Once Upon a Time Challenge: Mirror Mirror on the Wall

Hi, girls! Today I'm continuing with OUAT nail art challenge. It's already day 7 and there are only 2 tasks till end. Today's task is "mirror mirror on the wall".


My idea was to draw a mirror on an accent nail and as a base I wanted to use something very similar to the mirror, but unfortunatelly I don't have that kind of polish, so I used Depend 223, which has a metallic finish and it's close enough. I wanted to matify it, but it looked horibble, so I just left it shiny. On other nails I used black polish, which I matified with Essence matt TC. The black polish looked kinda bare to me alone, so I added silver dots.


I used only 2 polishes for this manicure, if I don't count Essence matt TC, a Depend 223 and a black polish by unknown brand Power. Essence matt TC is already pretty thick and it leaves white spots. I really like, how this came out in the end, also both mirrors look nice. If I would wanted to complicate this manicure more, I would draw a genie in a mirror, but simple it looks better.


What do you think? Thank you for reading. Don't forget to check other girls!

32 komentarjev

  1. This is my favorite one from the OUAT challenge :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank yozu both. :) I think, this one is my best one in this challenge. :P

      Izbriši
  2. Kako dobro izgledajo ogledala! Super si naredila! Pikice so tudi top :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Pike na črni so bile res dober dodatek, brez njih se mi je zdela precej dolgočasna.

      Izbriši
  3. Love the accent mirror fingers :)

    OdgovoriIzbriši
  4. this is so pretty, i love it! it came out perfect!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je najlepša od vseh :) super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Nisem pričakovala, da vam bo tako zelo všeč.

      Izbriši
  6. fantastična ogledala, još jedan uspjeh :D

    OdgovoriIzbriši
  7. super mi je ova manikura, pogotovo tockasti nokti :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično i tako precizno, uredno - SVAKA ČAST !

    OdgovoriIzbriši
  9. Super zgleda! Mat črna osnova pa tiste srebrne pikice ful skup pašejo! Pa zelo lepo si ogledalo narisala. Kako ti rata tko natančno vse te male stvari narisat?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Imela sem tako zelo tanek čopič in sem probala narediti čim tanjšo črto. Pa pazila sem, da nisem imela preveč laka na čopiču.

      Izbriši
  10. One of the best so far, super izgleda, pa ogledalca so res lepo narisana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Na koncu mi je res dobro uspelo, sem mislila, da bom imela z ogledali več težav.

      Izbriši
  11. Tale je pa res amejzing <3 Jaz sem šele pri četrtem dnevu in dvomim, da bom končala pravočasno, ampak bom pa, obljubim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Moram reči, da ste punce nad njo dosti bolj navdušene, kot sem bila jaz, ko sem jo aredila. :P Nič hudega, ko končaš, končaš. Saj za glasovanje lahko vseeno pošlješ manikuro, sem se odločila, da bom za to nagrado upoštevala vse punce, ki so sodelovale. ;)

      Izbriši
  12. Love love love this manicure! <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Awesome idea and a great work! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Oh my gosh - this mani is AMAZING! I love your mirrors:)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3