Once Upon A Time Nail Art Challenge: Favourite Female Character

Hi, beauties! Today I'm showing you another manicure, I did for OUAT challenge. Today's task is favourite female character. Can you guess, who that is? It's Red Riding Hood/Ruby, of course. I already did two Ruby's make up looks and I think it's time, that they get a manicure company too.


As a main color I took red color, because her name is Red and she wears red hood. Obviously. On middle nail I draw hood, on ring finger full moon, because she becomes wolf at full moon, and on thumb wolfs teeth with some blood. I have to admit, I love this manicure, it's one of my favourites I've done so far.


Polishes I used for this manicure, are Essence Save You Kisses For Me, Catrice It Blue My Mind, Astor 70, Constance Caroll Glitzy Aqua Sparkle, Essence Stamp Me! Silver and white Fingrs Original French Manicure. 


What do you think, do you like it? Thank you for reading!

Don't forget to check, what other girls did:

15 komentarjev

  1. Jaz bom tudi naredila Ruby, imam že idejo ini pripravljene lake. Na žalost se moram do srede intenzivno učiti, potem pa pride na vrsto blog. Sploh ne bi smela zdajle gledati tvojeg bloga in pisati komentarja :$

    Lepa manikura!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti kar opravi, kar imaš za šolo, itak je tisto bolj važno. Se pa že veselim, da bom videla, kaj boš ti naredila. :)

      Izbriši
  2. I spoilered myself reading your post... :( hahaha I like OUAT and your manicure :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. It's always nice to know someone, who likes OUAT show. :)

      Izbriši
  3. haha, ne vem zakaj sem bila prepričana da boš izbrala red :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ad you were right! :) Mogoče po prejšnjih postih, ko sem delala Ruby looka. :)

      Izbriši
  4. Super nohti <3 Sicer ne gledam OUAT, mam pa nezdravo obsesijo z rdečo kapico :) Essence Save You Kisses For Me je pa tak lep rdečko <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Meni je Rdeča kapica tudi lepa pravljica in prav všeč mi je, kako so njen lik prikazali v tej seriji. SYKFM je pa res prečudovit rdečko. :)

      Izbriši
  5. Krasna manikura! Jaz sem tudi Ruby izbrala, čeprav mi ni uspelo tisto, kar sem si zamislila. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Nič hudega, bo pa drugič uspelo. Saj zato pa poskušamo. :)

      Izbriši
  6. Ruby je res super character, meni ena ljubših :) Luštna manikura :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Super so napisali njen lik za to serijo. :)

      Izbriši
  7. Po teh manikurah mislim,da bom začela gledat to serijo :D
    Lušna! Moder lak je božanski <3

    OdgovoriIzbriši
  8. plava u podlozi super izgleda, za manikuru ne znam sto bi napisala jos uvijek nisam pocela gledat seriju pa ne znam kako bi povezala

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3