7 Deadly Sins Of Nail Polish

Hi, girls! Today I have a tag for you. I saw 7 Deadly Sins Of Nail Polish tag on few blogs before and I decided to do it myself too.

1.  GREED: What is the cheapest nail polish in your stash?
Joy polish(es). They costs around 0,75 €, which is very cheap. They have few interesting shades, but they stink like crazy (they're probably not B3 free).


2.  WRATH: Which nail polish do you have a love/hate relationship with?
I think that would be Essence Mr and Mrs Glitter. I adore this polish, but application is PITA, because you can't apply glitter nicely, you have to tap it on the nail and then move it all over the nail to place it.


3. GLUTTONY: Which polish have you most desired ever since you first saw it? 
Beyu 209. Ah-ma-zing.


4. SLOTH: Which polish do you hate wearing because of the trouble you have to go to either applying or removing it?
NYX Fire Amber. Polish is amazing - color, application, everything is great, expect removing. It stains nails like crazy. No other polish ever stained my nails like this one does. Althout I love the color, I hate wearing it because of the staining.


5. PRIDE: Which polish are you proud to own? 
Nfu Oh 65. The most amazing holographic polish I have.


6. LUST: Which polish makes your nails look sexy? 
I feel sexy with any polish on my nails. They have to be painted.

7. ENVY: Your biggest lemming: you envy those who own it.
Ninja Polish Floam. I'm not a fan of indie nail polishes, but this one is my big lemming. 

I won't tag anyone, but if you like this tag, feel free to do it, I would love to read it on your blogs. If you don't want to post it on your blog, you can also tell me your choises in the comment below. Thank you for reading!

23 komentarjev

  1. živjo. :) ko si že ravno omenila nfu oh, mi lahko prosim zaupaš če uporabljaš njihov aqua bc..? pred kratkim sem si namreč kupila odtenek 61, čisto nor je, ampak sem ugotovila da je v simbiozi s tem base coatom očitno, ker normalen bc (o.p.i. nail envy sm poskusila) povzroči da se lak "briše" na določenih delih nohta (ni prekriven), na drugih pa se nabira. brez top coata sem mislila, da sem zadela bistvo, ker aplikacija ni povzročala težav - skratka shiny, shiny so bili. :D AMPAK, po enem dnevu se začne kar brisat dol, oz. bledet. ne vem ali bi bilo bolje s top coatom, ker ga jaz nisem dajala čez. to je res kar slaba, ker je drugače res noro lep lak. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živjo! Ne uporabljam njihovega podlaka, ponavadi ga nanesem brez nadlaka ali pa uporabim navaden podlak (Essence Nail Art bc). Glede problema, ki ga omenjaš, se pri meni tudi pojavlja, ampak jaz ponavadi to rešim tako, da prvi sloj nanesem res zelo tanko, nato pa še 2 čez. Pri holo lakih mi 3-ja ali celo 4-je sloji res niso problem, ker se zelo hitro sušijo. Jaz ponavadi ne uporabim nadlaka, ker mi je lepše brez. Jaz tega, da bi mi začel bledeti že po enem dnevu, nisem opazila, edino, če dosti delam z vodo (pranje posode, kopanje ...). Z vodo se mi zdi, da se holo laki ravno ne razumejo (po mojih izkušnjah). Kar pa se tiče obstojnosti, pa jaz nisem pravi naslov, ker pri meni redko kateri lak (ne glede na kvaliteto) zdrži 2 dni na nohtih brez krušenja.

      Izbriši
    2. no saj pri meni tudi niso obstojni dlje kot 2 dni ponavadi, ampak to je bilo res svojevrstno doživetje, da so se kar začeli brisat. :D voda bi lahko bila razlog, tudi zgolj dve plasti, bom naslednjič poskusila s tremi. :) hvala za izčrpen odgovor. ;)

      Izbriši
  2. kako všečen post :) če bom imela čas še ga jaz nardim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D Ja, naredi, prav rada bi ga prebrala. :)

      Izbriši
  3. boje su krasne! gdje si kupila lakove?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ponavadi jih kupujem v Müllerju, dobijo pa se tudi v Tuš drogerijah, kjer so za kakih 10 centov dražji. Pri vas jih nimate?

      Izbriši
  4. OMG! Drugi lak po redu - fantazija!

    OdgovoriIzbriši
  5. krasotani... ne mogu si pomoć, volim sve lakove (ili skoro sve) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Včasih je izbira res težka, ker je toliko prekrasnih nijans. :D

      Izbriši
  6. Beyu in Nfu Oh <3 <3 zabaven tag, si ga moram zapomniti, da ga še jaz kdaj naredim :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nice Blog :)

    You are invited to my "International Giveaway by Born Pretty Store".
    http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/03/international-giveaway-by-born-pretty.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimiv tag, se ga bom verjetno lotila :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Super tag, na dosti vprašanj bi odgovorila podobno :) Tudi jaz ga bom enkrat objavila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Torej imave podoben okus. :) Komaj čakam, da ga preberem đe na tvojem blogu. :D

      Izbriši
  10. I write about my deadly sins here: http://arvonka-nails.blogspot.sk/2013/03/7-smrtelnych-hriechov-laky-na-nechty.html
    It's in Slovak, but there are some pictures, so you can see some of my answers, if you're interested :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, I will read it (google translate can help. :D).

      Izbriši
  11. Vidis mogla bi i ja ovo napravit, vidjala sam vec tag po drugim blogovima, ali nikako

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3