Monthly Favourites - Februar 2013


Hi, girls! Februar is over and it's time, that I show you my February favourites.

Let's start with blushes. In Februar I was wearing mostly pink on my cheaks. I wore some other blushes too, but the most often I wore MUA blusher in shade 1 and Fleur de Sante Amaze blush in Shy Pink. Both blushes have good quality, are easy to apply and blend and look nice on cheaks. 

My most worn polish last month was Gosh Holographic Hero (you saw it on my blog few times). It's just ah-ma-zing and I have a feeling, that I'll need a back up bottle, because I'll finish it now, when the sun is shining every day and I'll wore holographic polishes more often, specially the Gosh one.

Bourjois Healthy Mix foundation was 50 % off in drugstores, because they're changing the packaging and I had to buy it, because everyone raves about it. I took it in shade 52 Vanilla and it's perfect for me, although I thought it's going to be too dark, but it's not. I love it, its medium coverage it's great for my skin, it evens it nicely and it gaves me a healthy look. I think this will become my holy grail product. 

I bought Catrice Lashes to Kill volume mascara with false lash fibres, because I was searching a new mascara and I read some good reviews about it. I used it with every make up look, since I got it. I like it, because it gaves my lashes a great volume and it doesn't stick them togehter. I'll write a longer review about it soon.

Essence Stay Matt lip creams are one of the best Essence products I've tried. My favourite and most worn in Februar was Smooth Berry. Application, pigmentation, duration, everything it's great. I already showed you one FOTD with it here (here I also used Bourjois foundation and Catrice mascara).
 
Non-beauty favourite last month was show Falling Skies. I watched both season in less than a week and I can't wait for a new season to start and to see, what's going to happen next. 


What were your beauty and non-beauty favourites in Februar? Thank you for reading!

23 komentarjev

  1. O tem Gosh holographic laku sem pa zdaj že toliko slišala, da ga bo počasi treba dodat zbirki, vse ste tako navdušene nad njim :) Glede Essence matt lip cream se pa strinjam, sem ga vzela v Velvet Rose in je presenetljivo dober, škoda samo, da nimajo več barv na razpolago :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gosh je naravnost prečudovit holo lak, ne vem, zakaj sem se nakupu prej vedno izogibala (pa še redko sem v Avstriji).
      Res je škoda, da nimajo več barv, ampak ob naslednji menjavi asortimana jih bo zagotovo več, ker smo vse tako navdušene. :)

      Izbriši
  2. Ja baš ove nedelje idem po HM tečni puder. :) Nadam se da ću ga isto ovako voleti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da ti bo tako dobro služil kot meni. :D

      Izbriši
    2. Da li si mozda probala serum verziju?

      Izbriši
    3. Ne, samo foundation. Je pa Mateja pisala o njem: http://matejasbeautyblog.blogspot.com/2011/04/bourjois-healty-mix-serum-essence-stay.html.

      Izbriši
  3. Tudi sama sem poskusila ta puder, ker je vsem tako všeč, ampak jaz ga nikakor nisem mogla vzljubiti, ne spomnim se že zakaj, ampak vem, da sem si takrat rekla, da si ga ne bom več kupila. Tale Essence lip cream pa moram poskusiti, in pa komaj čakam review maskare ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogoče ni ustrezal tvojemu tipu kože. Za mojo normalno kožo je super. Essence lip cream res kupi, odličen ti bo. Se bom potrudila, da ga objavim čim prej. :)

      Izbriši
  4. Od ovih imam samo lip cream i slazem se da je sjajan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence je opravil odčično del z njim. :)

      Izbriši
  5. I use the waterproof version of the Catrice mascara and it's one of my ever favourite!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. This is my first Catrice mascara, but I'll probably try them more, because I'm searching my perfect mascara, that will work great for me.

      Izbriši
  6. Nisam probala MUA rumenilo, ali svi ga hvale, vidim da je i tebi u favoritima :) Essence stay matt imam i odlično mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za ceno 1 funt je rdečilo res odlično.
      Upam, da bo Essence v Stay Matt kolekcijo dal večji nabor barv, sploh, ker nude redko nosim, ker težko najdem primeren nude odtenek (v večini izgledam bolna). :/

      Izbriši
  7. oh tale lakec je res lep.... :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Oba blusha sta čudovita. Sem pa full žalostna, da meni ta puder ne odgovarja, pa vsi ga tako hvalijo :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjetno ne odgovarja tvojemu tipu kože. Ti pa zato odgovarja bolj kak drug puder. ;)

      Izbriši
  9. Waaaew, same hude stvari =) Lakec pa je top!
    http://cherryfashion-k.blogspot.com/

    xx
    K.

    OdgovoriIzbriši
  10. sviđaju mi se tvoji favoriti mada od navedenog nemam nista

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Essence lip creame definitivno proporočam!

      Izbriši
  11. Sem rekla, da je Lashes to kill super maskara ;)
    Danes sem kupila Essence stay matt, da vidim zakaj so tako priljubljeni :)
    Oh, tale Goshov lak je božanski (verjetno sem rekla že stokrat in še stokrat bom :D <3)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3