NOTD: Valentine's Day

Ok, I'm not one of those, who are all crazy about Valentine's day and to me this isn't special holiday, I think we can share love every day and we don't need a special day for that, but today I thought it's about time, that I wear Essence Sunshine and Red Roses, a red glittery topper with red hearts. I have it for over a month and I still didn't wear a full manicure with it.

As I base I used Essence Ticket To The Show, a black shade with multicolored glitter, that I got some days ago from Colorful Harmony (thank you, girl :*). I wanted to get it on sale, before it would be gone, but it was sold out by us. I used black base, because glitter looks better over it and because I didn't want, that my manicure would look too sweet. I applied 2 coats.


Then I applied 1 coat of Sunshine and Red Roses. Hearts were hard to apply, there didn't stay more than one heart on one nail, so I put them all in the middle of each nail. I really like this manicure, I hope it'll last on me for few days, (although I doubt).


I also got a V-day present, although we don't celebrate it. It was just one of those moments, I want to get you something, because I know, you gonna like it. And I love it. New Essence stuff.


I'm on a nail polish no buy this month, but I can't say, if it's going well or not. Ok, I didn't bought any nail polish for more than I month, but I did get a lot of them in last 2 weeks from others, so I really can't say, if my no buy is going great or not. On one side it's going great, because I didn't buy any NP, but on second side it's not going too well, because my collection is growing anyway. It's complicated. But I love every single polish, that I got lately. Sorry for my rambling.

What are you wearing today on your nails? Do you celebrate Valentine's day? Thank you for reading!

29 komentarjev

  1. Kok kjut:) A nove essence stvari so že pri nas? Danes sem bila v Novomeškem Müllerju pa niso meli še nič.
    Jaz sem pa dobila Euphorio Blossom, je znižana 50% v Dm-u.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Ja, so že. V Lj so baje bile na voljo že prejšnji vikend. Saj zdaj počasi polnijo, tako da vi tudi verjetno kmalu dobite. :)

      Izbriši
  2. Oh..that's so cute :D I would wear it and I'm normally not a fan of heart shaped glitter!

    OdgovoriIzbriši
  3. jaz sem zamudila essence srčke :( odlična kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škoda, je pa res, da so hitro pošli. Hvala. :)

      Izbriši
  4. Welcome, hun :* =) Jaz sem rdeče srčke kupla v DMu, sem bla presenečena, da so imeli enako stojalo kot v Muellerju (torej ne manjšega). Si pa res božca, k dobivaš lake, čeprav si na no buy ;DDD Upam, da mi uspe v nedeljo nosit kakega tvojega (cel teden sem busy bee...)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, mene je tudi presenetilo, da so imeli naši DM-i velika stojala, nemški so imeli majhna.
      Hehe, saj je fajn, da dobivam lake, ampak na no buy sem šla, da številka ne bi preveč naraščala.:P
      Upam, da ti bodo dobro služili. :)

      Izbriši
  5. Luštna kombinacija :)
    Joooj, lip cream! Včeraj sem jih v centru iskala pa je samo še nude ostal, čakam da obnovijo zaloge. Kako se obnese? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Kar se tiče pigmentiranosti in nanosa, je odličen, obstojnosti pa še nisem stestirala, ker sem eno upo po nošenju jedla in pila in itak, da je šel dol. Bom pa seveda stestirala in v recenziji natančno poročala. :D

      Izbriši
  6. A tale stay matt je nova kolekcija? Boš povedala, kako se ti zdi :)
    (Jaz tudi ta mesec nič dekorative ne kupujem, čeprav se tudi moja zbirka širi. haha :D)
    Luštna manikura, všeč mi je temna podlaga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, nova. Veš, da bom vse natančno poročala tu na blogu. :D
      Hehe, še bolj se širi, kot če bi sama kupovala lake. :P
      Hvala. :D

      Izbriši
  7. The glitter top looks great over black! Happy V! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. aaa stigle su vam novosti, tu gdje sam ja gledala jos nisu, ali se nadam da ce uskoro :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, so, čeprav moram priznati, da me ni veliko izdelkov privleklo. Me bolj zanima Catrice. :D

      Izbriši
    2. ma i jedno i drugo, bankrotirat cu ovih dana kad sve to stigne XD

      Izbriši
    3. Jaz verjetno tudi. Se bo treba zadržati malo na začetku.

      Izbriši
  9. Zelo lepa kombinacija. Jaz teh srčkov še nisem sprobala, jih moram čimprej :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Navdušena boš nad njimi. :D

      Izbriši
  10. I have the same Colour3 from Essence and I LOVE IT!!! The first black nail polish that I'm using! Here in Italy you can find those on sale everywhere, not so successful here I guess. I think that I'm gonna buy the green one (the name was "ice cream in the park" or something).
    Love your blog, awesome photos!!!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3