RETO 2013 Challenge: Love

Hi, beauties! It's time for another manicure in RETO 2013 challenge. This week's task was "inspired by love". I have to admit, I didn't have a clue, what to do for this tasks. I know, there are a lot of Valentine's day manicures, but they rarely really wow me. One of those, that I really like, is a Valentine's day leopard print. I'm a huge fan of leopard print in general, so I though I should try it for this challenge.


I painted all my fingers except middle finger with red nail polish. Middle finger is painted with silver polish. On this finger I did leopard print over a whole nail with one heart. On ring and index finger the idea was to do a leopard print only on one middle of the nail and it really looks better that way. On my pinkie I stamped heart with help of Essence plate and black polish. On thumb I used golden studs from Essence Vintage District nail art kit and I did a heart with them.


Polishes I used here, are Essence Save Your Kisses For Me, Gosh Holographic Hero and random black polish. This time I used very little polishes, but it came out pretty nice. 


Heart of golden studs from close. It actually succeeded me very well. At the beginning I thought I won't be able to put it nice together, but I did. 


So, what do you think about my "love" inspired manicure? Thank you for reading. Also, don't forget to check other girls, what they did.

52 komentarjev

  1. Iii. Lušna! Tale srebren na sredincu je božanski <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Tale je tudi moj najljubši. :D

      Izbriši
  2. savršena *.*
    kukala si da ne znaš šta ćeš ali ovo je savršeno :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ful lepo :) Na mezinčku mi je najlepše.

    OdgovoriIzbriši
  4. wow, so lovely challenge! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. It's really nice challenge and it has beautiful themes. :)

      Izbriši
  5. Zelo lepo izgleda =). Sama ne maram živalskoh vzorčkov, ampak v takile verziji izgleda zelo lepo =). Mogoče kdaj poskusim =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, podpis! srebreni je mi popoln

      Izbriši
    2. @colorfulbottle: Hvala. :) Jaz pa sem čisto obsedena z leopard printom. :)

      @shine eye: Hvala. :)

      Izbriši
  6. Baš su slatki,pogotovo što je svaki različit ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Awww this is awesome my dear,you did great job:)Love it <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, I'm very satisfied with it. :)

      Izbriši
  8. Ta srebrn mi je najbolj všeč. Res je lušten tale srčkasto leopardski vzorec. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVala. Srebrn je tudi moj najljubši. :)

      Izbriši
  9. Amazing manicura !
    Great work!

    xxx

    OdgovoriIzbriši
  10. Uuuu, srčki =))) zelo lepo =)) (danes grem pa na pošto, juhu! ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če pa je inspiracija ljubezen, mora biti veliko srečkov. Hvala. :))

      Izbriši
    2. *srčkov. Šele zdaj vidim, da sem se zatipkala. :$

      Izbriši
  11. ovo na srednjaku mi se ne svidja, ali ostala cetri su super :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Me encantan los corazones dibujados así. Yo también estoy en el reto.

    Aquí tienes mis enlaces, para contactar.
    Twitter: @livelula36
    facebook: https://www.facebook.com/marietag
    bloggs: http://minailsart.blogspot.com.es/
    http://todounitas.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  13. I made heart shaped leopard print too :D Yours are lovely <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I saw, yours looked great. Thank you. :)

      Izbriši
  14. You used a beutiful red, I love it!

    OdgovoriIzbriši
  15. Kaj ima essence nove štampiljke? Od njih še nisem videla takšno, ki bi imela tako velik srček. Drugače pa lepa manikura ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, to je ena starih, mislim, da več ni na voljo. Se mi pa zdi, da je bila skupaj s štampiljko. Hvala. :)

      Izbriši
  16. I love it! :)
    Kisses from
    http://manicurasybelleza.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  17. Muy bonita tu mani i love it!!! ;)
    kisses
    Yazmin YG

    OdgovoriIzbriši
  18. i really love this mani, very detailed and pretty :)!! awesome job! :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3