NOTD: Green Clouds

Hi, girls! I'm back with another post today. This morning I showed you my FOTD from 2 days ago and now I have for you a manicure, I'm currently wearing. After all those nail art's for challenges I thought it's time for something easy (lately I can't wear only one color on my nails, it has to be something more). I bet you all know blogger Nailside, which has always amazing nail art ideas. My manicure is made by her tutorial for freehand cloud design.


I choosed all green nail polishes, because I wanted to try my new Essence polishes, I showed you here. Besides both Essence shades, called Upper Green Side and We Rock The Green, I also used Catrice King Of Greens (you can't miss the green here:D). It's very easy to do and it looks very nice on nails. Unfortunatelly it already chipped and I have to remove it tomorrow, because I have to do new manicure for OUAT challenge.


Have you already try cloud nail art? What do you think about mine? Thank you for reading!

30 komentarjev

  1. Skroz mi je simpatičan dizajn, nekako za prizivanje proleća! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Zelena res spominja na pomlad. :)

      Izbriši
  2. Not yet but I´ll definitely try it. Very nice mani

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I hope we'll see it on your blog soon. :)
      Thank you. :D

      Izbriši
  3. Ja jako volim vidjeti tvoje ideje, ali se sama ne upuštam u crtanje. Nekako sam lijena, a i više sam tip za jednu boju, eventualno malo šljokica i izlazim iz kuće ;).

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Če se meni ne da, tudi nanesem lak in je to to, ampak zadnje čase moram imeti nek nail art na nohtih. :D

      Izbriši
  4. Very pretty =))) Meni je ta We rock the green tkooooo lep, ampak se še ne počutim, da bi ga nosila (preveč snega I guess =P), pa tudi ko bo čas za to, se mi zdi, da sem preveč nevajena zelene na svojih nohtih, da bi imela samo tega gor, bom po moje tudi jaz kombinirala še s kakim lakom. Nisem še delala cloud arta (zadnje čase je že za navadno manikuro komaj kaj časa, pač žrtvujem spanje =//).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Ta odtenek je prekrasen, jaz ga imam drug teden namen poslikati in samostojno objaviti. Drugače pa zelena in jaz sva ravno pravi par. :)) Poskusi ta art, je zelo hiter in preprost, pač uporabiš hitrosušeč nadlak, da se prej posuši (zaradi tolikih slojev laka).

      Izbriši
  5. very, very, very pretty!! kisses ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Hvala. :) Za prvič mi je res dobro uspelo. ;)

      Izbriši
  7. že nekaj časa mam idejo da bom naredila cloud art, in vedno pozabim, všeč mi je zelena kot ta glavna barva!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj naslednjič, ker res krasno izgleda na nohtih. :)

      Izbriši
  8. these are so cute :)!! i'll have to try something like this too :)!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. Tried them, they're look amazing on nails. :)

      Izbriši
  9. i've forgotten now much i love cloud manis! yours looks great!

    OdgovoriIzbriši
  10. još nisam probala, budem jednom ;)
    dobro složene boje :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Lijepo su ti ispali oblacici, gledam te njezine vec duze vrijeme, ali jos se nisam ohrabrila probat

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Nailside ima res odlične ideje. :)

      Izbriši
  12. Love the greens you used :). Cute clouds!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo luštno :) Sploh zelena baza mi je čudovita

    OdgovoriIzbriši
  14. Simpatično:) Tale osnoven zelen je res božanski! :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3