31 Day Challenge - Day 5: Blue Nails

Hi, girls! It's been a week, since I published my last manicure for 31 day nail art challenge. I have to continue with it, if I want to finish it, I still have a lot of manicures to do. Day 5 are blue nails and for this task I decided to use Bourjois Bleu Water, which you saw many times on my blog, when I used it for nail art, but I never showed you a swatch of it before.


Blue Water is a gorgeous light blue creme shade. Although 1 seconde polishes from Bourjois have very wide brush, this one didn't cause me any problems with application. I used 2 coats here.


For nail art I decided to do interlocking manicure, which I really liked and I had to try by myself too. I used Essence Edward, which is a new Nail Art Twins polish with an old name and a new color. I don't know, what's with Essence and the same name for 2 different shades, they did it few times already. Lack of imagination?


I hope that from now one I won't have 1 week's pauses in this challenge anymore. What do you think about this blue polishes and my nails art? Thank you for reading!

26 komentarjev

  1. I like Bleu Water a lot, very pretty shade! :) I think it looks very good with your skintone :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, it's amazing shade. Thank you. :D

      Izbriši
  2. Lepa manikura, taka za na morje :) Oba laka sta čudovita! :) Tole novo verzijo Edwarda imam tudi jaz na WL, pa zdaj vidim da ga moram it iskat, je ena najlepših modrih kar sem jih videla škoda le, da ga je tako malo v steklenički :P

    Lovely Little Lux-uries

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D Tale novi Edward je res prekrasen, prav posebna modra, sem mislila, da bo podobna odtenkom, ki jih že imam, ampak ni. Res škoda, lahko bi bili v 8 ali 10 ml stekleničkah.

      Izbriši
  3. waw kako lepa manikura in tvoji nohti <3

    OdgovoriIzbriši
  4. What a pretty blue, and I really like the nail art you did!

    OdgovoriIzbriši
  5. odlična manikura za svjetski dan vode

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno. Svidja mi se ovaj plavi

    OdgovoriIzbriši
  7. krasni lakići, dobra kombinacija :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ohmygosh I need that blue!! O_O

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovaj Bourjois je predivan, nemam jos nijedan iz ove linije iako sam ih htjela kupit par, doc ce jednom i oni na red :) Svidja mi se i dodatak, jesi li to radila s onim valovitim skarama ili samo rucno?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so laki iz te linije kar všeč, tudi širok čopič me ne moti. :)
      Ne, ročno sem delala. Najprej sem nanesla en lak, potem čez pol nohta drug lak in na sredi črte naredila pike, tako da sta se oba laka zamenjevala. :)

      Izbriši
  10. Super manikure :) Kateri pa je svetlejši lak na zadnji fotki?Essence ali Bourjois?
    Hvala*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Svetlejši je Essence.

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3