Monthly Favourites - Januar 2013

Hi, girls! It's Februar already and it's time for me to do monthly favourites of Januar.


Let's start with lips. Lipbalms are my must-have products all year, but during winter I use them even more even more, because I always have very dry lips. At the moment I'm using Labello Classic Care and Alverde Lippen-balsam Vanilleblüte Mandarine. One I have on my desk and one I'm wearing with me in my purse. I love both very much. I'll have to think about buying new one soon, because Labello is almost empty. Another lip product I loved this month is Essence Antique Pink from Vintage District collection. It was my go to lipstick last month. You can read a review about it here.


I've never had nail polish in my favourites before, but Goofy-Blue from Essence Snow Jam collection is an exception. I wore it like 3 or 4 times in a row, when I got it and I also used it with many nail art manicures in Januar. It's very pretty shade, I love it. You can see swatches here. Last month I also bought Eveline 8 in 1 nail conditioner, because I've heard, that it's amazing. Since I got it, I'm using it as a base coat under my every manicure and till now I like it. I didn't notice, that my nails would be harder, because they still break, but they grow very fast, since I started to use it and I love that.  


Snow Jam 24h hand protection balm was my most used hand cream last month. I'm having it on my desk and I use it all the time, when my hands are dry. I think I'll finish it this month, I already used it a half. You can read review about it here.
When I bought Revlon Matte eyeshadow in Rich Sable, I didn't like it very much, but some time ago I discovered, that is great for brows. I used it with many looks in Januar and I had to include it in my favourites. I reviewed it here.


And the last product I have to mention in my favourites, it's my all time favourite perfume - Hugo Boss Deep Red. It's my go to perfume, no matter, if it's summer or winter, day or night, I wear it all the time, because it smells amazing. 


What were your favourites in Januar? Thank you for reading.

24 komentarjev

  1. I don't get the hype on the Alverde balm.
    Doesn't do miracles on me.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumem, kaj želiš povedati. Meni je dober, je pa res, da sem uporabljala že boljše balzame. Mojega najljubšega so že davno ukinili, zdaj pa iščem alternative.

      Izbriši
  2. I have to get that Eveline 8in1 and that beautiful essence Goofy Blue polish!Cant wait to move back home and hit the drugstores,cause in there drugstore brands and products are way more cheaper then here in Portugal:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I definitively recommend you Goofy-Blue, it's amazing shade. I adore it!

      Izbriši
  3. Super objava :) Jaz imam tudi favorite na sporedu 1x ta teden (niti nisem sigurna, za kdaj je naštimano :D) - moja prva takšna objava! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Se veselim tvoje objave, verjamem, da bo zelo zanimivo branje. :)

      Izbriši
  4. I have Labello clasic and it is great as usual and also Eveline 8in1 which saved my nails after 5 years without nail polish. I always have it and I couldn't imagine life without colored nails :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I think Labelo classic is the best their lipbalm. I tried some others too, but they're not so good. I like Eveline 8in1, although I still don't have feeling, that my nails are harder. I have to wait some time more to see, how it will work for my nails.

      Izbriši
  5. Hugo Boss Deep Red je moja staaaara ljubav. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim, da bo tale parfum moja večna ljubezen. :)

      Izbriši
  6. Lušen izbor :) Me pa zanima kje si nabavila Eveline podlak... *blush*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) V Nami v Ljubljani sem ga kupila. :)

      Izbriši
  7. snow jam je još jedna kolekciija koja nije došla do nas :(
    eveline 8u1 je na mojoj favorite listi svih vremena, ne mogu vjerovat koliko su mi se nokti učvrstili otkako ga koristim... skoro već godinu dana, a za to vrijeme sam sasvim zaboravila što je to listanje noktiju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škoda, meni je bila to krasna kolekcija.
      Upam, da bom jaz tudi kmalu lahko to rekla, je pa res, da ga koristim manj kot en mesec, moram pa malo počakati, ampak zagotovo ga ne bom nehala uporabljati, zaenkrat se je izkazal za dobrega.

      Izbriši
  8. Nice izbor, pa tele Essence kreme so res najboljše, jst si vsako leto zalogo delam :)

    Kje se pa ta Eveline podlak dobi? Moji nohti se grozno lomijo, pa bi probala če kaj pomaga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni tudi, jaz sem si z zimskimo z vonjem po cimetu naredila zalogo. :)

      V Nami v Ljubljani sem ga vzela.

      Izbriši
  9. Hocu Goofy-a nadam se da cu ga uhvatit. A ovaj 8 u 1 meni nije bio bas naj, definitivno ga ne kupujem ponovno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da ti ga uspe dobiti (kot slišim, kolekcija še ni pri vas). Uf, ti si prva, ki tole pravi. Upam, da bo zame deloval, ker drugače več ne vem, s čim naj poskusim.

      Izbriši
  10. Tudi jaz imam labele vsepovsod kjer je mogoče. V spalnici, v sobi, v vseh torbicah.. :D res so nujne sedaj pozimi. Potem, ko sem se že za ziher odločila, da ne rabim kaj iz Snow Jam kolekcije in se tega uspešno držala, me zdaj spet Goofy-blue mika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Labele so obvezne pozimi, jaz imam stalno suhe ustnice. RABIŠ Goofy-blue lak, trust me. Prekrasen je, všeč ti bo. ;)

      Izbriši
  11. Ta parfum res krasno diši. Včasih kar pozabim na kakšne starejše dišave... ga bo treba še kdaj kupit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je najljubši parfum, prečudovit vonj. :)

      Izbriši
  12. Meni je taj Evelin totalno resio problem listanja noktiju. Takodje volim Deep Red, ali samo zimi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da bo meni tudi. :) Jaz ne ločujem parfumom na zimske in poletne, ko mi je kateri všeč, ga nosim, dokler ga ne porabim. :D

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3