7. I love the barry m textures and the essence's items :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Barry M textured polishes will be on my blog soon: :)

      Izbriši
  8. Fajn nakup :) jaz sem tudi želela preizkusiti te barry m lake, poročaj koliko časa se obdržijo na nohtih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede tega, kako dolgo zdržijo na nohtih, jaz nisem pravi naslov, ker se meni skoraj vsak lak, ne glede na zmanko, finiš ..., okruši drugi dan na nohtih. Moji nohti so res katastrofa, kar se tega tiče. Pa še redko imam katerega dlje na nohtih. Imam pa zdaj mint odtenek drugi dan na nohtih (brez nadlaka) in je na nekaterih nohtih malce okrušen, na ostalih pa še ok.

      Izbriši
    2. Hvala:) Ojoj to pa je nadležno :(

      Izbriši
    3. Včasih res, ampak itak menjam manikuro vsaka 2 dni, tako da se ne obremenjujem preveč. :)

      Izbriši
  9. Nice new items)
    I'n interested in Catrice Prime and Fine eyeshadow base and Camouflage Cream in Ivory)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I have to test these two a bit longer for review, but they'll be up. :)

      Izbriši
  10. Dobar shopping :)))
    Ovaj puder od Essence-a tražim već danima,i kod nas ga još nisam našla,mada je sve drugo došlo,njega nema :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Upam, da kmalu pride tudi do vas.

      Izbriši
  11. I love all these nail polishes! just recently bought this Essence powder, it´s absolutely perfect :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A lot of new beauties in my stash from this month. :)
      I agree, it is. :D

      Izbriši
  12. I loved the Essence and BarryMs... Too bad they did not release essence twins here in Turkey. LEt me know if you need more Flormars... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. First I have to test these, but if you want to have Twins polishes, you can send me email and I can get them for you. :)

      Izbriši
  13. Joj ta Barry M texture tudi mene zelooo mika! Full mi je všeč efekt :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni tudi. Ne bo ti žal, če ga vzameš. :)

      Izbriši
  14. sjajno sjajno, cekam swatcheve gel tinta i dojam o ovim catrice long lasting olovkama, mislim da jos nigdje nisam naletila na nijedan review

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim, da ste vse zainteresirane za gel tint, tako da bo kmalu. :) O Catrice svinčnikih lahko zaenkrat povem, da so pigmentirani, lepo se nanašajo tudi na waterline, edino niso mi zelo dolgo zdržali. So se pa lepo obnesli kot liner na zgornji veki. Je pa to prvi vtis, moram jih še malo stestirati.

      Izbriši
  15. Lucky you! Tudi jaz bi probala tele Barry M Textured Effect lakce. Zgledajo zelo zanimivi!

    OdgovoriIzbriši
  16. This is fabolous! I am viewing it over and over again! <3

    OdgovoriIzbriši
  17. Me zanima kakšen je tale bel puder od Essence in Catrice Camouflage cream. Popravek: vse me zanima :D
    Same luštne stvari, komaj čakam swatche in ocene :)

    OdgovoriIzbriši
  18. I'm really curious about BarryM textures.. I saw lots of swatches of OPI's on internet but not BarryM's. I can't wait!!!:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Amazing haul! Can't wait to see reviews and swatches of everything!!! xD xD

    OdgovoriIzbriši
  20. dobar mjesec... ja se u drogerijam po navici već maksimalno suzdržavam, a odavno sam obećala da ne smijem kupit više od 2 laka na jednom mjestu ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. U, moram kaj v LJ pogledat flormar! :)
    Pa z veseljem - upam, da so vse stvari fajn v uporabi. ;))

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3