FOTD with Essence and MUA

Hi, girls! Today I have for you a make up look, that I wore 2 days ago. I'm thinking about starting to post more FOTD posts, because I really enjoyed last 1,5 month, when I was publishing OUAT inspired looks and I'm kinda missing it. My make up looks on every day basis aren't anything special, but I thought maybe here and there I'll show you, how I combine certain products.


The idea for this look was actually to do a black liner and to use Essence Stay Matt lip cream (which is crazily pigmented), but then I saw MUA Undressed palette and I though I could do a look with it and it the end it came out golden-greyish look, which by my opinion looked great with Essence lip cream. I know, I look so pale on these photos. I did use a blush, but it looks like I haven't. I think it's the light problem, it makes me more pale, than I really am.


Products I used here:
*Eyes
- Essence I Love Stage eyeshadow base
- MUA Undressed palette
- Eveline Liquid Precision eyeliner 2000 Procent Black
- Catrice black kajal eye pencil
- Catrice Lashes to Kill False Lashes Volume Mascara with False Lash Fibres

*Brows
- Revlon matte Rich Sable eyeshadow
- Essence Lash&Brow gel mascara

*Face
- Bourjois Healthy Mix foundation in Vanille (52)
- Essence Forget it! 3in1 concealer
- Essence Rebels lip and cheak pot Peach Punk

*Lips
- Essence Stay Matt lip cream in Smooth Berry


What do you think? Would you like to see more FOTD posts on my blog? Thank you for reading!

18 komentarjev

  1. Čudovito! Čisto nekaj takšnega, kar bi nosila za vsak dan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Nekaj podobnega nosim tudi jaz vsak dan, le da kombiniram različne rjave, sive ... barve. :)

      Izbriši
  2. Ta Stay Matt lip cream je popoln na tebi. I need it!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Ja, zagotovo rabiš!

      Izbriši
    2. Sem ga že kupila :) Bo review hitro objavljen. Krasen je! Bravo essence.

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Ok, there will be more of them. :D

      Izbriši
  4. i ja imam taj mat lip cream i super je :) a make up na ocima mi se bas svidja, crta i flick su ti bas super ispali, kod mene to nikad nije tako uredno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tokrat so pri Essence s temi lip creami res zadeli. :) Hvala, saj meni tudi skoz ne rata, včasih se mi roka trese in je črta cela čudna.

      Izbriši
  5. luštno....sam še majhen nasmešek manjka ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) SEm ravno razmišljala, da se na teh fotkah nič ne smejim in da bo treba to spremeniti. Se bom potrudila naslednjič malo nasmehniti (čeprav se mi zdi, da potem moj nos na fotkah zgleda večji:P).

      Izbriši
  6. Lušten MU, ti kar nadaljuj s FOTD posti, so fajn za pogledat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Saj to, da radi berete take poste, je potem glavna spodbuda za objavljanje. ;)

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Thank you. This Essence lip creams are great. I'm planning to review 2 of them soon. :)

      Izbriši
  8. Mislim,da rabim tale lip cream v svojem življenju. Res zgleda perfektno. Očki so tudi lepi.
    In ja, več fotd-jev, please! :))

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3