Recenzija: Fleur de Sante izdelki (Review: Fleur de Sante Products)


Pozdravljene, punce! Pred časom me je kontaktirala slovenska ekipa Fleur de Sante in mi ponudila nekaj izdelkov za testiranje, v zameno pa naj bi napisala nekaj besed o teh izdelkih. Odločila sem se, da ponudbo sprejmem in da bom predstavila vse izdelke v enem postu. Prejela sem naslednje izdelke: gladko podlago za makeup, večnamensko čistilno formulo, rdečilo za lica Amaze v odtenku Shy Pink in mineralno senčilo za oči v odtenku Metallic Mineral

Hi, girls! Some time ago I was contacted by slovenian team Fleur de Sante and they asked me, if I want to test some of their product and in return I should mention them on my blog. I said yes and they send me: anti-ageing makeup primer, pure miracle multi purpose cleanser, blush in shade Shy Pink and mineral eyeshadow in shade Metallic Mineral.  

Izdelek, o katerem bom najprej pisala, je gladka podlaga za makeup.
Kaj pravi Fleur de Sante o tem izdelku: "Lahka, gladka podlaga za makeup, ki podaljša obstojnost pudra. Izboljša videz in podaljša obstojnost negovalne podlage. Zmanjša vidnost gubic do 84% in kožo naredi svilnato gladko. Pred uporabo pretresite."
Količina: 30 ml
Cena: 13,99 € (trenutno znižano na 9,99 €)

Najprej naj povem, da pred tem še nisem uporabljala podlage za makeup, ampak kolikor razumem, je namenjena lažjemu nanosu pudra in daljši obstojnosti le-tega. Pred uporabo je treba to Fleur de Sante podlago pretresti, da pride ven gosta, gelasta prozorna tekstura. Izdelek se zelo lepo nanaša in se z lahkoto razmaže po obrazu. Na področjih obraza, kjer imam bolj suho kožo, jo tudi navlaži, da koža ni več tako suha in po nanosu pudra ni luskasta. Puder se zelo lepo nanaša preko te podlage. Kar se tiče podaljšanja obstojnosti pudra, moram reči, da pri meni to ne drži.  V kombinaciji s tem izdelkom sem testirala tako puder kot BB kremo in moram reči, da je bila obstojnost ista, kot če ne bi uporabila podlage. Izdelek se mi zdi v redu, ampak zame must-have izdelek.

Anti-agein make up primer has a thick, gelish texture. It's very easy to apply and blend all over the face. It mousturizes my skin, where I have it more dry. Foundation is very easy to apply over it. This product should make foundation last longer, but it doesn't. No mather if I use it or not, lasting power of foundation is the same. I think this is ok product, but it's not a must have. 


Naslednji izdelek je večnamenska čistilna formula.
Kaj pravi Fleur de Sante o tem izdelku: "Večnamenska čistilna formula za čiščenje in vlaženje kože. Obogatena s cvetličnimi kislinami in blagodejnimi izvlečki ginkgo bilobe. Kožo naredi nežno in mehko. Primerna za normalno in suho zrelo kožo."
Količina: 200 ml
Cena: 12,99 € (trenutno je izdelek znižan na 9,49 €)

Tale izdelek večinoma uporabljam za odstranjevanje makeupa in odlično uporablja svoje delo. Zelo dobro očisti kožo, tako da ne ostanejo nobeni madeži na njej. Kožo tudi lepo navlaži in osveži. Všeč mi je tudi embalaža, ki omogoča lahko doziranje izdelka. Moram pa izpostaviti dve stvari, ki me motita. Prva je, da ima ta izdelek zelo močan neprijeten vonj. Mogoče drugim diši, ampak meni ne. Druga stvar je, da mi zna izdelek okrog oči in nosu, kjer imam bolj občutljivo kožo, le-to dražiti. Torej ga nekomu, ki ima občutljivo kožo, ne priporočam. Če pozabim na vonj, je tole odličen izdelek in ga priporočam za čiščenje makeupa.

I use pure miracle multi purpose cleanser for removing my makeup and it works great. It also mousturizes the skin and it makes it more fresh. Packaging it's great, it's very easy to use cleanser. But I hate 2 thing about this product - first is the smell. For some girls it might be pleasure, but to me it stinks. The other thing is, that I have more sentivine skin around my nose and eyes and there it irritates it. So I don't recommend it to people with sensitive skin, but for others will work good. If the smell doesn't bother you, than go fot it. 


