Essence Colour 3 Midnight Date and Boys Are Back In Town

Hi, girls! Today I have for you swatches of 2 Essence polishes, that will be discontinued. These are Colour 3 or their double polishes, one part is a base coat and other is a top coat for layering. I alreday showed you one of these polishes, called A Walk In The Part, here.

Midnight Date is a dark blue shimmery shade. Application and formula are very good. I applied it in 2 coats.


Layering part is called City That Never Sleeps. It's has purple base with green flakies and shimmer. I applied 1 coat over Midnight Date.


Boys Are Back In Town is a dusty greyish purple creme shade with great formula and easy application. I applied it in 2 coats.


Layering part is called It's Just A Little Crush. It has a white base with multicolored shimmer in it. It looks very pretty layered over darker shades. I applied 1 coats over Boys Are Back in Town. 


Each part contains 4 ml of polish. Too bad, that Essence is discontinuing these polishes, because they have great formula, good application and pretty colors. 

Do you have any Colour 3 nail polish? Which one is your favourite? Thank you for reading.

27 komentarjev

  1. Najljubši je moder s flakies =P Imam pa vse odtenke, ker so mi super laki (modrega in rozastega pa na zalogo, ampak mi roza flakies niso preveč všeč, vsaj ne tolko kot plav).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem hotela vzeti še črnega, pa ga ni več bilo. Ti laki imajo odlično formulo, škoda, da jih ukinjajo. Modri flekiji pa so tudi meni najljubši. :)

      Izbriši
    2. Če ga kje vidim, ti ga vzamem! =)

      Izbriši
    3. Sem dobila paket in vidim, da si mi ga res vzela. Hvala. :*

      Izbriši
  2. Tale dva sta bila edina, ki sem ju kupila, ko so prišli ven. Res škoda, da jih bodo ukinili, sta mi oba odlična. Upam, da še uspem dobiti ostale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem takoj na začetku vzela 3. Meni so odlične kvalitete, pri teh so se res potrudili. :)

      Izbriši
  3. Meni sta obe kombinaciji všeč, drugače pa sama nimam nobenih telih lakcev. Zdej jih probavam manj kupovat, ker jih nimam več kam devat...

    OdgovoriIzbriši
  4. I have both of them and two more, I just love these nail polishes!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I have now 4 too, I got one today. They are really great. :)

      Izbriši
  5. Imam drugega in mi je čudovit :)

    OdgovoriIzbriši
  6. imam ih par, a ne mogu vjerovat da ovog prvog još nisam niti probala :(
    lakići su krasni ali ova ambalaža ipak nije prepraktična

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je lep, a ne?
      Embalaža res mi praktična, ampak se jih da ločiti, tako da lahko shranjuješ vsakega posebej.

      Izbriši
  7. Prvi je čudovit, mojega moram še sprobat :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ja sam kupila ovaj prvi plavi duo na snizenju, dobri su mi, ali su mi bili malo skupi za malu mililitrazu tako da mi nije jako zao sto odlaze, bolje mi se cine novosti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz se ne spomnim več redne cene. Čeprav so majhni, pa je kvaliteta odlična, dosti boljša od C&G lakov.

      Izbriši
  9. Divne boje, ali nemam ni jedan od ovih, pa me zanima kakva je cetkica?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ščetkica ni zelo velika in malo ploščata, precej podobna starim C&G lakom.

      Izbriši
  10. I love this blue <3 I have a similar polish and I use it frecuently! the layering part is pretty too :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Prva kombinacija!!! Jaz mam tudi tega in ga obožujem (že dolgo ga nisem nosila drugače :P) pa tudi presenetljivo dolgo zdrži na mojih nohtih.
    Škoda, ker gre iz prodaje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz o obstojnosti ne morem govoriti, ker se mi vsak okruši že po enem dnevu, ampak je prekrasna kombinacija. Mah, se mi zdi, da Essence vedno odstrani dobre izdelke, potem pa prinesejo nekaj novega in ne preveč dobrega. Mislim, kdo pa rabi nove 4 magnete, sploh njihove, ki niso uporabni. :/

      Izbriši
  12. Nisam probala njedan od ovih, a sad kad cujem da ih povlace zelim ovog plavog, mnogo je lep na tvojim slikama.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3