Random Sunday #18

Hi, girls! How was your day? Mine was great and I feel very happy at the moment. This Sunday again I don't have a lot of photos, because there's nothing going on lately and sometimes there isn't anything interesting to photograph. And if it is, I forget to take my camera with me.

There's no better doughnut that home made doughnut. My mum always makes them, when we celebrate Mardi Gras.


I made 2 more Valentine's day manicures for my blog, but in the end I decided not to published them in their own post, because they didn't seem so interesting anymore, so they got their spot in Random Sunday.


Heart in snow.


It was snowing like crazy again this week. I don't remember, when it was the last winter, that we had so many snow.


Getting ready for Friday's night out. I'm wearing eyeshadows from Sleek Ultra Matts V2 palette and new Essence Stay Matt lip cream. 


This week I was googling something and I came across a new show to me - Falling Skies. I heard that's good and decided to watch it. I'm not a huge sci-fi fan, but I totally love this show.


***
Link love:
*On some blogs we can already see swatches of new Catrice nail polishes - Lilo's Budget Blog. Miss Piggy's BF looks so gorgeous. But as I can see from photos, some polishes have strange brush.

*Maki from Candy Glaze showed swatches of L.A. Girl Color Addict Idol polish and I felt in love immediately. 

*Nubar Reclaim is another lemming of mine. Mirma Natalia published amazing swatches.

*New Essence nail polishes are already available in Slovenia. Here you can see some swatches of them.

*Steffi from Talasia Dreamz is one of the most talented bloggers I follow. She made Green Fairy Make Up, which looks amazing.

*Suzi made cute Piggy nails with a tutorial. Need to try them in the future.

*The kind of rack, Just Add Polish built for her, I totally need in my life.
***


Have a nice week. Thank you for reading!

22 komentarjev

  1. Super su mi obije manikure :) A krafne, ne znam radit domace i nisam neki veliki ljubitelj, ali volim dok su maskare probat koju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Jaz pa obožujem krofe, sploh mamine domače, letos so ji odlično uspeli. :)

      Izbriši
  2. Ufff lip cream, come to mama :) Krofov pa tako zelo ne maram in sem vesela, da so povsod le okoli pusta . Pa prva valentinova manikura je super kjut <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Novi lip creami so super. :D Meni pa so krofi odlični, verjetno tudi zato, ker jih ne jem prepogosto in mi potem bolj pašejo. Najboljši so itak domači. :)
      Hvala. :D

      Izbriši
  3. Very cute manicures! I want some doughnut :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hey Taya, thanks for the link.

    About the brushes: Two of the brushes were very misshapen and impossible to use. I really hope those were just one-time mistakes and that Catrice will observe production a bit closer.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. You're welcome.

      I hope all polishes won't have the same bad brushes, because that would be a huge minus for Catrice.

      Izbriši
  5. ok, moja teta fani iz šempetra pravi naaaaajbolje krafne na svijetu <3
    manikura s dva srčeka mi je premedena i jako originalna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni pa dela moja mama najboljše. :P
      Hvala. :)

      Izbriši
  6. Komi čakam, da sprobam te nove lip creame :) A izsušujejo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, jaz nisem imela občutka, da bi izsuševali.

      Izbriši
  7. Snega je pa res čisto preveč zadnje čase. Pa menda še kar ne misli nehat :)
    Lepi manikuri in čudovit mejkap <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, kot slišim, bo ta teden spet snežilo. :(
      Hvala. :)

      Izbriši
  8. Mmmm, krofi. Jih že pogrešam. Še dobro, da sem dokaj blizu Trojanam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Končno ena, ki je tudi ljubiteljica krofov kot jaz. :) Srečnica, trojanski so zelo dobri. ;)

      Izbriši
  9. Joj, krasne su ti bile ove Valentinovske manikure, osobito ona prva, a krafne (jummmm)...

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, vidim, da vas je prva res navdušila. Mogoče bi pa res morala napisati samostojen post o njej. :)

      Izbriši
  10. Mmmm, krofi izgledajo zelo okusno =). Pri nas so se tudi pekli, mislim da so pošli v manj kot dnevu =)
    Meni sta obe zgornji manikuri všeč, bi si zaslužili svojo objavo =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri nas so tudi hitro zmanjkali, smo pač ljubitelji vsega sladkega. :)
      Hvala. Saj zdaj po komentarjih vidim, da bi si res, ker sta vam všeč. :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3