Naslednji izdelek je rdečilo v odtenku Shy Pink.
Kaj pravi Fleur de Sante o tem izdelku: "Čudovita rdečila za lica v nežnem odtenku roza barve, pustijo na licih nežen in privlačen odsev."
Količina: 3,2 g
Cena: 4,89 €

Nad tem izdelkom sem popolnoma navdušena. Rdečilo je temnejše pink barve z zlatim šimrom. Senčilo je zelo dobro pigmentirano, nanaša se z lahkoto in z lahkoto se ga tudi razmaže po obrazu. Na obrazu daje tak lep naraven videz, zlate bleščice pa niso vidne, tako da se ni bati, da bi preveč izstopale. Embalaža izdelka izgleda zelo kvalitetna, pokrov se odvije, kar mi je zelo všeč. Definitivno rdečilo, ki ga lahko priporočim vsaki punci in nobena ne bo obžalovala nakupa.

I'm totally in love with blush in Shy Pink. It's a darker pinkish shade with golden shimmer, which is not visible on face and blush gives natural look to skin. It's nice pigmented, easy to apply and to blend. I definitively recommend you to get it.


Naslednji izdelek je mineralno senčilo za oči v prahu Metallic Mineral.
Kaj pravi Fleur de Sante o tem izdelku: "Kovinske mineralne bleščice, ki posvetlijo in dajejo nežen sijaj obrazu, očem in licem. Enostavne za nanos in dolgoobstojne. Na voljo v dveh odtenkih. Mineralne bleščice temeljijo na mineralnem pudru, ki daje čudovit sijaj in blišč."
Količina: 1,5 g
Cena: 7,69 €

Mineralno senčilo v odtenku Metallic Mineral je lepe srebrne šimraste barve. Senčilo ni zelo pigmentirano in daje bolj nežen videz na očeh. Uporaba senčila je zelo preprosta, dolgo zdrži na vekah in ne zaide v gube. Vsekakor je zelo primerno za vsakdanjo uporabo.

Mineral eyeshadow in Metallic Mineral is a silver shimmery shade, not very pigmented, but easy to apply, it doesn't crease and it gaves gentle look to the eyes, so it's perfect for everyday usage.


In še preprost makeup izgled, ki sem ga naredila z mineralnim senčilom Metallic Mineral preko cele veke (v pregibu sem uporabila Essence senčilo) in rdečilom Shy Pink. Pred nanosom BB kreme sem uporabila gladko podlago za makeup.

A simple makeup look, I did with mineral eyeshadow Metallic Mineral and blush Sky Pink. Under BB cream I used anti-ageing make up primer.


Ste preizkusile katerega od teh izdelkov? Kaj menite o njih? Hvala za branje in komentiranje. :)
Did you try any of these products? What do you think about them? Thank you for reading!

*Izdelke mi je poslala ekipa Fleur de Sante v zameno za omembo na blogu, ampak to ni vplivalo na moje mnenje. Podala sem iskreno oceno o vseh izdelkih.

16 komentarjev

  1. Rdečilo zgleda zelo všečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rdečilo mi je od teh izdelkov najljubše. :D

      Izbriši
  2. Se strinjam s Sandro :) Pa mineralno senčilo je tudi lepo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rdečilo je res krasno, pa tudi senčilo ni slabo. :)

      Izbriši
  3. Love the eyeshadow, so easy and flawless to wear and that blush I want! ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Agree. :) Blush is amazing, I adore it. :)

      Izbriši
  4. Mmmm...interesting products. The blush seems wonderful!:::)

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko ja znam FdS nije prisutan ovdje tako da nisam nista probala, a od ovih proizvoda mi rumenilo najzanimljivije izgleda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri nas je to tudi bolj nova znamka, se mi zdi, prej je nisem poznala. Rdečilo je definitivno najboljše od teh vseh 4 izdelkov, ne bi se mu odpovedala.

      Izbriši
  6. Rdečilo je krasno, pa še cena je res zmerna, sem pričakovala nekje okrog 8 evrov :D.

    Najbolj me navdušujejo FdS zadeve za ustnice, senčila pa
    so povprečna sredina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni rdečilo odlično odgovarja. Vse punce ste navdušene nad njihovimi šminkami.

      Izbriši
  7. Koristen review :) Rdečilo je lepo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D Rdečilo je moje najljubše izmed izdelkov, ki sem ji prejela. Zagotovo se ga splača imeti v zbirki. :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3