Review: Born Pretty Store QA5 Plate

Some time ago I received from Born Pretty Store a stamping plate QA5, which has some cute designs - few different bows, skulls, anchors ...  You don't see a lot of stamping manicures on my blog, because I'm not very good at it (I'm more a nail art girl), but I decided to give it a try anyway, because I like designs. 

The plate came protected with thin blue transparent film, which I removed before usage (obviously). Designs are very well engrave into a plate and easy to transport on nails.


First I tried to stamp them on paper. All designs transported very good (if you wondering, why bows didn't transport full, is that because I stamped little and big bow together at once). I have to admit, that the quality of this plate surprised me - it's much better than I expected. I expected it will be similar to Essence plates, where some designs transfer good and some bad, but it's much better, all designs worked great for me and transfered nice on paper and my nails.


And here are 2 manicures, I did with it. First manicure was inspired by pirates and second one is more "girly" manicure (although I didn't use pink, because I don't wear pink).


If you're going to shop in Born Pretty Store, don't forget to use my code for 10% discount. 


Do you own any BPS plate? What do you think about this one? Thank you for reading!

*This product was send to me for review. For more information read my Disclosure Policy.

26 komentarjev

  1. Svidjaju mi se masnice i ova druga manikura, nisam bas od pirata. A zasto ti ono ne nosis rozu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Jaz pa imam rada vse, kar je povezano s pirati. ;)
      Jaz ne maram roza barve, niti na oblekah je ne nosim. Edino rdečila in šminke imam rada v roza barvi.

      Izbriši
  2. this is so cute!! i love the pirate mani!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. THank you. Me too, I love everything connected with pirates. :)

      Izbriši
  3. Oi flor vim te convidar para participar do sorteio que está rolando lá no blog.
    Passa lá você vai gostar.
    Meninas tem sorteio da Néctar com o blog um super kit, vamos participar.
    http://esmaltesdedivas.blogspot.com.br/2013/02/sorteio-nectar.html
    (⁀‵⁀) ∞ ღ ∞
    .`⋎´ღ¸.•°*”˜˜”*°•ღ
    Beijinhos.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa paletka, všeč so mi te mašnjice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, mašnjice so lepe. Meni je všeč, da so različnih oblik in tudi velikosti, da se da ustvariti veliko različnih maniur. :)

      Izbriši
  5. uaaaaau :) prva mi je TOP, res si fajn skombinirala vzorčke <3
    tudi druga je všečna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Čeprav meni ne uspeva tako dobro kot tebi. ;)
      Platka ima lepe vzorce in se da ustvarjati z njo. :)

      Izbriši
  6. A ti da ne znaš štempljati? S tem se pa res ne strinjam! Vse manikure, ki si jih naredila s pomočjo štempljanja so mi zelo všeč =). In zgornji dve tudi nista izjemi =)
    Vzorčki so pa res zelo lepi na tej šabloni =). Bo treba v akcijo =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, moje štempljanje nikolu ni popolno, vedno so kje kake napake. Druge punce (ti, Kajtja) pa štempljate odlično brez napak. Ampak hvala za tvoj komentar, si mi polepšala dan. :)
      Meni je bila ta šablona prekrasna, jo moram večkrat uporabiti.

      Izbriši
  7. Uff te poslikave na črnih nohtih so svetovne! Love it!

    OdgovoriIzbriši
  8. Pirati s Karibov! :) Prva mi je ljubša kot druga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vem, zakaj se mi je zdelo, da boš ti takoj pomislila na Pirate s Karibov. :P hehe, meni je prva tudi ljubša. :D

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3