Random Sunday #19

Hi, girls! How was your Sunday? Mine was nothing special. It rained here all day (after a week of snowing), so I just spend it inside watching movie, reading blogs ... This week I don't have a lot of photos, because nothing interesting happened. I was mostly doing swatches, nail art, writing posts, reading literature for my degree, watching shows ... And then last few days I had a cold and I didn't go anywhere. 

Hot chocolate.


Muse Erato in Murska Sobota. It was placed on this square few months ago. This should be a symbol of Prekmurje, but telling the truth, I don't get, how this muse, goose and an owl are our symbol. It would be better, if they would place a stork here. A stork is a symbol of a Prekmurje, if you ask me.


Ice cream from my childhood. I haven't eat it for a long time, because I rarely see it in the store. When we were kids, we ate a lot of this ice cream.


My new blush brush. I was using Essence one till now, but I wasn't satisfied with it very much, so I started to search new one in our drugstores. I heard good things about this brush, so I decided to give it a try. I haven't use it yet, so I can't tell you yet, how it works for me.


I wrote my 700th post yesterday.


And some photos of Ris. He's so excited about the snow and he's always lying and sleeping on it. I wonder, how come he's still not ill.


 I hope you'll have a great week. Thank you for reading!

18 komentarjev

  1. aaaa žogicaaaa :) Sladoled našega otroštva <3 ... Kje si jo kupila? :)

    Drugače pa fuuuuj sneg...a lahko že pomlad prideee :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V Lidlu prejšnji teden. Verjetno jih ta teden še imajo. :)

      Jaz bi tudi pomlad. Upam, da bo hitro tu. :)

      Izbriši
    2. Nekaj časa nazaj sem videla, da imajo najboljši sladoled na svetu tudi v Merkatorju :)

      Izbriši
    3. Naš Merkator je brez sladoleda, ampak ko ga bodo imeli, seveda preverim. :)

      Izbriši
  2. Ajme sladoled u kugli, kod nas ga nema vec dugo, ali se sjecam kako smo ga jeli dok smo bili klinci. A Ris divota jedna, da bar netko uziva u tom snijegu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ris bo prav žalosten, ko se bo sneg stopil.

      Izbriši
  3. I've heard only good things about Eco Tools brushes! So jealous that you can get them where you live!! Let us know what you think about it :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. They're a bit more expensive here, but luckily we can ge them. Ok, I will.

      Izbriši
  4. A pri vas imate tudi preveč snega? Ta sneg je že res katastrofalno nadležen.
    Še dobro da je Ris črne barve, da se ga že na daleč vidi, bi ga kje še izgubila v snegu, če bi bil bolj svetle barve =).

    Tud js bi prekmurju pripisala štorkljo, bo treba malo pogooglat, da vidim zakaj ravno ti simboli =).
    O Ecotools čopičih sem pa tudi jaz slišala samo dobro. Upam da ti bo dobro služil =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, Ris je edini, ki uživa v snegu. :)

      Sem čopič že probala in je super. :)

      Izbriši
  5. Ris je tako simpatičen kuža :D
    haha,tale sladoled je bil pomoje sladoled mojega otroštva (poleg vseh ostalih - vedno sem oboževala sladoled! Posledice nosim še sedaj :D)
    Pa tudi jaz tega kipa ne razumem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je, preživljati dneve z njim je res zanimivo. :)
      Ah, nekje je pač bilo treba zapraviti 50.000 € (neverjetni smo v teh kriznih časih, res).

      Izbriši
  6. Moj kuža se je pa preveč 'najedu' snega in je zdaj bolan. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bošček. :( Upam, da bo kmalu bolje.

      Izbriši
  7. si že sprobala čopič? kako se obnese? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem sprobala, super je. Lepo nanese rdečilo in ga zblenda, dosti boljši, kot Essencov, ki sem ga uporabljala do sedaj. :D

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3